Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

Nah, moet zeggen dat ik niet veel muziek luister.. nooit gedaan eigenlijk..

Dus ja, sorry :bleh:

 

 

 

Dat klinkt al beter ja :mf_rosetinted::roftl:

 

Ik heb sinds ik 12 ben iets met muziek, en mijn smaak is heel anders dan die van mijn zus, ik hou van bijna alle stijlen en ik weet nog altijd niet hoe het komt dat ik een lied leuk vind. kijk maar naar any other world van Mika en Icky Thump van The White Stripes

 

What about I Got A Feeling.. Die vind ik het leukste :lol3:

 

Ik vind dat ze nogal Idool-achtig klinkt, en daar hou ik nie zo van :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat wel natuurlijk

 

of course :wub2:

 

Ik heb sinds ik 12 ben iets met muziek, en mijn smaak is heel anders dan die van mijn zus, ik hou van bijna alle stijlen en ik weet nog altijd niet hoe het komt dat ik een lied leuk vind. kijk maar naar any other world van Mika en Icky Thump van The White Stripes

 

Icky thump sitting drunk on a wagon to mexico. :lmfao:

Love aan dat liedje. :naughty:

 

 

ik liet daarnet maak me gek aan iemand horen en toen moesten ze keihard lachen vanwege het begin! :lmao:

 

:lmfao:

waarom laat je dat liedje aan ze hooren!! :lmfao::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb sinds ik 12 ben iets met muziek, en mijn smaak is heel anders dan die van mijn zus, ik hou van bijna alle stijlen en ik weet nog altijd niet hoe het komt dat ik een lied leuk vind. kijk maar naar any other world van Mika en Icky Thump van The White Stripes

 

Ik luister wel muziek hoor, maar gewoon radio.. Voor de rest download ik nooit ofzo en staat er dus bijna nooit iets van een groep ofzo op (behalve Mika dan natuurlijk :bleh:).

 

Heb een tijd piano gespeeld maar dat heb ik opgegeven.. (niet voor de piano maar voor de bijbehorende notenleer, vooral het zingen stak mij dik tegen :thumbdown: ). Wil eigenlijk wel terug beginnen maar ik weet nog niet hoe.. Misschien eens starten met mijn boeken terug te zoeken :naughty:

Link to comment
Share on other sites

\

 

 

:lmfao:

waarom laat je dat liedje aan ze hooren!! :lmfao::roftl:

 

om te kijken wat ze er van vinden! :roftl:

en volgens mij denken ze nu dat nederlanders gestooord zijn maarja dat wisten ze al want wij zijn verslaafd aan het forum :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Maar zo weinig?

 

En dat keer 1039235094685968 :roftl:

 

:biggrin2:

 

Yay! Iemand die ze kent!

 

Margarita is ook cool. En 'You Took My Breath Away'. :wub2:

 

Jaaa! Ze kwamen een paar keer langs op VH1 ofzo :blink:

george harrison.. :wub2:

Ennnnn End of the lineeee :wub2::wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik luister trouwens heeeeeeeeel veel muziek. Ik kijk meestal MTV en baal nu dat mn engelse MTV eraf is omdat ze daar veel verder voor lopen, ik kijk vaak op internet of er iets nieuws is, ik luister elke dag radio. Ik heb echt veel verschillende dingen op mn ipod, van Mika naar de Gossip naar Beck naar Kanye West enzo.

Link to comment
Share on other sites

om te kijken wat ze er van vinden! :roftl:

en volgens mij denken ze nu dat nederlanders gestooord zijn maarja dat wisten ze al want wij zijn verslaafd aan het forum :lmfao:

 

:lmfao:

Geer en goor over de vloer :lmfao:

 

we're everywhere. Dont mess because we'll catch you :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Ik luister trouwens heeeeeeeeel veel muziek. Ik kijk meestal MTV en baal nu dat mn engelse MTV eraf is omdat ze daar veel verder voor lopen, ik kijk vaak op internet of er iets nieuws is, ik luister elke dag radio. Ik heb echt veel verschillende dingen op mn ipod, van Mika naar de Gossip naar Beck naar Kanye West enzo.

 

ik luister van classic rock tot death metal

van screamo tot Mika

alles behalve hardcore, r&b, hiphop enz. en Tokio hotel. haat aan tokio hotel! :sneaky2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heb een tijd piano gespeeld maar dat heb ik opgegeven.. (niet voor de piano maar voor de bijbehorende notenleer, vooral het zingen stak mij dik tegen :thumbdown: ). Wil eigenlijk wel terug beginnen maar ik weet nog niet hoe.. Misschien eens starten met mijn boeken terug te zoeken :naughty:

 

Lol. ^^

Ik wilde altijd piano spelen, maar we hadden geen piano, dus toen ben ik maar viool gaan doen. :roftl:

Ik oefende alleen veel te weinig, dus ik ben nog steeds heel slecht. =P

Sinds een paar jaar heb ik ook een gitaar (ik vind zingen namelijk wél leuk, ik kan t alleen totaal niet :bleh:), maar ik probeer t mezelf te leren en dat is nog best lastig. ^^

 

Jaaa! Ze kwamen een paar keer langs op VH1 ofzo

george harrison.. :wub2:

Ennnnn End of the lineeee :wink2:

 

En Bob Dylan, Tom Petty, Roy Orbison en Jeff Lynne. (Maar Jeff Lynne is een beetje t 5e wiel aan de wagen. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ik luister trouwens heeeeeeeeel veel muziek. Ik kijk meestal MTV en baal nu dat mn engelse MTV eraf is omdat ze daar veel verder voor lopen, ik kijk vaak op internet of er iets nieuws is, ik luister elke dag radio. Ik heb echt veel verschillende dingen op mn ipod, van Mika naar de Gossip naar Beck naar Kanye West enzo.

 

ze lopen niet verder voor, die nederlanders pikken de muziek ergens anders vandaan omdat nederlandse muziek zuigt! :mf_rosetinted:

 

Link to comment
Share on other sites

Lol. ^^

Ik wilde altijd piano spelen, maar we hadden geen piano, dus toen ben ik maar viool gaan doen. :roftl:

Ik oefende alleen veel te weinig, dus ik ben nog steeds heel slecht. =P

Sinds een paar jaar heb ik ook een gitaar (ik vind zingen namelijk wél leuk, ik kan t alleen totaal niet :bleh:), maar ik probeer t mezelf te leren en dat is nog best lastig. ^^

 

Moet je 1 kopen hé .. die van mij stond ook niet op zolder te wachten :roftl:

 

Wie had hier eigenlijk dat partiturenboek van Mika?

Weet dat de teksten niet helemaal klopten, maar hoe zit het met het geluid?

Link to comment
Share on other sites

ik luister van classic rock tot death metal

van screamo tot Mika

alles behalve hardcore, r&b, hiphop enz. en Tokio hotel. haat aan tokio hotel! :sneaky2::roftl:

 

Ik luister ook bijna alles. Nou ja, geen techno/hardcore/house/smartlappen/etc. En ook niet echt R&B of rap eigenlijk. Behalve Eminem. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ze klinkt voor mij een beetje te ehm...hoe noem je dat...

 

?:naughty:

 

Icky thump sitting drunk on a wagon to mexico.

Love aan dat liedje.

 

Who's using who? what should we do? well you can't be a pimp and a prostitute too :punk:

 

Ik luister wel muziek hoor, maar gewoon radio.. Voor de rest download ik nooit ofzo en staat er dus bijna nooit iets van een groep ofzo op (behalve Mika dan natuurlijk ).

 

Heb een tijd piano gespeeld maar dat heb ik opgegeven.. (niet voor de piano maar voor de bijbehorende notenleer, vooral het zingen stak mij dik tegen :thumbdown: ). Wil eigenlijk wel terug beginnen maar ik weet nog niet hoe.. Misschien eens starten met mijn boeken terug te zoeken :naughty:

 

Ik speelde eerst keyboard, maar daar ben ik mee gekapt omdat het saai werd en ik nooit leuke liedjes mocht spelen :thumbdown:

 

Nu heb ik spijt dat ik niet met piano begonnen ben :thumbdown:

 

Ik luister trouwens heeeeeeeeel veel muziek. Ik kijk meestal MTV en baal nu dat mn engelse MTV eraf is omdat ze daar veel verder voor lopen, ik kijk vaak op internet of er iets nieuws is, ik luister elke dag radio. Ik heb echt veel verschillende dingen op mn ipod, van Mika naar de Gossip naar Beck naar Kanye West enzo.

 

ik luister naar Air traffic, Regina Spektor, My chemical romance, Mika, Eminem,..... :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ik luister van classic rock tot death metal

van screamo tot Mika

alles behalve hardcore, r&b, hiphop enz. en Tokio hotel. haat aan tokio hotel! :sneaky2::roftl:

 

Ik luister eigenlijk alleen rock, pop, poprock, emodinges, electric pop weet ik hoe je het noemt, en ik vind 2 liedjes van Timbaland en Kanye West leuk:naughty: Voor de rest heb ik echt een hekel aan blues, country, r&b, hiphop, rap, en ook Tokio Hotel ja. En nederlandtalige ****

Link to comment
Share on other sites

En Bob Dylan, Tom Petty, Roy Orbison en Jeff Lynne. (Maar Jeff Lynne is een beetje t 5e wiel aan de wagen. :bleh:)

 

een wagen met 5 wielen.. cool :lmfao:

Ze waren telkens in de album chart op nummer 4 ofzo.. en Mika was daar ook! Hij steeg elke week :roftl:

 

ze lopen niet verder voor, die nederlanders pikken de muziek ergens anders vandaan omdat nederlandse muziek zuigt! :mf_rosetinted:

 

 

precies :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Moet je 1 kopen hé .. die van ons stond ook niet op zolder te wachten :roftl:

 

Wie had hier eigenlijk dat partiturenboek van Mika?

Weet dat de teksten niet helemaal klopten, maar hoe zit het met het geluid?

 

Ja maar m'n ouders wilden dat niet. :bleh: En nu heb ik er op m'n studentenkamer niet echt plek voor. :roftl:

 

Oooh, dat boek wil ik ook nog! ^^

 

 

een wagen met 5 wielen.. cool :lmfao:

Ze waren telkens in de album chart op nummer 4 ofzo.. en Mika was daar ook! Hij steeg elke week :roftl:

 

Ja, je kan t ook té letterlijk nemen. :roftl:

Ja, hun albums zijn dit jaar opnieuw uitgebracht. Echt briljant. ^_^

Link to comment
Share on other sites

een wagen met 5 wielen.. cool :lmfao:

Ze waren telkens in de album chart op nummer 4 ofzo.. en Mika was daar ook! Hij steeg elke week :roftl:

 

 

 

precies :mf_rosetinted:

 

IK HEB GELIJK!!!!!!!! YEAH!

aha, aha :fisch:

 

 

 

 

*doet dansje*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy