Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Seg uhm, ik ga eens aandacht aan mijn bed besteden ...

 

Tot morgen :wink2:

 

Is goed, moet ik ook maar eens gaan doen.

 

:huglove:

 

Zolang je maar braaf bent met Mika is het goed :wink2:

 

Nuja, ik was ook maar 14 (en Linde was er toen ook nog niet lang denk ik? :roftl:) maar toch ... dat was zo'n liedje .. neen, vind het maar niks :roftl:

 

:biggrin2:

Don't worry, I'll be a good girl. ^^

 

Ik vind t ook niet erg leuk klinken, maar omdat ik toen echt een hekel had aan alle popmuziek heb ik t ook zoveel mogelijk ontweken. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*komt ook nog even om een hoekje, zich schamend omdat ze haar lieve MFC-vriendjes hier vanavond een beetje vergeten is....*

 

Maarja, moest andere dingen doen he, dat heb je wel eens. En hoofdstuk 2 en 3 van farmaceutische patiëntenzorg liggen nog keurig te wachten:naughty:

 

Hey, je bent terug! :biggrin2:

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Hey, je bent terug! :biggrin2:

 

Alles goed?

 

Ja hoor, beetje errug gaar, heb gewerkt vandaag. Ben een hele tijd niet online geweest omdat ik anderhalve week geleden ofzo best een heavy longbloeding links had, echt vies en had veel pijn en last van benauwdheid daarna, maar nu gaat ie wel weer.

Trouwens wel weer fraai hoor; ik start een nieuwe opleiding en hoppa, gelazer in apothekersland, over die vergoedingen enzo. Is echt belachelijk wat de overheid en de zorgverzekeringen willen. Ze hebben jarenlang de apothekers bijna een mes op de keel gezet om contracten af te sluiten en zo kortingen te bedingen, en nu loopt dat prima en nu mag het niet meer en worden de apothekers als zakkenvullers aangewezen. Maarja, hoef jou dat niet uit te leggen, denk dat jij er voldoende (=teveel) van mee krijgt..... Heeft wel het toffe gevolg dat ik niet tegen een BBL-salaris kan worden aagenomen nu. De Mediq/apotheken gaan het beleid boycotten, die hebben centen zat voorlopig. Maar ´mijn´ apotheker is voor 51% aandeelhouder van de apotheek en die kan het risico dus niet lopen dat hij straks én zn receptvergoeding mist, én dat de medicatie niet vergoed wordt omdat hij iets anders aflevert dan de verzekeraar wil. Als dat zou gebeuren HOEF ik straks niet eens meer te gaan werken want dan is de apotheker failliet:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, beetje errug gaar, heb gewerkt vandaag. Ben een hele tijd niet online geweest omdat ik anderhalve week geleden ofzo best een heavy longbloeding links had, echt vies en had veel pijn en last van benauwdheid daarna, maar nu gaat ie wel weer.

Trouwens wel weer fraai hoor; ik start een nieuwe opleiding en hoppa, gelazer in apothekersland, over die vergoedingen enzo. Is echt belachelijk wat de overheid en de zorgverzekeringen willen. Ze hebben jarenlang de apothekers bijna een mes op de keel gezet om contracten af te sluiten en zo kortingen te bedingen, en nu loopt dat prima en nu mag het niet meer en worden de apothekers als zakkenvullers aangewezen. Maarja, hoef jou dat niet uit te leggen, denk dat jij er voldoende (=teveel) van mee krijgt..... Heeft wel het toffe gevolg dat ik niet tegen een BBL-salaris kan worden aagenomen nu. De Mediq/apotheken gaan het beleid boycotten, die hebben centen zat voorlopig. Maar ´mijn´ apotheker is voor 51% aandeelhouder van de apotheek en die kan het risico dus niet lopen dat hij straks én zn receptvergoeding mist, én dat de medicatie niet vergoed wordt omdat hij iets anders aflevert dan de verzekeraar wil. Als dat zou gebeuren HOEF ik straks niet eens meer te gaan werken want dan is de apotheker failliet:boxed:

 

Oeh, dat klinkt niet erg prettig nee! :huglove:

 

Lekker handig ja. :thumbdown:

Ik krijg er gelukkig niet te veel van mee omdat mijn ouders geen van beiden in een apotheek werken. (Ik ben er ook nog steeds niet uit waarom niet, maar goed. :roftl:)

Nou, dat is ook niet goed geregeld dan. Maar laten we er nog maar even vanuit gaan dat alles gewoon goed komt en dat jij daar straks gewoon een baan hebt. ^^

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, beetje errug gaar, heb gewerkt vandaag. Ben een hele tijd niet online geweest omdat ik anderhalve week geleden ofzo best een heavy longbloeding links had, echt vies en had veel pijn en last van benauwdheid daarna, maar nu gaat ie wel weer.

Trouwens wel weer fraai hoor; ik start een nieuwe opleiding en hoppa, gelazer in apothekersland, over die vergoedingen enzo. Is echt belachelijk wat de overheid en de zorgverzekeringen willen. Ze hebben jarenlang de apothekers bijna een mes op de keel gezet om contracten af te sluiten en zo kortingen te bedingen, en nu loopt dat prima en nu mag het niet meer en worden de apothekers als zakkenvullers aangewezen. Maarja, hoef jou dat niet uit te leggen, denk dat jij er voldoende (=teveel) van mee krijgt..... Heeft wel het toffe gevolg dat ik niet tegen een BBL-salaris kan worden aagenomen nu. De Mediq/apotheken gaan het beleid boycotten, die hebben centen zat voorlopig. Maar ´mijn´ apotheker is voor 51% aandeelhouder van de apotheek en die kan het risico dus niet lopen dat hij straks én zn receptvergoeding mist, én dat de medicatie niet vergoed wordt omdat hij iets anders aflevert dan de verzekeraar wil. Als dat zou gebeuren HOEF ik straks niet eens meer te gaan werken want dan is de apotheker failliet:boxed:

 

 

 

ik snap niet alles...maar het klinkt niet goed :blink:

 

hoi btw :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook vandoor denk ik. Weet niet. Maar erg actief ben ik hier toch niet, zit te kijken bij welke manege ik wil gaan rijden.....Dus ik zeg maar gewoon welterusten, zit toch al half te pitten achter mn pc.

Morgen ben ik er weer, dan vast wat actiever:bleh:

 

Slaap lekker en tot snel!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook vandoor denk ik. Weet niet. Maar erg actief ben ik hier toch niet, zit te kijken bij welke manege ik wil gaan rijden.....Dus ik zeg maar gewoon welterusten, zit toch al half te pitten achter mn pc.

Morgen ben ik er weer, dan vast wat actiever:bleh:

 

Slaap lekker en tot snel!!

:huglove:

 

Dan moest ik toch ook maar eens gaan. :naughty:

 

Truste!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oh deze thread is wel erg sloom met laden nu. Misschien is het toch tijd voor een nieuwe? Als iemand die even wil starten en mij een pm wil sturen zodat ik deze kan sluiten, graag! :)

 

Laten we in de toekomst maar bij elke 5000 posts een nieuw deel maken, goed plan?

Link to comment
Share on other sites

Oh deze thread is wel erg sloom met laden nu. Misschien is het toch tijd voor een nieuwe? Als iemand die even wil starten en mij een pm wil sturen zodat ik deze kan sluiten, graag! :)

 

Laten we in de toekomst maar bij elke 5000 posts een nieuw deel maken, goed plan?

 

Goed plan, ik zal nu meteen ff een nieuwe maken. ^^

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy