Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jaa indd dat vind ik ook, die vorige 2 vind ik een beetje vaagjes wel lollig maar vaagjes:roftl:

 

 

Die laatste vond ik maar niks, heb liever een vblog over hemzelf :wub2:

En er zijn nog maar 2 dagen over, want volgende maand zou hij niks posten :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

En er zijn nog maar 2 dagen over, want volgende maand zou hij niks posten :crybaby

 

En je denkt nu wel nog dan? :bleh:

 

btw, Jose,bienie&biekje kheb een beetje zitte kijken waar jullie het over hadden maar het is inderdaat waar jullie het over hadden geen mika iets meer hier word bijna nix meer over hem gezegt:( nou ja the kooks zijn wel goed hihi

tot over ong 9 uurtjes denk ik :P

 

Nou .. bijna niks ... ik zou toch een beetje beter lezen dan :roftl:

En het kan ook echt niet altijd over Mika gaan .. je kan niet bezig blijven.. af en toe wat anders kan echt geen kwaad :wink2:

 

Dat was me het nachtje wel... :blush-anim-cl

 

Ohja? Mogen we het weten? :naughty:

 

 

 

Willen we het weten? :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Die laatste vond ik maar niks, heb liever een vblog over hemzelf :wub2:

En er zijn nog maar 2 dagen over, want volgende maand zou hij niks posten :crybaby:

 

 

JAA IK OOK het is zijn blog:mf_lustslow: willen we ook wat van hem horen:mf_lustslow:

nog maar 2dagen,das ook niet aardig:crybaby:

Link to comment
Share on other sites

JAA IK OOK het is zijn blog:mf_lustslow: willen we ook wat van hem horen:mf_lustslow:

nog maar 2dagen,das ook niet aardig:crybaby:

 

 

Nee, hoe kunnen we dat nu overleven nog, geen blogs en vblogs van hem :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Nou .. bijna niks ... ik zou toch een beetje beter lezen dan :roftl:

En het kan ook echt niet altijd over Mika gaan .. je kan niet bezig blijven.. af en toe wat anders kan echt geen kwaad :wink2:

 

ja okee bijna niks, je zou wel gelijkt hebben:wink2: af en toe wat anders is ook leuk:thumb_yello:

 

Hij moet een extra lief en lang afscheids blog posten met een filmpje erbij!:crybaby:

 

ja dat vind ik ook das wel zoo leuk:mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Straks heel MFC chagerijnig omdat we niks meer van hem horen :bleh:

Dan zal ik maar weer eens wat vaker naar de dvd kijken :naughty:

 

jaaa indd en dan komt hier niemand meer en dan als is alles verloren:tears:(een beetje overdreven maar het gaat wel mooi om mika)

ik moet SNEL die dvd hebben!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

jaaa indd en dan komt hier niemand meer en dan als is alles verloren:tears:(een beetje overdreven maar het gaat wel mooi om mika)

ik moet SNEL die dvd hebben!!!!!!

 

 

Hij was maar 12.50 meer bij de free record shop.

Link to comment
Share on other sites

ja kweet me broer werk in die winkel en kan hem misschien for free me krijgen:D maar hij is nu met vrienden op vakantie dus ik moet w8te tot hij terug is:(

 

Jammer dat hij op vakantie is, maar wel lekker als je hem straks gratis kan krijgen. :punk:

Link to comment
Share on other sites

Pfff, we hebben het meer dan een jaar overleefd zonder blogs enzo .. het zal wel lukken hoor :roftl: Ik kan niet zeggen dat ik er constant naar zit uit te kijken en te hopen op wat nieuws ... Ok, het is leuk als er wat te zien of te lezen is, maar na 1x of 2x het filmpje (bv.) bekeken te hebben heb ik het ook wel weer gehad .. Heb nog geen enkel filmpje vaker dan 3x gezien .. :roftl:

 

Maar zoals sommigen (blijkbaar) constant die pagina's zitten te vernieuwen .. nah, dat gaat ook weer wat ver :roftl:

 

 

En de dvd kostte bij ons laatst in de Aldi 8 euro .. kwam mijn nonkel ineens me af: heb je die al? Uhm .. ja .. al eventjes .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pfff, we hebben het meer dan een jaar overleefd zonder blogs enzo .. het zal wel lukken hoor :roftl: Ik kan niet zeggen dat ik er constant naar zit uit te kijken en te hopen op wat nieuws ... Ok, het is leuk als er wat te zien of te lezen is, maar na 1x of 2x het filmpje (bv.) bekeken te hebben heb ik het ook wel weer gehad .. Heb nog geen enkel filmpje vaker dan 3x gezien .. :roftl:

 

Maar zoals sommigen (blijkbaar) constant die pagina's zitten te vernieuwen .. nah, dat gaat ook weer wat ver :roftl:

 

 

En de dvd kostte bij ons laatst in de Aldi 8 euro .. kwam mijn nonkel ineens me af: heb je die al? Uhm .. ja .. al eventjes .. :roftl:

 

 

Ja maar wij nieuwe generatie fans zijn verwend, zijn hier nog maar pas en hebben gelijk die blogs enzo.

 

Ik zit niet steeds die pagina te vernieuwen, maar denk dat ik toch wel 10x per dag kijk of er wat is :blush-anim-cl:

 

En 8 euro is al helemaal niet veel:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jammer dat hij op vakantie is, maar wel lekker als je hem straks gratis kan krijgen. :punk:

 

jaa das wel handig:P maar ik mag inidergeval wel allen lenen miss kan ik hem dan lenen en dan kijken:D(heb ik gelukkig nog een videotheek die van ons is ermee gekapt omdat hij veel te veel geld schulde har ofzoiets)

Link to comment
Share on other sites

jaa das wel handig:P maar ik mag inidergeval wel allen lenen miss kan ik hem dan lenen en dan kijken:D(heb ik gelukkig nog een videotheek die van ons is ermee gekapt omdat hij veel te veel geld schulde har ofzoiets)

 

Haha, ja een paar jaar geleden kwamen ze als paddestoeltjes uit de grond videotheken, en tegenwoordig gaan ze allemaal failliet, we hadden er hier 3 en tegenwoordig nog maar 1.

Link to comment
Share on other sites

een kamp..

 

en de dvd is bij mij 23 euro.. (die moet ik ook nog hebben.. :fisch: )

 

ben al op een paar plekken in nl geweest en overal was hij bij de free record shop 12,50, en als hij er niet staat kunnen ze hem bestellen, maar er zijn 2 uitvoeringen van, 1 met een harde kaft en die is duurder.

Link to comment
Share on other sites

een kamp..

 

en de dvd is bij mij 23 euro.. (die moet ik ook nog hebben.. )

ahaa vandaar,

 

 

Haha, ja een paar jaar geleden kwamen ze als paddestoeltjes uit de grond videotheken, en tegenwoordig gaan ze allemaal failliet, we hadden er hier 3 en tegenwoordig nog maar 1.

 

haha jaa indd wij hebben dus nix meer:S ik wel dan:roftl:

 

 

maar ik ga mensen naar die enorme markt:P kijken of daar nog iets tussen zit

DoeiidOeii:huglove:

kben er vanmiddag en ander vanavond

Link to comment
Share on other sites

ahaa vandaar,

 

 

 

 

haha jaa indd wij hebben dus nix meer:S ik wel dan:roftl:

 

 

maar ik ga mensen naar die enorme markt:P kijken of daar nog iets tussen zit

DoeiidOeii:huglove:

kben er vanmiddag en ander vanavond

 

 

bye bye, veel plezier:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy