Jump to content

Recommended Posts

Vorige Dutch Thread:

mark0495, koekoekakaknijn, *liz*lizzy* , Elmotamara , Shikutukumimika

 

Je vergat trouwens van 2007 en 2008 Starrats en Jolien. Oh, en Will. En Zahara.

 

Starrats :doh::blush-anim-cl:

 

En Zahara & Will? Ken ik Will?

 

En Droopsy & Yooligan & Ricky & ....

 

Er waren best wel veel mensen eigenlijk, waar is iedereen? :shocked:

 

ja dat heb ik ook al supervaak gehad..

daarom heb ik nu een wouter hamel thread :wub2::naughty: Het is dat er geen 'WFC' is, maar anders was ik er nu ook niet. Het is nu ook vreselijk saai...:thumbdown:

 

Ik vind dat dit forum nog best meevalt hoor, weet je dat?

Ken een ander forum wat helemaal dood is, terwijl er wel regelmatig blogs enzo zijn ... dat zou hier echt niet waar zijn, hier is het nog niet eens dood als er geen nieuws is .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja dat heb ik ook al supervaak gehad..

daarom heb ik nu een wouter hamel thread :wub2::naughty: Het is dat er geen 'WFC' is, maar anders was ik er nu ook niet. Het is nu ook vreselijk saai...:thumbdown:

 

starrats heb ik al lang niet meer gezien! where did she go? :shocked:

 

Haha, richt er een op zou ik zo zeggen:naughty:

Ik zit nu ook op een mgmt forum, niet dat daar nu zoveel gebeurt, maar zij zijn iig wel duidelijk over hun nieuwe album, en ze hebben al nieuwe tourdates:boxed:

 

Ik heb d'r ook al eeuwen niet meer gezien, ook niet online op msn trouwens.

Link to comment
Share on other sites

Starrats :doh::blush-anim-cl:

 

En Zahara & Will? Ken ik Will?

 

En Droopsy & Yooligan & Ricky & ....

 

Er waren best wel veel mensen eigenlijk, waar is iedereen? :shocked:

 

 

 

Ik vind dat dit forum nog best meevalt hoor, weet je dat?

Ken een ander forum wat helemaal dood is, terwijl er wel regelmatig blogs enzo zijn ... dat zou hier echt niet waar zijn, hier is het nog niet eens dood als er geen nieuws is .. :roftl:

 

Ja, Yooligan=Jolien.

Elise..en nog zo'n een.

Will=xmikaa ofzoiets. Ik praatte best veel met dr, maar ik ben gewoon dr gebruikersnaam vergeten:doh:

Ooohja, Ricky! En Tessa, en Nathalie!

Ik heb geen idee waar iedereen is gebleven, maar ik denk dat sommigen een beetje zijn afgekeken op Mika, en anderen een beetje weinig geduld hebben wat een nieuw album betreft.

 

Ja, we zijn best wel fanatiek:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Starrats :doh: :blush-cl:

 

En Zahara & Will? Ken ik Will?

 

En Droopsy & Yooligan & Ricky & ....

 

Er waren best wel veel mensen eigenlijk, waar is iedereen? :shoed:

 

 

Ik vind dat dit forum nog best meevalt hoor, weet je dat?

Ken een ander forum wat helemaal dood is, terwijl er wel regelmatig blogs enzo zijn ... dat zou hier echt niet waar zijn, hier is het nog niet eens dood als er geen nieuws is .. :rtl:

 

Will, die heb ik nog op msn volgens mij:wink2:

Ik weet ook wel dat het hier niet dood is, maar eerst was het leuker omdat er dagelijks nieuwe filmpjes waren en artikelen..waar iedereen t dan over had. En geregeld een concert waar iedereen het dan weer over had, nu is het allemaal gelul over niks en spelletjes threads :naughty:

 

Haha, richt er een op zou ik zo zeggen:naughty:

Ik zit nu ook op een mgmt forum, niet dat daar nu zoveel gebeurt, maar zij zijn iig wel duidelijk over hun nieuwe album, en ze hebben al nieuwe tourdates:boxed:

 

Ik heb d'r ook al eeuwen niet meer gezien, ook niet online op msn trouwens.

 

Ik zou wel willen, maar kijk naar z'n eigen forum op wouterhamel.com en je snapt waarom dat geen hol uithaalt xD het is daar echt nog doder dan een begraafplaats :naughty: Ik heb d'r laatst nog heel even op afwezig zien staan, maar verder idd niet veel :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hoi! :bleh:

 

José!!!!!!!! :boing:

 

Ja, Yooligan=Jolien.

Elise..en nog zo'n een.

Will=xmikaa ofzoiets. Ik praatte best veel met dr, maar ik ben gewoon dr gebruikersnaam vergeten:doh:

Ooohja, Ricky! En Tessa, en Nathalie!

Ik heb geen idee waar iedereen is gebleven, maar ik denk dat sommigen een beetje zijn afgekeken op Mika, en anderen een beetje weinig geduld hebben wat een nieuw album betreft.

 

Ja, we zijn best wel fanatiek:roftl:

 

Goh, volgens mij was ik er toen nog niet ... Tessa & Nathalie zeggen mij ook niet meteen wat :blush-anim-cl:

 

ik ga r weer vandoor,,

zal nog wel eens langskomen,,:naughty

byebye,,:huglove

 

Het is te hopen :bleh:

 

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

joseeeeeeeeeeeee :mf_rosetinted:

 

José!!!!!!!! :boing:

 

Ik ben blij dat jullie mn naam nog weten! :naughty::blush-anim-cl:

 

Sorry dat ik hier zo lang niet geweest ben! Ik ben 6 weken internetloos geweest en ook erg druk geweest! Maar ik ben er hoor... maar niet voor Mika..! :blush-anim-cl:

 

Hoe is het hier?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben blij dat jullie mn naam nog weten! :naughty::blush-anim-cl:

 

Sorry dat ik hier zo lang niet geweest ben! Ik ben 6 weken internetloos geweest en ook erg druk geweest! Maar ik ben er hoor... maar niet voor Mika..! :blush-anim-cl:

 

Hoe is het hier?

 

Hoe zouden we jou kunnen vergeten? :shocked::mf_rosetinted:

 

Zolang je er maar voor ons bent is het goed :bleh:

 

Hier alles ok :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hoe zouden we jou kunnen vergeten? :shocked::mf_rosetinted:

 

Zolang je er maar voor ons bent is het goed :bleh:

 

Hier alles ok :wink2:

 

:blush-anim-cl:

 

Mooi zo! Alles goed op werk enzo? Lekker druk?

 

Tuurlijk ken ik je nog, mijn mede MGMT fan!:naughty:

 

Haha! Whoohoo! Wordt ook tijd dat we een keer wat van hun horen ja! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:

 

Mooi zo! Alles goed op werk enzo? Lekker druk?

 

 

 

Haha! Whoohoo! Wordt ook tijd dat we een keer wat van hun horen ja! :naughty:

 

Ze hebben 2 awards gewonnen bij de NME awards: Best Band and Best Track (Time to pretend, die hebben ze vorig jaar ook al gewonnen, hoe vaag?), en ze zijn toen een tijdje in Londen gebleven en hebben wat interviews gedaan. Hun 2e album wordt geinspireerd door Paul McCartney, Bob Dylan, de jaren 60/80, gefilterd door een laagje syntesizers en hun eigen stijl, zoals ze het zelf beschrijven:naughty:

Ze willen het rond het eind van de zomer afhebben, en in de herfst uitbrengen.

Oh, en er zijn tourdates:

13.jun.2009 17:00

Bonnaroo Manchester, Tennessee

22.aug.2009 14:00

V Festival @ Weston Park Staffordshire

23.aug.2009 14:00

V Festival @ Hylands Park Chelmsford

11.sep.2009 14:00

Bestival Isle of Wight

Oh, en er komt een film uit genaamd The Heart is like a drum ofzoiets, met Ben en Andrew erin, t is een documentaire over muziek, en er zijn nog meer artiesten in. Ook heeft een kerel ze afgelopen jaar gefilmd, en moet er binnenkort ook een documentaire over MGMT zelf uitkomen.

Edited by xlindee
Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:

 

Mooi zo! Alles goed op werk enzo? Lekker druk?

 

Alles ok daar .. inderdaad lekker druk .. een heel ander leven! :shocked::roftl:

 

Maar het gaat wel best hard, 19 & 20 maart mijn eerste middagpost (14-22u) en eind maart mijn eerste weekend (net het enige weekend in het jaar dat ik echt niet wilde werken .. uiteraard .. :roftl:), in april heb ik het paasweekend middagpost en 21 & 22 april mijn eerste nachten (van 22u tot 8u). Kan ik fijn mijn verjaardag vieren daar, helemaal alleen :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

haha! moet jij zeggen:sneaky2: :naughty:

 

Hij is zo leuk

maar sven is leukerderder:wub2:

 

Het is daarom dat ik het zeg :wink2: Ik heb ook nog wel een aantal foto's liggen hoor ... dus als we gaan beginnen ... :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ze hebben 2 awards gewonnen bij de NME awards: Best Band and Best Track (Time to pretend, die hebben ze vorig jaar ook al gewonnen, hoe vaag?), en ze zijn toen een tijdje in Londen gebleven en hebben wat interviews gedaan. Hun 2e album wordt geinspireerd door Paul McCartney, Bob Dylan, de jaren 60/80, gefilterd door een laagje syntesizers en hun eigen stijl, zoals ze het zelf beschrijven:nauhty:

Ze willen het rond het eind van de zomer afhebben, en in de herfst uitbrengen.

Oh, en er zijn tourdates:

13.jun.2009 17:00

Bonnaroo Manchester, Tennessee

22.aug.2009 14:00

V Festival @ Weston Park Staffordshire

23.aug.2009 14:00

V Festival @ Hylands Park Chelmsford

11.sep.2009 14:00

Bestival Isle of Wight

Oh, en er komt een film uit genaamd The Heart is like a drum ofzoiets, met Ben en Andrew erin, t is een documentaire over muziek, en er zijn nog meer artiesten in. Ook heeft een kerel ze afgelopen jaar gefilmd, en moet er binnenkort ook een documentaire over MGMT zelf uitkomen.

 

Wow dat is veel nieuws!! :shocked:

Hmm festivaltour.. Ik hoop dat ze naar Lowlands komen!!

 

Ben onwijs benieuwd naar hun nieuwe cd dan! Hun inspiratiebronnen zijn fantastisch!! :mf_lustslow:

 

wouter_hamel_1019455b.jpg

 

WOOOOOW!!

 

Alles ok daar .. inderdaad lekker druk .. een heel ander leven! :hocked::rotl:

 

Maar het gaat wel best hard, 19 & 20 maart mijn eerste middagpost (14-22u) en eind maart mijn eerste weekend (net het enige weekend in het jaar dat ik echt niet wilde werken .. uiteraard .. :roftl:), in april heb ik het paasweekend middagpost en 21 & 22 april mijn eerste nachten (van 22u tot 8u). Kan ik fijn mijn verjaardag vieren daar, helemaal alleen :mf_rosetinted::roftl:

 

Aww, nouja, dan vier je je verjaardag toch later! :bleh: Kan je er voorlopig nog blijven werken? Of is het nog steeds onzeker (dat was zo, de laatste keren dat ik je sprak, geloof ik)?

Link to comment
Share on other sites

Aww, nouja, dan vier je je verjaardag toch later! :bleh: Kan je er voorlopig nog blijven werken? Of is het nog steeds onzeker (dat was zo, de laatste keren dat ik je sprak, geloof ik)?

 

Was sowieso al niet van plan het echt te vieren .. en nu heb ik tenminste een excuus .. :roftl:

 

Neen, voorlopig gaan we nog even door :wink2: Heb nog geen nieuw contract getekend maar ik moet al niet vertrekken in maart, dus dat is al iets hé :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy