Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alles goed?

Leuke ochtend/dag gehad? :biggrin2:

 

Ja, super hoor ..

En ook de ochtend/dag was helemaal geweldig :biggrin2:

 

Weet niet of je interesse hebt in een uitgebreid verslag? :roftl:

 

Hey Bienie!

 

Ellow :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mweuh, ik ben net terug van een vriend, zijn biertender was kapot. Dus wij moesten met een aantal mensen al dat bier opdrinken, dus ik ben nu aardig wasted. :roftl:

En ik was dat gister ook al, en mijn ouders weten het niet dus ik moet zegmaar een beetje helderder zijn als zij thuiskomen.. :blink:

 

Maar ja, ik ben net een weekje ofzo terug. :naughty:

 

Je klinkt nog redelijk helder:naughty:

Link to comment
Share on other sites

I know..:naughty :heb t zelf ook n soort vn meegemaakt..alleen was dat geen collega..maar heb k hem leren kennen via mn beste vriendin..n t is ook via smsen dat we dichter naar elkaar toegroeiden..:naghty:mja..toen waren we samen..na anderhalve maand ong was t trg uit..(nu anderhalve week geleden..:bleh)n nu zijn we de beste vriendjes..(sinds gistren eiglijk trg..:bleh):naugty::naugty:

 

Aaah, nou iig goed dat jullie nog beste vriendjes zijn! :thumb_yello: T kan niet altijd goed gaan he! Dat weet ik helaas ook maar al te goed nu! :mf_rosetinted:

 

Mweuh, ik ben net terug van een vriend, zijn biertender was kapot. Dus wij moesten met een aantal mensen al dat bier opdrinken, dus ik ben nu aardig wasted. :roftl:

En ik was dat gister ook al, en mijn ouders weten het niet dus ik moet zegmaar een beetje helderder zijn als zij thuiskomen.. :blink:

 

Maar ja, ik ben net een weekje ofzo terug. :naughty:

 

Ah okee, goed bezig! :mf_rosetinted:

 

 

Maar was het leuk in Amerika? Sorry als je al een heel verslag hebt gedaan hier, maar ben gewoon nieuwsgierig! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Je klinkt nog redelijk helder:naughty:

 

jaa, maar het is ook al een tijdje geleden en heb veeeel water gedronken, dus dat helpt :naughty:

 

 

Ah okee, goed bezig! :mf_rosetinted:

 

 

Maar was het leuk in Amerika? Sorry als je al een heel verslag hebt gedaan hier, maar ben gewoon nieuwsgierig! :blush-anim-cl:

 

:naughty:

 

Het was echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf :D

En nee ik heb nog geen verslag gedaan ofzo :bleh:

Link to comment
Share on other sites

jaa, maar het is ook al een tijdje geleden en heb veeeel water gedronken, dus dat helpt :naughty:

 

 

 

 

:naughty:

 

Het was echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf :D

En nee ik heb nog geen verslag gedaan ofzo :bleh:

 

Oooooh.

 

Ik wil het verslag ook graag horen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Het was echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf :D

En nee ik heb nog geen verslag gedaan ofzo :bleh:

 

Toooof! :thumb_yello:

Waar en hoe lang was je geweest? Foto's? Nouja.. go ahead als je iets wilt verslaan van je trip! :wink2: en als je geen zin hebt omdat je te wasted bent.. nouja.. dat kan ook! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kweejnie of iemand wel eens het kansloze "made" kijkt op MTV?

Ik schijn alleen maar 2 programma's daarop te zien: Made, of My Super Sweet 16th.

Of The Osbournes (en das eigk wel echt leuk).

Maar nu op Made dus een of andere doos, beetje dommig type, soort van goth achtig gevalletje (maar dan met normale kleren?)...die mee wil doen aan een schoonheidswedstrijd:blink:

 

Erg erg erg!

Link to comment
Share on other sites

Mweuh, ik ben net terug van een vriend, zijn biertender was kapot. Dus wij moesten met een aantal mensen al dat bier opdrinken, dus ik ben nu aardig wasted. :roftl

En ik was dat gister ook al, en mijn ouders weten het niet dus ik moet zegmaar een beetje helderder zijn als zij thuiskomen.. :blink

 

Maar ja, ik ben net een weekje ofzo terug. :naughty

aah..whatever..komt wel goet joh..:wink2:je "hoort" t in elk geval niet aan je..kan j op 1 been staan zonder om te vallen??..:naughty:n anders moet j eens met 1 oog gesloten n voorwerp proberen vast/op te pakken..:naughty:

 

Alles super met ons :mf_rosetinted

Met jou?

bwa..gaat wel..ben best moe..maar jah..gistren avond..k was zo zat als iets..heb echt keiveel gedronken..we hadden echt keiveel lol..:naughty:maar we waren echt zo zat als n kanon^^.:roftl:

 

 

Aaah, nou iig goed dat jullie nog beste vriendjes zijn! :thumb_yello T kan niet altijd goed gaan he! Dat weet ik helaas ook maar al te goed nu! :mf_rosetinted

 

uhu..maar..k denk dat k int vervolg tog maar eens naar mn beste vriendin gaan luisteren..:naughty:ze had me zo hard gewaarschuwd dat hij n player s..maarja..wie niet horen wil..n weet j..eiglijk ben ik blij dat we vrienden zijn..dan dat hij mn lief zou zijn..want zo heb k er wel meer aan..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Kweejnie of iemand wel eens het kansloze "made" kijkt op MTV?

Ik schijn alleen maar 2 programma's daarop te zien: Made, of My Super Sweet 16th.

Of The Osbournes (en das eigk wel echt leuk).

Maar nu op Made dus een of andere doos, beetje dommig type, soort van goth achtig gevalletje (maar dan met normale kleren?)...die mee wil doen aan een schoonheidswedstrijd:blink:

 

Erg erg erg!

 

Jaaa!:naughty:Ik kijk dat ook.

 

Hmmm...volgens mij ken ik die aflevering wel. Heette dat meisje niet Lily ofzo?

Link to comment
Share on other sites

uhu..maar..k denk dat k int vervolg tog maar eens naar mn beste vriendin gaan luisteren..:naughty:ze had me zo hard gewaarschuwd dat hij n player s..maarja..wie niet horen wil..n weet j..eiglijk ben ik blij dat we vrienden zijn..dan dat hij mn lief zou zijn..want zo heb k er wel meer aan..:bleh:

 

Ja goede vrienden zijn ook heel kostbaar en misschien wel belangrijker dan een relatie... maar ja, dat is mijn bescheiden mening nu... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kunnen jullie me please tips geven over wat ik terug kan sturen... of kan ik beter niets meer sturen? :blush-anim-cl:

 

:insane:

 

Ik zou gewoon morgen afwachten en dan take it from there.

Daarna zou je mss eens wat kunnen doen na het werk, samen? Kan je hem via sms uitnodigen voor wat te drinken ofzo...of natuurlijk gewoon live op het werk :wink2:

Link to comment
Share on other sites

euhm..mss kan j sturen..vn..dat je blij bent dat hij r ook zo over denkt..n iets vn tot morgen..(f wanneer zie j hem trg??..:bleh:):wink2:

 

Ik zou gewoon morgen afwachten en dan take it from there.

Daarna zou je mss eens wat kunnen doen na het werk, samen? Kan je hem via sms uitnodigen voor wat te drinken ofzo...of natuurlijk gewoon live op het werk :wink2:

 

hmm tja inderdaad.. ik zie m al over 13 uur.. misschien kan ik beter wachten? :naughty:

Na het werk wat drinken he? hmm vrijdag misschien... :das: nah.. ik denk niet dat ik t lef heb om dat te vragen? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Best wel zielig eigenlijk:naughty:

 

Meestal zijn het van die ''nerds'' of ''onpopulaire kindjes'' die ineens populair willen worden of iets soortgelijks. Echt he..:roftl:

 

Jah idd...en ergste is....ze worden alleen genoticed, omdat die camera's erbij zijn. Dus met contests ofzo winnen ze, maar dat komt eigk alleen door die camera's....pffffff....

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo! :thumb_yello

 

Ahh het mag ook wel een semi-uitgebreid verslag worden hoor! :naughty

 

Dat lukt niet .. :bleh:

 

Om 4u ging dus de wekker, naja, de radio .. Begon AT .. Ik had zoiets van: ow, sh*t, nu al .. Mika bekijk mij ook van: neeeeeeeeeeeeeen ..

 

Dus heb gezegd dat hij maar moest blijven liggen en ben opgestaan. De ochtend-rituelen en toen ben ik vertrokken. Kom bij Cobe aan, natuurlijk alles nog donker. Ik had gerekend op de lampen op de oprit die reageren op beweging, reageerde er natuurlijk maar 1 lamp .. zag ik nog niks ...

 

Cobe (en de rest) kwam nieuwsgierig kijken, de hond heb ik uit z'n slaap gehaald .. arm beest .. Naja, ik dus de weide in om Cobe te nemen, ik kom binnen en hij draait zich meteen om en loopt weg .. Lekker duidelijk, kon ik 'm in een donkere weide gaan vangen ... Maarja, uiteindelijk alles gelukt en om 5.30u zat ik erop .. Cobe had echt iets van: moet dat nou?! Maarja, het moest :bleh:

 

Dan had ik een stukje verder met iemand afgesproken en zijn we samen in het donker naar het vertrek gereden. Op het laatste stukje nog wat paarden tegengekomen en samen naar vertrekpunt gereden. We stonden daar nog geen 5 minuten te rusten of we gingen vertrekken.. Goede timing ..

De rit zelf was leuk, alleen reden ze véél te snel .. Was een redelijke groep en als je dan vanachter rijdt.. Het was niet wat ik me had voorgesteld van een "wandeling". Maar ik heb gewoon op mijn tempo gereden en uiteindelijk zijn we met 3 wat achtergebleven (de anderen gingen even galopperen terwijl wij al de hele tijd in galop moesten om bij te kunnen blijven ..), kregen we nog telefoon omdat ze ons misten .. Maarja, we kennen de weg daar dus geen probleem.

 

Na de rit was een paarden- en tractorwijding. Was wel eens leuk .. Hebben ze ook gefilmd voor tv maar geen idee wanneer het op komt ofzo. Daarna de paarden vastgebonden en wat gaan eten .. Hebben we zo'n 2.5u pauze gehad .. Rond 13u terug vertrokken, gingen we nog met een groep mee rijden. Zijn we nog een stuk meegereden en toen ik in de buurt van Cobe's thuis kwam ben ik gewoon naar huis gereden. Maar het einde :shocked: Cobe .. Gek paard .. De hele tijd dus al rustig en alles op z'n gemakje en .. Toen kwamen we op een lange grasweg, echt mooi .. En die mensen die bij ons waren wilden galopperen, geen probleem.. Ik reed vanvoor met nog een ander paard langs mij, maar er kwam een bocht en het zag er nogal glad uit dus ik ging weer draven, maar de rest gewoon in volle galop de bocht door (zag ik een paard slippen ..), dus toen zat ik ineens vanachter .. Nou, dat vond Cobe maar niks .. die ging ineens! We hebben gevlogen, echt geweldig. En toen we stopten waren we op het kruispunt waar ik naar huis kon, dus ik gewoon naar huis .. Cobe wilde gewoon niet meer stappen, zo opgefokt was ie :roftl:

 

Om 15.15u ben ik afgestapt, om 16u was ik thuis .. Heb ik een goede, warme douche genomen (:naughty:) en toen mij op bed gelegd bij Mika .. :wub2: En toen gegeten en nu zit ik hier :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy