Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:punk: Hell yeaaaah!

 

Ja het was dus eerst de making of Love Today en dan het optreden dat ze van de week ook op RTBF hebben uitgezonden en daarna enkele video clips waaronder HE.

Waarbij vermeld stond dat deze videoclip van 2008 is.Ach ja. ik zal dus enkel morgen de making of LT op internet zetten als ze het terug uitzenden. De rest is echt niet nodig he.

Iemand verleden week ster-acteur ster-artiest gezien?

Marc die Grace Kelly deed. haha

Link to comment
Share on other sites

Haai iedereen :tears:

Waar gaat het over?

 

Over Mika op jim dus, wat ik natuurlijk gemist heb..

Zit ik al een hele tijd alles in de gaten te houden want Mika moet daar toch eens een keer opkomen... Denk ik er even niet aan om te kijken en lap..

 

Naja, dan moet ik morgen maar om 11u kijken, gelukkig dat ik bij mijn weten tot nu toe nog niks gepland heb..

Link to comment
Share on other sites

Over Mika op jim dus, wat ik natuurlijk gemist heb..

Zit ik al een hele tijd alles in de gaten te houden want Mika moet daar toch eens een keer opkomen... Denk ik er even niet aan om te kijken en lap..

 

Naja, dan moet ik morgen maar om 11u kijken, gelukkig dat ik bij mijn weten tot nu toe nog niks gepland heb..

 

Huh?:blink: O! Ik mis ook altijd alles...

Link to comment
Share on other sites

Huh?:blink: O! Ik mis ook altijd alles...

 

Ja, ik vroeg hier waar het over ging, maar aangezien niemand antwoordde en ik het ondertussen zelf al doorhad heb ik het maar even vermeld :bleh:

 

Maar zenden ze dan ook AOL uit? (wat ze op donderdag op ladeux hebben uitgezonden). Of heb ik verkeerd gelezen hier?

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik vroeg hier waar het over ging, maar aangezien niemand antwoordde en ik het ondertussen zelf al doorhad heb ik het maar even vermeld :bleh:

 

Maar zenden ze dan ook AOL uit? (wat ze op donderdag op ladeux hebben uitgezonden). Of heb ik verkeerd gelezen hier?

Huh?:blink:

Hoihoihoi, ik was even brb :bleh:

 

HOOI!

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik vroeg hier waar het over ging, maar aangezien niemand antwoordde en ik het ondertussen zelf al doorhad heb ik het maar even vermeld :bleh:

 

Maar zenden ze dan ook AOL uit? (wat ze op donderdag op ladeux hebben uitgezonden). Of heb ik verkeerd gelezen hier?

 

Nee dat klopt.

Link to comment
Share on other sites

Nee dat klopt.

 

Oh, super. Goddank...

Vind dat zo'n leuk concert en heb het donderdag opgenomen maar er is iets verkeerd gegaan en nu staat daar iets heel anders op.. En dat vind ik nu niet bepaald leuk..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy