Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uh .... huh? :blink:

 

Aangezien jij degene bent met t hoogste posts percentage is de dutch

en jij degene bent die 'm constant van pagina 'ergensheelverweg' gaat halen om 'm op 1 te brengen:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Aangezien jij degene bent met t hoogste posts percentage is de dutch

en jij degene bent die 'm constant van pagina 'ergensheelverweg' gaat halen om 'm op 1 te brengen:mf_rosetinted:

 

Dat laatste doen anderen af en toe ook nog wel ... gelukkig ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat laatste doen anderen af en toe ook nog wel ... gelukkig ... :roftl:

 

Ik ben er ook veel minder dan eerst, maar dat komt doordat er zoveel mensen weg zijn ofzo... ik weet niet, maar 'vroeger' zaten we echt m'n z'n 10'en tegen elkaar aan te lullen. En nu moet je blij zijn als er 3 mensen zijn:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er ook veel minder dan eerst, maar dat komt doordat er zoveel mensen weg zijn ofzo... ik weet niet, maar 'vroeger' zaten we echt m'n z'n 10'en tegen elkaar aan te lullen. En nu moet je blij zijn als er 3 mensen zijn:naughty:

 

Ik weet het :sad:

Maar het probleem is als iedereen zou denkt als jij (niet komen omdat er toch nooit iemand is) dan zal het ook niet veranderen, aangezien iedereen dan wegblijft en er dus nooit volk zal zijn .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

dan kom ik in deze thread langs hé,,

n bienie,,ik was ff eten,,dus k had geen kans om m vol te spammen,,xD

 

Jaja, leg het maar uit .. :bleh:

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja he! Zo vorig jaar rond de lente, zomer was het echt druk. Om nog maar te zwijgen van 2007..:thumbdown:

 

Ja he! Toen waren er echt zoveel mensen!

maar weet jij die namen nog, ik kan me eigenlijk alleen 'celeste' nog herinneren...

 

 

Ik weet het :sad:

Maar het probleem is als iedereen zou denkt als jij (niet komen omdat er toch nooit iemand is) dan zal het ook niet veranderen, aangezien iedereen dan wegblijft en er dus nooit volk zal zijn .. :roftl:

 

Ja dat is ook zo, maar ik heb niet zoiets van 'laat ik dat eens gaan veranderen!' aangezien er in andere threads wel zat wordt gepraat en dan ga ik liever gelijk daarheen dan t eerst hier proberen.

 

MAAR

 

ik ben er nu :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

en ik!!,,n sky,,n Lien fzoiets,, n amp,,n ng n linde,,nzooo..:naughty:

 

nog 'n linde?:shocked:

nee nee, er zijn maar 2 linde's en dat zijn linde en ik :mf_rosetinted:

amp is er nog :biggrin2: maar misschien iets minder hier, en 'n 'lien' kan ik me wel vaag iets over herinneren ja:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja he! Toen waren er echt zoveel mensen!

maar weet jij die namen nog, ik kan me eigenlijk alleen 'celeste' nog herinneren...

 

 

 

 

Ja dat is ook zo, maar ik heb niet zoiets van 'laat ik dat eens gaan veranderen!' aangezien er in andere threads wel zat wordt gepraat en dan ga ik liever gelijk daarheen dan t eerst hier proberen.

 

MAAR

 

ik ben er nu :mf_rosetinted:

 

Toen ik hier kwam was het (naast jullie natuurlijk) vooral Celeste, Sasje, Blue, Diana & Babs (denk ik?) ... Carina is dan zo ongeveer samen met mij gekomen .. En dan daarna Anouk, José, Kaatje, Biekje & Cherish .. AMP & Patricia4u zijn hier ook een tijdje geweest, maar dat is alweer even geleden (al komt AMP af en toe nog wel eens langs). Mis ik nog iemand? :blush-anim-cl:

 

 

Je kan ook altijd kijken wie er online is .. Als ik er ben dan antwoord ik meestal ook wel, maar ik heb niet steeds zin om tegen mezelf te zitten praten :wink2: (soms heb ik wel eens zo'n momenten, maar niet altijd :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

nog 'n linde?:shocked:

nee nee, er zijn maar 2 linde's en dat zijn linde en ik :mf_rosetinted:

amp is er nog :biggrin2: maar misschien iets minder hier, en 'n 'lien' kan ik me wel vaag iets over herinneren ja:wink2:

 

haha,,die bedoelde ik,,xD

amp heb ik niet meer gezien,,maar ben zelf niet meer hier gwst,,xD

Link to comment
Share on other sites

en ik!!,,n sky,,n Lien fzoiets,, n amp,,n ng n linde,,nzooo..:naughty:

Er zijn maar 2 Linde's idd.

Toen ik hier kwam was het (naast jullie natuurlijk) vooral Celeste, Sasje, Blue, Diana & Babs (denk ik?) ... Carina is dan zo ongeveer samen met mij gekomen .. En dan daarna Anouk, José, Kaatje, Biekje & Cherish .. AMP & Patricia4u zijn hier ook een tijdje geweest, maar dat is alweer even geleden (al komt AMP af en toe nog wel eens langs). Mis ik nog iemand? :blush-anim-cl:

 

 

Je kan ook altijd kijken wie er online is .. Als ik er ben dan antwoord ik meestal ook wel, maar ik heb niet steeds zin om tegen mezelf te zitten praten :wink2: (soms heb ik wel eens zo'n momenten, maar niet altijd :bleh:)

 

Ingie..die Jessica&mika or whatever she was called, en verder weet ik het ook niet echt, maar volgens mij mis ik er een..

Link to comment
Share on other sites

Ingie..die Jessica&mika or whatever she was called, en verder weet ik het ook niet echt, maar volgens mij mis ik er een..

 

Ohja, Ingie .. juist :roftl: (Sorry Ingie :blush-anim-cl:)

 

*denkt verder*

Link to comment
Share on other sites

Er was een tijd dat ik bijna niet meer in de Dutch Thread kwam, en daarna kwam een tijd dat ik gewoon maar eens in de 3 weken ofzo op MFC zat. Er was gewoon helemaal geen nieuws (alsof er nu wel nieuws is:boxed:) en ik verveelde me dood elke keer als ik er was.

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, maar toch ... Het hoeft toch niet altijd over Mika te gaan? Er zijn toch heus wel andere dingen waar over gepraat kan worden? Maar als niemand nog zin heeft om te komen lukt het inderdaad niet zo .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Er was een tijd dat ik bijna niet meer in de Dutch Thread kwam, en daarna kwam een tijd dat ik gewoon maar eens in de 3 weken ofzo op MFC zat. Er was gewoon helemaal geen nieuws (alsof er nu wel nieuws is:boxed:) en ik verveelde me dood elke keer als ik er was.

 

ja dat heb ik ook al supervaak gehad..

daarom heb ik nu een wouter hamel thread :wub2::naughty: Het is dat er geen 'WFC' is, maar anders was ik er nu ook niet. Het is nu ook vreselijk saai...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Vorige Dutch Thread:

mark0495, koekoekakaknijn, *liz*lizzy* , Elmotamara , Shikutukumimika

 

Je vergat trouwens van 2007 en 2008 Starrats en Jolien. Oh, en Will. En Zahara.

 

starrats heb ik al lang niet meer gezien! where did she go? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy