Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heul goew :thumb_yello:

 

Ik heb vandaag wat Mika Mail shopping gedaan, voor zowel Australie als Nederland:thumb_yello:

En ik heb iets "extra's" besteld, waar ik zékerweten deze personen blij mee maak!!!:thumb_yello:

Ik zeg niks:naughty:

Hoop wel dat het snel binnen is :bleh:

 

Verder staat mijn bed, matras mag ik nu 3 dagen (nachten) niet op liggen, tis foam en dat moet nog in originele staat komen...duurt zo lang:shocked:

Ziet er wel fab uit!

 

Bienie hoestie vandaag?

 

Ik ga zo denk ik maar eens eten, vandaag nog niet gedaan:blink:

Link to comment
Share on other sites

Jij bent volgens mij welk elke dag bezig met Mika Mail :roftl:

 

En handig zo'n bed & matras :blink::roftl:

 

Het gaat wel .. alleen is Mika's knol niet zo mijn type paard, djee seg .. wat was dat ..

En dan heeft de döbermann (hond dus) het nog gepresteerd om in een draaibeweging met z'n vol gewicht tegen mijn knie terecht te komen en mijn knie stond heel gestrekt en mijn knie is al beetje erg zwak dus .. dat voelt nu niet zo goed :thumbdown:

 

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Jij bent volgens mij welk elke dag bezig met Mika Mail :roftl:

 

En handig zo'n bed & matras :blink::roftl:

 

Het gaat wel .. alleen is Mika's knol niet zo mijn type paard, djee seg .. wat was dat ..

En dan heeft de döbermann (hond dus) het nog gepresteerd om in een draaibeweging met z'n vol gewicht tegen mijn knie terecht te komen en mijn knie stond heel gestrekt en mijn knie is al beetje erg zwak dus .. dat voelt nu niet zo goed :thumbdown:

 

Hoe is het met jou?

 

Ja bijna elke dag. Is echt zooo leuk. En ben vandaag heel goed geslaagd. Ik ga het straks nog eens nakijken, maar ik denk dat ik hem compleet genoeg vind om te versturen (qua gewicht ook NET onder 5 kg als ik goed berekend heb).

 

Matras nie handig nee.

 

O ik wil wel Mika's knol dan hoor...

Slaan die dobermann!!!Wat denktie welnie!!!:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja bijna elke dag. Is echt zooo leuk. En ben vandaag heel goed geslaagd. Ik ga het straks nog eens nakijken, maar ik denk dat ik hem compleet genoeg vind om te versturen (qua gewicht ook NET onder 5 kg als ik goed berekend heb).

 

Matras nie handig nee.

 

O ik wil wel Mika's knol dan hoor...

Slaan die dobermann!!!Wat denktie welnie!!!:thumbdown:

 

Veel ervaring met paarden dan?

(het is niet zomaar een opstap- en wegrijknol hoor .. ofja, eigenlijk wel, maar waar je dan eindigt kan ik niet voorspellen :roftl:)

 

En seg, arme hond .. Beest wilde ook niet express mijn knie naar de ***** helpen hé .. Maar denk wel dat ik er problemen mee ga krijgen, het voelt nu al erger dan daarstraks (en mijn achillespees aan die kant doet ook pijn, maar dat is denk ik van het rijden .. evenals dat mijn knieën aan de binnenkant open liggen) dus ik vrees voor morgen ... en ik had nog wel beloofd om 's morgens de mest te gaan opruimen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Veel ervaring met paarden dan?

(het is niet zomaar een opstap- en wegrijknol hoor .. ofja, eigenlijk wel, maar waar je dan eindigt kan ik niet voorspellen :roftl:)

 

En seg, arme hond .. Beest wilde ook niet express mijn knie naar de ***** helpen hé .. Maar denk wel dat ik er problemen mee ga krijgen, het voelt nu al erger dan daarstraks (en mijn achillespees aan die kant doet ook pijn, maar dat is denk ik van het rijden .. evenals dat mijn knieën aan de binnenkant open liggen) dus ik vrees voor morgen ... en ik had nog wel beloofd om 's morgens de mest te gaan opruimen :boxed:

 

Mwah 12 jaar rijervaring, maar moet zeggen dat ik tegenwoordig door mijn gewicht mezelf niet meer het paard op krijg:shocked:

Na mijn studie ga ik naar de weight watchers en ben ik echt megahappy als ik weer op een paard kan klimmen!

Ik heb op paarden gereden van de landmacht:thumb_yello: dat was wel vet!

 

Beest deed dat wel expres!:wink2:

Doe es wat ijs erop dan?!

Link to comment
Share on other sites

Mwah 12 jaar rijervaring, maar moet zeggen dat ik tegenwoordig door mijn gewicht mezelf niet meer het paard op krijg:shocked:

Na mijn studie ga ik naar de weight watchers en ben ik echt megahappy als ik weer op een paard kan klimmen!

Ik heb op paarden gereden van de landmacht:thumb_yello: dat was wel vet!

 

Beest deed dat wel expres!:wink2:

Doe es wat ijs erop dan?!

 

Ik rij ook 15 jaar, maar het is toch een heel paard wat je onder je gat hebt hoor .. Niet zozeer qua grootte, maar wel gewoon puur paardenkracht :mf_rosetinted:

 

Neen, beest wou weglopen en ik stond onhandig in de weg .. daar ben ik goed in :roftl: Als ik niet met zo spanning op mijn knie (door het strekking) en in die richting (stond naar rechts gedraaid maar niet met mijn knie, als je je dat kan voorstellen) had gestaan, zou dat niet zo'n effect gehad hebben.. Dus gewoon mijn eigen stomme schuld :mf_rosetinted: En ijs ligt erop :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik rij ook 15 jaar, maar het is toch een heel paard wat je onder je gat hebt hoor .. Niet zozeer qua grootte, maar wel gewoon puur paardenkracht :mf_rosetinted:

 

Neen, beest wou weglopen en ik stond onhandig in de weg .. daar ben ik goed in :roftl: Als ik niet met zo spanning op mijn knie (door het strekking) en in die richting (stond naar rechts gedraaid maar niet met mijn knie, als je je dat kan voorstellen) had gestaan, zou dat niet zo'n effect gehad hebben.. Dus gewoon mijn eigen stomme schuld :mf_rosetinted: En ijs ligt erop :bleh:

 

Poor you *knuf*

Link to comment
Share on other sites

heeeii iedereen

 

misschien weten sommige van jullie het al,

maar ik wil mijn kamer een totale make-over geven!!! en dan natuurlijk een beetje van de mika styl alleemaal kleuren en lolipops en cirkels:D

 

weten jullie misschien nog iets ?? je kan rearegen op mijn Thread

http://www.mikafanclub.com/forums/sh...43#post1668243

maar je kan denk ook wel hier reageren als je dat liever wilt;)

 

XXX Liizaa

Link to comment
Share on other sites

heeeii iedereen

 

misschien weten sommige van jullie het al,

maar ik wil mijn kamer een totale make-over geven!!! en dan natuurlijk een beetje van de mika styl alleemaal kleuren en lolipops en cirkels:D

 

weten jullie misschien nog iets ?? je kan rearegen op mijn Thread

http://www.mikafanclub.com/forums/sh...43#post1668243

maar je kan denk ook wel hier reageren als je dat liever wilt;)

 

XXX Liizaa

 

Hooooi:flowers2:

Jaa, ik heb de thread al gezien. En nu wil ik mijn kamer ook een make-over geven, maar niet in de Mika stijl zegmaar:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy