Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

tssss..shame on you!!..

en was het lekker?..:roftl:

 

Ja dat wel. Krijg ook niet van die waanbeelden bij het eten van patat en voortaan zal ik dat dus wel hebben met kip. Ik kan ook al niet meer normaal naar onze kippetjes kijken. De smeerlappen :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

f*ck man! Jullie typen 2 hele pagina's terwijl ik weg ben:lmfao:

Is dit Linde of een zusje van Linde?

Linde!:naughty: I'm back, maar dat hadden jullie vast al door:mf_rosetinted:

LINDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. :mf_rosetinted:

 

ik ben AAAAAAAAAAAAAAAAAALTIJD lief!!

 

'ahumahumahumahum..'

 

Linde = geen kip! ::

Linde helpt je.

 

HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FER SUUUUURE

Nog steeds heimwee naar Zwitserland :tears:

 

 

 

 

Like... :lmfao:

 

Heeeeeeeeeeeeee gangsta! Hoe maakt Bob John de lama het?:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

sky, cherish haar drang naar echt eten begrijpen, sky zeggen dat cherish niet ongerust moeten zijn, en niet doodgaan zullen van de honger door soep en beschuiten

 

gistren Cherish beschuiten niet kunnen verdragen..gistren Cherish echt honger..Cherish blij vandaag wel beschuiten kunnen binnenhouden..Cherish minder honger..Cherish blji dat Sky begrijpt..:naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Waaa! Ik ga de hitkrant kopen! :mf_lustslow:

Ik kwam dr net achter dat ik gewoon als ultimed puber GEEN mika poster heb!

Mn hele deur hangt vol met Johhny Depp. :naughty:

 

Ik heb ook niet zo veel posters van Mika :sad: Maar dat komt vooral omdat er niet zo vaak, eigenlijk helemaal niet vaak, posters van Mika in tijdschriften staan :thumbdown:

Mijn deur hangt trouwens helemaal vol met Wentworth Miller :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Damn, het is alweer bijna tijd om dit pand te verlaten. EN DAT WIL IK NIET:shocked:

Morgenochtend had ik ook een MFC-sessie gepland, maar ik ga effe in de apotheek helpen, me eens nuttig maken voor de verandering:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook niet zo veel posters van Mika :sad: Maar dat komt vooral om dat er niet zo vaak, eigenlijk helemaal niet vaak, posters van Mika in tijdschriften staan :thumbdown:

Mijn deur hangt trouwens helemaal vol met Wentworth Miller :naughty:

Ik heb 4 posters in mn kamer van hem. Allemaal van de Hitkrant. Als ik die andere 2 ook had gekregen had ik er 6 gehad.

gistren Cherish beschuiten niet kunnen verdragen..gistren Cherish echt honger..Cherish blij vandaag wel beschuiten kunnen binnenhouden..Cherish minder honger..Cherish blji dat Sky begrijpt..:naughty::mf_rosetinted:

 

Linde vind het raar dat Cherish zo praat. Is Cherish trouwens je echte naam?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook niet zo veel posters van Mika :sad: Maar dat komt vooral om dat er niet zo vaak, eigenlijk helemaal niet vaak, posters van Mika in tijdschriften staan :thumbdown:

Mijn deur hangt trouwens helemaal vol met Wentworth Miller :naughty:

Je hebt wel een paar supermooie foto's:thumb_yello: Laat die afdrukken op groter formaat, de kwaliteit is zo hoog dat dat wel snor zit. Heb je je eigen poster, MET mooie herinneringen:thumb_yello: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben hier 2 maanden langer dan jij en ik heb nog geen eens de helft van wat jij hebt :shocked:

*schaam* Moet hier meer komen. Moet hier meer posten :mf_rosetinted:

 

Ik ben hier bijna 1 jaar, en heb ook niet veel posts hoor :wink2:

 

*MEKKER*

 

 

 

 

maar ik heb wel geen sik :naughty:

 

Ja dat wel. Krijg ook niet van die waanbeelden bij het eten van patat en voortaan zal ik dat dus wel hebben met kip. Ik kan ook al niet meer normaal naar onze kippetjes kijken. De smeerlappen :lmfao:

 

 

Wie, die kippen?

wat hebben zij jou misdaan?

ze kunnen er toch ook niet aan doen dat jij overchickend bent :naughty: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wie, die kippen?

wat hebben zij jou misdaan?

ze kunnen er toch ook niet aan doen dat jij overchickend bent :naughty: :naughty:

 

*Gniffelt*

Nee, da's waar. Maar je weet nooit wat er zich afspeelt als ze het nachthok ingaan he? Daar zijn we niet bij :naughty::roftl: Het blijven SCHARRELkippen:roftl:

*arme kippetjes, totaal onschuldig*

Link to comment
Share on other sites

gistren Cherish beschuiten niet kunnen verdragen..gistren Cherish echt honger..Cherish blij vandaag wel beschuiten kunnen binnenhouden..Cherish minder honger..Cherish blji dat Sky begrijpt..:naughty::mf_rosetinted:

 

sky vinden deze manier van praten heel grappig :roftl:

cherish zeker weten zij niet te veel nemen medicijnen ?

Link to comment
Share on other sites

*Gniffelt*

Nee, da's waar. Maar je weet nooit wat er zich afspeelt als ze het nachthok ingaan he? Daar zijn we niet bij :naughty::roftl: Het blijven SCHARRELkippen:roftl:

*arme kippetjes, totaal onschuldig*

 

Is het ook een rood kippenhok voor de scharrelkippetjes? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

*Plakt nep sik op kin van Sky*

 

There you gooo!

 

:naughty:

Ik heb nog altijd geen hoorns :cool:

 

*loopt kei hard weg van Me-Mi-Ka en kruipt onder tafel*

 

hihihi :naughty:

 

*Gniffelt*

Nee, da's waar. Maar je weet nooit wat er zich afspeelt als ze het nachthok ingaan he? Daar zijn we niet bij :naughty::roftl: Het blijven SCHARRELkippen:roftl:

*arme kippetjes, totaal onschuldig*

 

ja wie weet waarom die haan ECHT kraait :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 4 posters in mn kamer van hem. Allemaal van de Hitkrant. Als ik die andere 2 ook had gekregen had ik er 6 gehad.

 

 

Linde vind het raar dat Cherish zo praat. Is Cherish trouwens je echte naam?:blink:

 

Cherish begrijpt Linde..nee..Cherish is niet mn echte naam..Cherish is samengesteld uit mn eigen naam (CH), de naam vn mn vader (ERI)en de naam vn mn moeder (SH)..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt wel een paar supermooie foto's:thumb_yello: Laat die afdrukken op groter formaat, de kwaliteit is zo hoog dat dat wel snor zit. Heb je je eigen poster, MET mooie herinneringen:thumb_yello: :mf_rosetinted:

 

Ben ik ook van plan. Moet even nog wat mooie foto's uitzoeken en daar ga ik dan een soort van collage van maken en die laat ik dan op poster formaat afdrukken. Ik wil hem dan op 8 juli laten signeren door Mika. Hoop dat dat lukt :wub2:

 

hey iedereen

alles goe ier?

 

Hoi :biggrin2:

Met mij is het wel goed :wink2:

En hoest ie met jou?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog altijd geen hoorns

 

*loopt kei hard weg van Me-Mi-Ka en kruipt onder tafel*

 

hihihi :naughty:

 

 

 

 

ja wie weet waarom die haan ECHT kraait :naughty:

 

Jaa hoor.. kruip maar weg... I will find you anyway... :mf_rosetinted:

 

 

 

:shocked:

 

:lmao: :lmao: :lmao:

Link to comment
Share on other sites

*Gniffelt*

Nee, da's waar. Maar je weet nooit wat er zich afspeelt als ze het nachthok ingaan he? Daar zijn we niet bij :naughty::roftl: Het blijven SCHARRELkippen:roftl:

*arme kippetjes, totaal onschuldig*

 

hang er dan een camera als je dat persee wilt weten..:naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy