Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Bienie: Nou, zolang hij in dezelfde kamer is vind ik het goed hoor:naughty:

 

hair-1.jpg

 

20070909170238.jpg

 

Awwwww:wub2:

3449a6a0-1.jpg

 

:roftl:

 

Die 2e is een tijd mijn ava geweest :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Alleen jij? Niet wij? :naughty:

 

 

 

 

 

 

:roftl:

:lmfao: Aggos die arme Mika wordt steeds vergeten. Niet door mij hoor:naughty:

Zeker.. Met jou?

 

Jawel, alleen mn maag staat in de fik. Al sinds vannacht, door die vieze prednison. Gebruik al 2x daags n maagbeschermer maar echt helpen doet t niet:thumbdown: Maar ik houd mn mond tegen mn arts, anders gaan ze weer een gastroscopie doen:boxed:

Voor de rest vermaak ik me wel hoor. Hoogstaande gesprekken hier en zondag ga ik mn nieuwe hamster halen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Aggos die arme Mika wordt steeds vergeten. Niet door mij hoor:naughty:

 

 

Jawel, alleen mn maag staat in de fik. Al sinds vannacht, door die vieze prednison. Gebruik al 2x daags n maagbeschermer maar echt helpen doet t niet:thumbdown: Maar ik houd mn mond tegen mn arts, anders gaan ze weer een gastroscopie doen:boxed:

Voor de rest vermaak ik me wel hoor. Hoogstaande gesprekken hier en zondag ga ik mn nieuwe hamster halen:thumb_yello:

 

Ja, hij voelt zich heel zielig op dit moment .. Moet ie naar al die foto's kijken en wordt ie nog vergeten ook nog .. Sukkeltje.. :naughty:

 

Hoogstaande gesprekken .. geweldig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Aggos die arme Mika wordt steeds vergeten. Niet door mij hoor:naughty:

 

 

Jawel, alleen mn maag staat in de fik. Al sinds vannacht, door die vieze prednison. Gebruik al 2x daags n maagbeschermer maar echt helpen doet t niet:thumbdown: Maar ik houd mn mond tegen mn arts, anders gaan ze weer een gastroscopie doen:boxed:

Voor de rest vermaak ik me wel hoor. Hoogstaande gesprekken hier en zondag ga ik mn nieuwe hamster halen:thumb_yello:

 

Mh.. klinkt niet fijn :thumbdown: Maar gelukkig kun je je hamster snel halen! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

gerbil :wub2:

 

Hihi, heb je daar geen ruimte meer voor joh? Egyptische gerbils zijn nog toffer dan Mongoolse, die zijn zo tam dat ik ze los door mn kamer liet lopen, en als ik dan met het voerblik schudde kwamen ze terug:wub2:

Beetje vette vacht hier maar o wat een schatje:blush-anim-cl:

blgerb.jpg

 

blgerb24.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mh.. klinkt niet fijn :thumbdown: Maar gelukkig kun je je hamster snel halen! :mf_rosetinted:

Precies, mijn oude hamster -letterlijk oud, hij is 3,5 jaar geworden- is dinsdag doodgegaan. En een lege kooi moet gevuld worden:naughty:

Ja, hij voelt zich heel zielig op dit moment .. Moet ie naar al die foto's kijken en wordt ie nog vergeten ook nog .. Sukkeltje.. :naughty:

 

Hoogstaande gesprekken .. geweldig :roftl:

 

Niet dan:blink: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Schijnheil, dat weet je best:sneaky2: :roftl: :roftl:

 

Heb trouwens eindelijk een redelijk kwaliteit van Missionary Man gevonden, lang leve mn robotje:wub2:

 

:shocked::roftl:

 

Had je die nodig dan? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, heb je daar geen ruimte meer voor joh? Egyptische gerbils zijn nog toffer dan Mongoolse, die zijn zo tam dat ik ze los door mn kamer liet lopen, en als ik dan met het voerblik schudde kwamen ze terug:wub2:

Beetje vette vacht hier maar o wat een schatje:blush-anim-cl:

blgerb.jpg

 

blgerb24.jpg

 

nope ik heb nu echt geen plek meer :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:shocked::roftl:

 

Had je die nodig dan? :mf_rosetinted:

Nou...echt nodig niet, maar als ik dan toevallig iets tegenkom wat wel goed van kwaliteit is, dan is dat mooi meegenomen.....

nope ik heb nu echt geen plek meer :naughty:

Hihi ik ken t probleem.....Maar mijn Samir zit alleen, die wil vast wel een lief klein vriendinnetje:naughty:

 

33.jpg

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy