Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niccceee :naughty:

Zou ik ook wel eens heen willen. :naughty:

 

echt, moet je eens doen! die sfeer is niet te beschrijven:punk: en iedereen is blij en .. uh eigenlijk ook zat maar dat doet er niet toe^^

ofwel vind je het oversupergezelligtoffijnhemels ofwel vind je het vies en stom.

Link to comment
Share on other sites

maar het is gewoon een houten trap en hij is totaal niet steil..:blink: misschien heb ik schrik dat hij inzakt:mf_rosetinted:..houtworm

 

steile trappen op school? dat is toch totaal niet veilig:blink: dat mag toch niet.. in mijn vorige school hadden ze ook een kei steile trap en die hebben ze moeten vervangen door een gewone voor de veilgheid:bleh:

 

Ik heb het ook niet zo op houten trappen :cool: (hoogtevrees heeft daar iets mee te maken denk ik)

 

Onze school is al kei oud, voor de veiligheid hebben ze er dit jaar een armleuning bij gezet op die stijle trap (we hadden er eerst maar 1)

Omdat onze school zo oud is moet die trap niet vervangen worden, het is eigenlijk ook niet meer echt de moeite over 5 jaar gaan we naar de nieuwbouw (niet dat ik er dan nog ben :bleh: )

maar die zal wel stukke veiliger zijn :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

eeuhm.. Hoe is het met jou?:cool:

 

 

 

Ik heb ruzie met een vriendin, ze was maar aan het aandringen dat ik iets zei en ik wilde dat niet. En toen zei ik dat zij ook niet alles aan mij vertelt. Dus ja, je kan al raden hoe leuk dat geweest is :bleh:

 

 

 

Ja, ik weet welke je bedoelt :naughty:

Waarom heb ik de laatste tijd zoveel zin in snoep? :bleh:

dat is niet zo goed:thumbdown:maarja, je hebt ons nog:naughty:

 

omdat snoep lekker is..:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het ook niet zo op houten trappen :cool: (hoogtevrees heeft daar iets mee te maken denk ik)

 

Onze school is al kei oud, voor de veiligheid hebben ze er dit jaar een armleuning bij gezet op die stijle trap (we hadden er eerst maar 1)

Omdat onze school zo oud is moet die trap niet vervangen worden, het is eigenlijk ook niet meer echt de moeite over 5 jaar gaan we naar de nieuwbouw (niet dat ik er dan nog ben :bleh: )

maar die zal wel stukke veiliger zijn :thumb_yello:

 

ik denk idd ook dat het dan veiliger gaat zijn:bleh:

Link to comment
Share on other sites

trés bien ben eindlijk klaar met men spullen uit te laden en ik heb de meeste al een plaatsje gegeven

 

Ik vind het altijd leuk als ik spullen moet uitladen

Jah, ik ben dus al 2 keer van kamer verhuisd (en er komt nog een 3de :roftl: )

 

tsja smaken verschillen hea.

ik eet me altijd misselijk aan m&m's...ik weet niet hoe t komt ik kan gewoon niet stoppen (''nog ééntje...oke...nog ééntje dan'')

 

Ik snap het :naughty:

Nog een om het af te maken, nu liggen er nog maar een paar in, dan kan ik die toch ook nog opeten.... tis niet de moeite om die te laten liggen :bleh:

 

Niet echt, hoop wel dat t morgen over is anders mis ik de eerste colleges van t semester en da's niet zo handig.

 

School missen is kut :thumbdown:

dan moet je veel te veel bijschrijven :thumbdown:

Ik hoop dat je snel beter bent :thumb_yello:

 

echt, moet je eens doen! die sfeer is niet te beschrijven en iedereen is blij en .. uh eigenlijk ook zat maar dat doet er niet toe^^

ofwel vind je het oversupergezelligtoffijnhemels ofwel vind je het vies en stom.

 

Ik hou van carnaval, dus Aalst carnaval zal ik gwn geweldig vinden :cool:

Link to comment
Share on other sites

dat is niet zo goed:thumbdown:maarja, je hebt ons nog

 

omdat snoep lekker is..

 

idd :huglove:

 

Daar heb je gelijk in :cool:

 

ik denk idd ook dat het dan veiliger gaat zijn

 

:roftl:

 

ik ga eten..

en daarna douchen..:bmf_rosetinted:

bye:huglove:

tot vanavond

 

veel eet- en douch-plezier :thumb_yello:

bye

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik snap het :naughty:

Nog een om het af te maken, nu liggen er nog maar een paar in, dan kan ik die toch ook nog opeten.... tis niet de moeite om die te laten liggen :bleh:

 

 

Inderdaad! jij weet précies waar ik t over heb:naughty: maar om heel eerlijk te zijn gaat het zo bij al mijn ''junk-food'' alles gaat bij mij binnen no time op!:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

School missen is kut :thumbdown:

dan moet je veel te veel bijschrijven :thumbdown:

Ik hoop dat je snel beter bent :thumb_yello:

 

Ja idd, en bovendien moet je bij ons bij de eerste werkgroepen (die dus deze week beginnen) verplicht aanwezig zijn, anders wordt je uitgeschreven. :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad! jij weet précies waar ik t over heb:naughty: maar om heel eerlijk te zijn gaat het zo bij al mijn ''junk-food'' alles gaat bij mij binnen no time op!:blush-anim-cl:

 

Bij mij alleen bij snoep :naughty:

Eerst had ik dat ook bij frieten, maar tegenwoordig wordt ik altijd kei misselijk als ik friet van de frituur heb gegeten :sad:

Je kan je niet voorstellen hoe erg dat is voor een Belgje :no:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij alleen bij snoep :naughty:

Eerst had ik dat ook bij frieten, maar tegenwoordig wordt ik altijd kei misselijk als ik friet van de frituur heb gegeten :sad:

Je kan je niet voorstellen hoe erg dat is voor een Belgje :no:

 

:shocked: Misselijk worden van friets is erg...maar voor een belg!! :roftl:

ik heb 1x vlaamse frieten op...in antwerpen :mf_lustslow: héérlijk!

Link to comment
Share on other sites

:shocked: wat er ook gebeurd? ziek zijn is dus geen excuus?:blink:

 

Wat is dat voor onzin? :boxed::blink:

 

Ik weet t niet. Waarschijnlijk kan ik wel contact met ze opnemen ofzo, maar ik word al moe bij de gedachte. :bleh:

Ja, t is irritant, maar ik hoop gewoon dat ik snel beter ben. ^^

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Misselijk worden van friets is erg...maar voor een belg!! :roftl:

ik heb 1x vlaamse frieten op...in antwerpen :mf_lustslow: héérlijk!

 

Ja, ik hoop dat het nog over gaat, want ik vind er echt niets aan dat ik geen frieten meer kan eten :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet t niet. Waarschijnlijk kan ik wel contact met ze opnemen ofzo, maar ik word al moe bij de gedachte. :bleh:

Ja, t is irritant, maar ik hoop gewoon dat ik snel beter ben. ^^

 

Ik hoop het ook voor jou :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet t niet. Waarschijnlijk kan ik wel contact met ze opnemen ofzo, maar ik word al moe bij de gedachte. :bleh:

Ja, t is irritant, maar ik hoop gewoon dat ik snel beter ben. ^^

 

ik hoop dat je gewoon beter word ja:wink2:

Anders kan je toch langs je huisarts gaan? als je zwart op wit hebt dat je ziek bent zijn ze volgens mij verplicht jou op die opleiding te houden. zou te gek voor woorden zijn dat iemand die onverwachts ziek word zomaar van zijn/haar opleiding kan worden gezet. :thumbdown:

 

Ja, ik hoop dat het nog over gaat, want ik vind er echt niets aan dat ik geen frieten meer kan eten :thumbdown:

 

Ik hoop t ook! Als je weer friet lust moet je t maar zeggen, dan trakteer ik je op een grote zak frieten:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop t ook! Als je weer friet lust moet je t maar zeggen, dan trakteer ik je op een grote zak frieten:thumb_yello:

 

wel Belgische hé :wink2:

Ok en dan geef ik jou een zak M&M's

 

Ik ga ervandoor

bye

:huglove:

mss tot straks

Link to comment
Share on other sites

ik hoop dat je gewoon beter word ja:wink2:

Anders kan je toch langs je huisarts gaan? als je zwart op wit hebt dat je ziek bent zijn ze volgens mij verplicht jou op die opleiding te houden. zou te gek voor woorden zijn dat iemand die onverwachts ziek word zomaar van zijn/haar opleiding kan worden gezet. :thumbdown:

 

Ja, t lukt vast wel. Maar ze zouden me dan gelukkig niet van de hele opleiding verwijderen hoor (ik was een beetje onduidelijk :bleh:), maar alleen van dat vak. ^^

Ach, ik zie wel.

 

Ik ga ervandoor

bye

:huglove:

mss tot straks

 

Bye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy