Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

Je moet de films daarvan echt maar eens kijken hoor! Briljant gewoon. :biggrin2:

 

Anyway, prima, ander onderwerp, ehm... suggesties? :bleh:

 

Zie post erna .. neen dus :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zie post erna .. neen dus :roftl

 

Ah, die had ik ff gemist. :bleh:

 

Truste dan! :huglove:

 

(Ga ik nog fijn verder met de opdracht die morgen ingeleverd moet worden. :thumbdown:)

 

:wub2

 

mikaslc12.jpg

 

Z'n ogen zien er alleen uit alsof hij een maand niet geslapen heeft, maar kom :roftl:

 

:wub2:

 

Dat maakt niets uit... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hey!! gaat er nog iemand naar londen de 28ste??

 

Ik zou niet gaan maar ga nu toch en m'n vrienden niet meer (lang verhaal) heb dus twee tickets over, iemand geinteresseerd??

 

Weet iemand een leuk en goedkope plaats om te verblijven in londen??

Link to comment
Share on other sites

Hey!! gaat er nog iemand naar londen de 28ste??

 

Ik zou niet gaan maar ga nu toch en m'n vrienden niet meer (lang verhaal) heb dus twee tickets over, iemand geinteresseerd??

 

Weet iemand een leuk en goedkope plaats om te verblijven in londen??

 

:shocked: Ik ga niet. Zou wel willen (heel graag zelfs), maar helaas, dat red ik niet. :tears:

 

Goedkope plaats... hmm... hostels en dergelijke. Heb zo snel geen adressen voor je, maar met google moet je vast wel wat kunnen vinden.

 

Veel plezier daar in ieder geval!!! *Probeert niet al te jaloers te zijn.*

Link to comment
Share on other sites

Haai allemaal!

Goh wat is t toch makkelijk om in je eigen taal te kunnen schrijven zonder na te moeten denken welke vervoeging je werkwoord krijgt enzo. School is alweer weggezakt...:blink:

Maargoed, ik ben dus nieuw op dit form, kom uit Dordt en wil met alle liefde bijdragen aan het volposten van dit topic:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haai allemaal!

Goh wat is t toch makkelijk om in je eigen taal te kunnen schrijven zonder na te moeten denken welke vervoeging je werkwoord krijgt enzo. School is alweer weggezakt...:blink:

Maargoed, ik ben dus nieuw op dit form, kom uit Dordt en wil met alle liefde bijdragen aan het volposten van dit topic:naughty:

 

Haai! :welcomeani:

 

Ja, af en toe is gewoon in t Nederlands kunnen schrijven wel zo prettig. ^^

 

Dat volposten gaat wel lukken, al zitten op t moment veel mensen in Londen (*is niet jaloers :sneaky2::naughty:), dus is t wat rustiger.

Link to comment
Share on other sites

Haha nog iemand die "absoluut niet jaloers" is, ik ken het gevoel... Ben ziek (chronisch ziek) en moet eigenlijk in NL blijven, zodat er altijd goede medische zorg in de buurt is (nouja 200km rijden is niet in de buurt vind ik maar goed), ben afhankelijk van twee artsen en denk niet dat die zin hebben om mee te gaan naar Mika, gek genoeg :roftl:

Maarja, de kaarten voor 8 juli zijn binnen en dit keer laat ik me niet stoppen. Ga met mn beste vriendin en zij heeft me al beloofd me te komen ontvoeren als ik weer in t ziekenhuis zou liggen. Dat was in november het geval. Echt tof, maar niet heus:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Haha nog iemand die "absoluut niet jaloers" is, ik ken het gevoel... Ben ziek (chronisch ziek) en moet eigenlijk in NL blijven, zodat er altijd goede medische zorg in de buurt is (nouja 200km rijden is niet in de buurt vind ik maar goed), ben afhankelijk van twee artsen en denk niet dat die zin hebben om mee te gaan naar Mika, gek genoeg :roftl:

Maarja, de kaarten voor 8 juli zijn binnen en dit keer laat ik me niet stoppen. Ga met mn beste vriendin en zij heeft me al beloofd me te komen ontvoeren als ik weer in t ziekenhuis zou liggen. Dat was in november het geval. Echt tof, maar niet heus:thumbdown:

 

wel super dat je gaat!

ik kan helaas niet .. ben op vakantie en dat vind ik echt kut! :thumbdown:

ik ben hier al een tijdje lid maar heb net uitgevonden om berichtjes te typen xD daar kom ik wel een beetj elaat achter :P

Link to comment
Share on other sites

Ach, ik zeg maar zo; beter laat dan nooit toch?

Godezijdank hadden wij nog geen vakantie gepland. Ik ben ook al heeeeeeeel lang een GROOT U2 fan, en toen zij in Gelredome stonden, zat ik in Singapore.:shocked: Dat was zo niet leuk! Heb nog geprobeerd een paar dagen eerder terug te komen maar helaas zaten al die snertvliegtuigen vol. Dus net een dag nadat Bono en consorten vertrokken waren, landde ik weer veilig op Schiphol... :thumbdown:

Vorige x toen Mika hier was, lag ik in t zkh. Dat was dus zeer zwaar balen, zat ook midden in een antibioticakuur en om nou met infuus en al naar de hmh is ook zo wat he:roftl: Maar volgende x fix ik wel gewoon een draagbare pomp, als dat nodig zou zijn.

Wel zwaar balen dat je er niet bij kunt zijn zeg. Was je er in november wel bij??

Link to comment
Share on other sites

Hey!! gaat er nog iemand naar londen de 28ste??

 

Ik zou niet gaan maar ga nu toch en m'n vrienden niet meer (lang verhaal) heb dus twee tickets over, iemand geinteresseerd??

 

Weet iemand een leuk en goedkope plaats om te verblijven in londen??

ik ga =D maar ik ben een beetje ziekjes.. maar ik ga toch =D Ik heb mn tickets wel al dus aan mij kan je ze niet verkopen.

Ik zou gewoon op internet naar goedkoopste hotels zoeken of misschien jeugdhuizen ofzo (ik weet niet of je jeugd bent maar kom:bleh: )

wel super dat je gaat!

ik kan helaas niet .. ben op vakantie en dat vind ik echt kut!

ik ben hier al een tijdje lid maar heb net uitgevonden om berichtjes te typen xD daar kom ik wel een beetj elaat achter :P

bij mij duurde dat 3maand :roftl:

Ach, ik zeg maar zo; beter laat dan nooit toch?

Godezijdank hadden wij nog geen vakantie gepland. Ik ben ook al heeeeeeeel lang een GROOT U2 fan, en toen zij in Gelredome stonden, zat ik in Singapore.:shocked: Dat was zo niet leuk! Heb nog geprobeerd een paar dagen eerder terug te komen maar helaas zaten al die snertvliegtuigen vol. Dus net een dag nadat Bono en consorten vertrokken waren, landde ik weer veilig op Schiphol... :thumbdown:

Vorige x toen Mika hier was, lag ik in t zkh. Dat was dus zeer zwaar balen, zat ook midden in een antibioticakuur en om nou met infuus en al naar de hmh is ook zo wat he:roftl: Maar volgende x fix ik wel gewoon een draagbare pomp, als dat nodig zou zijn.

Wel zwaar balen dat je er niet bij kunt zijn zeg. Was je er in november wel bij??

 

o stom voor jou! ik zie je al gefrustreerd aan dat infuus liggen terwijl mika in hetzelfde land aan het rondspringen is.. maar idd goed idee! een draagbaar infuus:bleh: of wie weet mag je wel helemaal vooraan staan dan, voor de dranghekken:punk:

 

 

 

allebei welkom trouwens^^

Link to comment
Share on other sites

halloo:mf_rosetinted:

waaw wat is het hier rustig!! wanneer komen al die dutchies terug?? ik wil reviews!!:punk: :punk:

 

Geen idee? Ben ook aan het wachten :naughty:

 

Dacht dat Starrats vandaag terug zou komen (had ze eigenlijk al terug verwacht) maar misschien ben ik wel verkeerd?

 

Carina blijft tot het einde van de week .. weet alleen niet of dat vrijdag of zondag is :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Geen idee? Ben ook aan het wachten :naughty:

 

Dacht dat Starrats vandaag terug zou komen (had ze eigenlijk al terug verwacht) maar misschien ben ik wel verkeerd?

 

Carina blijft tot het einde van de week .. weet alleen niet of dat vrijdag of zondag is :roftl:

 

misschien slaapt ze? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

misschien slaapt ze? :bleh:

 

:shocked: Neen toch? :boxed:

Dat doe je toch echt niet vind ik ...

 

 

 

 

:bleh:

 

 

 

Maar ik ben wel erg benieuwd, hoop dat het wat leuk geweest is voor haar .. Vast wel, aangezien ze op de 1e rij stond .. Hoop echt dat ze veel mooie foto's en filmpjes heeft gemaakt :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Haaii Iedereen

haaalloooooooooo!! jou ken ik niet^^

maar hier is niet veel volk vandaag.. misschien straks:bleh:

:shocked: Neen toch? :boxed:

Dat doe je toch echt niet vind ik ...

 

 

 

 

:bleh:

 

 

 

Maar ik ben wel erg benieuwd, hoop dat het wat leuk geweest is voor haar .. Vast wel, aangezien ze op de 1e rij stond .. Hoop echt dat ze veel mooie foto's en filmpjes heeft gemaakt :wub2:

 

oooooh op de 1e rij!! ooooh fotos!! oooh filmpjes!!!

 

 

oooooh wanneer komt starrats??!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

oooooh op de 1e rij!! ooooh fotos!! oooh filmpjes!!!

 

 

oooooh wanneer komt starrats??!:bleh:

 

Haha, dat vraag ik me al de hele tijd af :naughty::roftl:

 

Ik moet gaan doei

Linde komt zo.

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy