Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

En dat naar een lievere versie daarvan maakt Kaatje :thumb_yello:

Mijn autootje is lief:mf_rosetinted: Brengt me overal naartoe zonder te mopperen:thumb_yello: Ze zou alleen water moeten drinken, dan was ze perfect geweest:naughty:

 

:naughty: dat zouden d'r wel meer willen denk ik.

ik wil later een chevrolet...daarom is t nu van groot belang dat ik 'n beetje goeie cijfers haal:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:naughty: dat zouden d'r wel meer willen denk ik.

ik wil later een chevrolet...daarom is t nu van groot belang dat ik 'n beetje goeie cijfers haal:bleh:

 

Ik wil zoooo freakin graag een mini cooper.. donkerblauw met witte strepen op de neus :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou absoluut van de Peugeots, liefst een CC'tje :3 En dan helemaal opvoeren en stiekem veel te snel rijden :bleh: Hou van auto's...

 

Micra's zijn ook leuk, m'n ma heeft er een. Veel beter dan al die 'grote' wagens, want de onze heeft ten minste airco xP en als ma rijdt kan ie nog best hard ^_^

Onze ford trekt sneller op, though O.o;; Woeps, engels tussendoor, echt erg.. had maar een 7 voor mn SO, ben namelijk niet zo goed in vertalen, want als ik in 't Engels bezig ben denk ik gewoon Engels..geen nederlands..Woei!..

Link to comment
Share on other sites

oow..oke, dan is t al minder erg

'n 4 is natuurlijk wel rot..maar als dat het enige is...

 

Precies. Ik zat altijd zo te rekenen hoe laag ik mocht halen om toch nog een voldoende te staan. Zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning. Sommige dingen begon ik niet eens aan, natuurkunde enzo:blink: Aan mij niet besteed, interesseerde me niets. Heb op mn laatste rapport dat cijfer opgekrikt door een 10 voor een proefwerk te halen. We moesten een ei van t schooldak gooien en als t heel bleef kreeg je een 10. Je moest er dus iets omheen doen, maar het mocht niet aan een parachute ofzo. Moest even snel vallen als normaal. Heb een brood uitgehold, eitje erin en klaar. Stond ik ineens een 7:naughty: :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou absoluut van de Peugeots, liefst een CC'tje :3 En dan helemaal opvoeren en stiekem veel te snel rijden :bleh: Hou van auto's...

 

Micra's zijn ook leuk, m'n ma heeft er een. Veel beter dan al die 'grote' wagens, want de onze heeft ten minste airco xP en als ma rijdt kan ie nog best hard ^_^

Onze ford trekt sneller op, though O.o;; Woeps, engels tussendoor, echt erg.. had maar een 7 voor mn SO, ben namelijk niet zo goed in vertalen, want als ik in 't Engels bezig ben denk ik gewoon Engels..geen nederlands..Woei!..

 

Ja een snelheidslimiet is er om te overschrijden:bleh: Heb ook airco in Ka, heerlijk! En hiervoor had ik een Fiesta. Mijn ouders rijden in een hele grote Almera, Nissan (de nieuwe micra is inderdaad zwaar leuk ja) en ik vind dat een hel met parkeren. Kaatje kan overal in en tussen en heeft een heerlijk korte draaicirkel. De nissan is twee keer zo lang en met parkeren is dat minder. Hij rijdt wel okee....

Link to comment
Share on other sites

Precies. Ik zat altijd zo te rekenen hoe laag ik mocht halen om toch nog een voldoende te staan. Zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning. Sommige dingen begon ik niet eens aan, natuurkunde enzo:blink: Aan mij niet besteed, interesseerde me niets. Heb op mn laatste rapport dat cijfer opgekrikt door een 10 voor een proefwerk te halen. We moesten een ei van t schooldak gooien en als t heel bleef kreeg je een 10. Je moest er dus iets omheen doen, maar het mocht niet aan een parachute ofzo. Moest even snel vallen als normaal. Heb een brood uitgehold, eitje erin en klaar. Stond ik ineens een 7:naughty: :thumb_yello:

 

whahha hoe cool!! Best logisch eigenlijk.. Daarna lekker gegeten? :punk:

Link to comment
Share on other sites

@Manon; Nou had ik nog niet eens gereageerd op je bunny. Hij is GOED:roftl:

Ik wou dat ik zo kon tekenen maar het enige creatieve aan mij is mn creative mp3-speler. Muziek maken kan ik nog wel, maar zelf iets ontwerpen... Met tekenen vroeger had iedereen al 5 tekeningen af voor ik ook maar wist wat the hel ik moest tekenen:blink: En zo gaat t nu nog eigenlijk. Ik uit me wel creatief met muziek; speel bas en gewone gitaar en klarinet:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Precies. Ik zat altijd zo te rekenen hoe laag ik mocht halen om toch nog een voldoende te staan. Zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning. Sommige dingen begon ik niet eens aan, natuurkunde enzo:blink: Aan mij niet besteed, interesseerde me niets. Heb op mn laatste rapport dat cijfer opgekrikt door een 10 voor een proefwerk te halen. We moesten een ei van t schooldak gooien en als t heel bleef kreeg je een 10. Je moest er dus iets omheen doen, maar het mocht niet aan een parachute ofzo. Moest even snel vallen als normaal. Heb een brood uitgehold, eitje erin en klaar. Stond ik ineens een 7:naughty: :thumb_yello:

 

Doet me denken aan de Mythbusters, maar die mochten geen brood gebruiken ^^;;

 

Ben trouwens ook lui als 't om school gaat, ben dan ook iemand van de exacte kant (natuurkunde, wiskunde, etc), wat dus bijna alleen maar begrijpen is, dus als je oplet in de les en je huiswerk maakt hoef je ook niet te leren. x3

Link to comment
Share on other sites

@Manon; Nou had ik nog niet eens gereageerd op je bunny. Hij is GOED:roftl:

Ik wou dat ik zo kon tekenen maar het enige creatieve aan mij is mn creative mp3-speler. Muziek maken kan ik nog wel, maar zelf iets ontwerpen... Met tekenen vroeger had iedereen al 5 tekeningen af voor ik ook maar wist wat the hel ik moest tekenen:blink: En zo gaat t nu nog eigenlijk. Ik uit me wel creatief met muziek; speel bas en gewone gitaar en klarinet:wub2:

 

:blush-anim-cl:

Ik heb ook een creative, een zenV, jij??

 

Wow,, veel instrumenten.. ik kan nogenees vader jacob op het keyboard...:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ben trouwens ook lui als 't om school gaat, ben dan ook iemand van de exacte kant (natuurkunde, wiskunde, etc), wat dus bijna alleen maar begrijpen is, dus als je oplet in de les en je huiswerk maakt hoef je ook niet te leren. x3

Hihi nou exact kan je mij niet noemen. Maar ik pik een taal vrij snel op en heb ook totaal geen moeite met van die gare grammaticaregels. Dat ging vanzelf eigenlijk. Was alleen belachelijk veel lezen, in totaal 80 boeken:shocked: Ik zeg: Lang leve de uittreksels en films:thumb_yello: (hoewel je bij sommige films op moet letten want dan is er weer net iets anders dan in t boek, dat je t bijvoorbeeld door andermans ogen ziet dan dat je het leest ofzo. Als je dat niet in de gaten hebt merken ze vrij snel dat je je lijst gekeken hebt ipv gelezen:blink: )

Link to comment
Share on other sites

Jaaj ik kom toch ook maar weer mn steentje bijdragen aan de vervuiling van dit topic

@Oakie Doke: Haaaaai!! Alles goed? Je Nederlands gaat steeds makkelijker zeker?

 

Ja, een beetje. Ik probeer het vertalen website neit zo veel te gebruiken ... zo nu is mijn een stuk erger :naughty:

 

bonjour!

 

Eidereen hier sprekt ook French, dan? :naughty:

 

Heb even gecheckt maar heb hier geen foto op de pc. Heb een BLAUWE (en dan echt knalblauw, niet zo suf donker ofzo) ford Ka (Heeee.... als ik er nou eens Mi voor zet, dan heb ik een zeer exclusieve Ford MiKa :naughty: )

Maar hij (zij eigenlijk, kaatje is een meisje:bleh: Behalve als t dan een MiKa wordt natuurlijk....) is net vier jaar oud, heb dr gloednieuw gekregen en dat probeer ik zo te houden. Maar er zijn altijd van die sukkels die de portieren van hun auto gewoon even in jouw auto planten enzo.....:thumbdown:

 

Haha! Je moet het wel doen! Ford MiKa! :naughty: Dan zal zij/hij twee keer zo lief zijn!

 

oeps... dat is idd wel een hele dikke onvoldoende

maar als je verder geen onvoldoendes meer staat is t geen probleem, ik sta afgerond 3 5'en

 

Ik moet vragen ... wat bedoelt "onvoldoende"? :blink:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl:

Ik heb ook een creative, een zenV, jij??

 

Wow,, veel instrumenten.. ik kan nogenees vader jacob op het keyboard...:mf_rosetinted:

 

Ik ook, van 8 Gb:thumb_yello: Mooi roze anders zou mn broertje m weer meenemen, hij gaat niet met een roze mp3 speler lopen dus dat was een tactische beslissing...

En over die instrumenten; op het moment speel ik nauwelijks. Mijn linkerpols is ontstoken geweest en doet nog zeer, dat is niet tof bij gitaarspelen. En klarinetspelen wordt me ook vrijwel onmogelijk gemaakt omdat ik er nu geen lucht voor heb, ik zou een lichter riet moeten proberen maar dat speelt niet fijn:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Precies. Ik zat altijd zo te rekenen hoe laag ik mocht halen om toch nog een voldoende te staan. Zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning. Sommige dingen begon ik niet eens aan, natuurkunde enzo:blink: Aan mij niet besteed, interesseerde me niets. Heb op mn laatste rapport dat cijfer opgekrikt door een 10 voor een proefwerk te halen. We moesten een ei van t schooldak gooien en als t heel bleef kreeg je een 10. Je moest er dus iets omheen doen, maar het mocht niet aan een parachute ofzo. Moest even snel vallen als normaal. Heb een brood uitgehold, eitje erin en klaar. Stond ik ineens een 7:naughty: :thumb_yello:

 

:blink: are u serious? En dan kreeg je een 10? wauw...zoiets zouden ze bij ons op school nou nooit doen.

ik reken ook altijd uit wat ik precies moet halen om ergens net een 6 voor te staan, vorig jaar heb ik in een heel jaar maar 1 voldoende gehaald van NaSc :blush-anim-cl: ben blij dat ik daarvan af ben, (en frans...en duits...en aardrijksunde)

Link to comment
Share on other sites

Ja, een beetje. Ik probeer het vertalen website neit zo veel te gebruiken ... zo nu is mijn een stuk erger :naughty:

 

 

 

Eidereen hier sprekt ook French, dan? :naughty:

 

 

 

Haha! Je moet het wel doen! Ford MiKa! :naughty: Dan zal zij/hij twee keer zo lief zijn!

 

 

 

Ik moet vragen ... wat bedoelt "onvoldoende"? :blink:

 

 

Dat is zegmaar de amerikaanse 'F' als cijfer.. In dit geval dan.. Alleen hier werken we wel met cijfers van 1 tot en met 10 en dan telt 1 tot en met 5 als onvoldoende cijfers. Dus als je zo door gaat gaat het niet goed, en kan je niet overgaan..

Link to comment
Share on other sites

 

Ik moet vragen ... wat bedoelt "onvoldoende"? :blink:

 

onvoldoende betekent lager dan een 5.5 :wink2:

Voldoende betekent dan automatisch alles boven een 5.5

 

waar kom jij vandaan? en hoe komt het dat je tóch zo goed nederlands praat?

Link to comment
Share on other sites

Ik ook, van 8 Gb:thumb_yello: Mooi roze anders zou mn broertje m weer meenemen, hij gaat niet met een roze mp3 speler lopen dus dat was een tactische beslissing...

En over die instrumenten; op het moment speel ik nauwelijks. Mijn linkerpols is ontstoken geweest en doet nog zeer, dat is niet tof bij gitaarspelen. En klarinetspelen wordt me ook vrijwel onmogelijk gemaakt omdat ik er nu geen lucht voor heb, ik zou een lichter riet moeten proberen maar dat speelt niet fijn:thumbdown:

 

Hmm.. :blink: Dat is ook al niet leuk!

Ik heb een zwart met blauwe. .4 gb:punk:

 

:blink: are u serious? En dan kreeg je een 10? wauw...zoiets zouden ze bij ons op school nou nooit doen.

ik reken ook altijd uit wat ik precies moet halen om ergens net een 6 voor te staan, vorig jaar heb ik in een heel jaar maar 1 voldoende gehaald van NaSc :blush-anim-cl: ben blij dat ik daarvan af ben, (en frans...en duits...en aardrijksunde)

 

Ik ben juist blij dat ik van natuurkunde af ben... En scheikunde, al was dat niet zo erg, want we gingen vuurwerk maken :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dat is zegmaar de amerikaanse 'F' als cijfer.. In dit geval dan.. Alleen hier werken we wel met cijfers van 1 tot en met 10 en dan telt 1 tot en met 5 als onvoldoende cijfers. Dus als je zo door gaat gaat het niet goed, en kan je niet overgaan..

 

Nou, 5,5 is net voldoende xP *shot* Ksta wonder boven wonder maar 1 onvoldoende O.o Dan wel een 4 ^^;; voor frans, ben slecht in talen, behalve engels..

Link to comment
Share on other sites

Nou, 5,5 is net voldoende xP *shot* Ksta wonder boven wonder maar 1 onvoldoende O.o Dan wel een 4 ^^;; voor frans, ben slecht in talen, behalve engels..

 

Ik 4 voor eco... :boxed: en ik dacht, laat ik het maar neit te moeilijk maken, cijfers worden toch altijd afgerond..

 

Whooooossshhh!

*vliegt thread binnen*

 

Halloo!! Vlieg niet tegen een paal oid:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb knallende koppijn. Die stomme holtes zitten helemaal vol met troep, en dat moet eruit anders gaan ze straks toch nog een her-ingreep doen:blink: :shocked:

 

:emot-sad: niet leuk.. JE MOET IN JULI NAAR MIKA KUNNEN!!! EN IN APRIL NAAR DA ANDERE CONCERT!!!

Link to comment
Share on other sites

Halloo!! Vlieg niet tegen een paal oid:bleh:

 

Zijn er palen in deze thread? :shocked:

 

Haai! Hoe is tie?:mf_rosetinted:

 

Hola! Met mij is het goed hoor. Met jou wat minder aan je vorige post te zien?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy