Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Awel, daar heb ik ook naar zitten kijken ... :roftl:

 

Gelukkig, ben ik niet de enige. Ik bedacht me net dat ik dat beter niet had kunnen opschrijven, met oog op m'n (inmiddels verloren) reputatie. :roftl:

 

Die foto's staan trouwens onder "Nantes", maar andere foto's die ik daarvan heb draagt ie een witte broek. :blink: Ik zoek nog even verder. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig, ben ik niet de enige. Ik bedacht me net dat ik dat beter niet had kunnen opschrijven, met oog op m'n (inmiddels verloren) reputatie. :roftl:

 

Die foto's staan trouwens onder "Nantes", maar andere foto's die ik daarvan heb draagt ie een witte broek. :blink: Ik zoek nog even verder. :naughty:

 

Naja, dit kan je niet echt langskijken vind ik .. :blush-anim-cl:

 

Ja, ik weet het .. volgens mij zijn dat ook verschillende concerten, maar ze stonden allemaal met dezelfde uitleg op de website :boxed: En aangezien ik geen idee heb van waar ze zijn ...

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig, ben ik niet de enige. Ik bedacht me net dat ik dat beter niet had kunnen opschrijven, met oog op m'n (inmiddels verloren) reputatie. :roftl:

 

Die foto's staan trouwens onder "Nantes", maar andere foto's die ik daarvan heb draagt ie een witte broek. :blink: Ik zoek nog even verder. :naughty:

 

Hij verkleedt zich weleens?

 

Heel prettige foto's!:thumb_yello:

 

Anyway voor mij ist wel bedtijd. Morgen om 9am op, zodat ik voor Koekoekakaknijn en kind nog wat te drinken in huis kan halen en zorgen dat het huis een beetje schoon-ish is.

Momenteel ist puinzooi en ben te moe om er nu wat aan te doen, dus morgenochtend dan maar:thumbdown:

 

Dusss jullie zijn weer even van me verlost:bleh:

 

Trustennnnn en sweet dreams!

Link to comment
Share on other sites

Hij verkleedt zich weleens?

 

Heel prettige foto's!:thumb_yello:

 

Anyway voor mij ist wel bedtijd. Morgen om 9am op, zodat ik voor Koekoekakaknijn en kind nog wat te drinken in huis kan halen en zorgen dat het huis een beetje schoon-ish is.

Momenteel ist puinzooi en ben te moe om er nu wat aan te doen, dus morgenochtend dan maar:thumbdown:

 

Dusss jullie zijn weer even van me verlost:bleh:

 

Trustennnnn en sweet dreams!

 

Qua bovenkant ja .. Ik heb 'm nog nooit een andere broek weten aantrekken? Toch? :roftl:

(tijdens een concert bedoel ik dan :bleh:)

 

Slaap goed :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hij verkleedt zich weleens?

 

Heel prettige foto's!:thumb_yello:

 

Anyway voor mij ist wel bedtijd. Morgen om 9am op, zodat ik voor Koekoekakaknijn en kind nog wat te drinken in huis kan halen en zorgen dat het huis een beetje schoon-ish is.

Momenteel ist puinzooi en ben te moe om er nu wat aan te doen, dus morgenochtend dan maar:thumbdown:

 

Dusss jullie zijn weer even van me verlost:bleh:

 

Trustennnnn en sweet dreams!

 

Welterusten Biekje, sweet dreams :huglove:

 

Qua bovenkant ja .. Ik heb 'm nog nooit een andere broek weten aantrekken? Toch? :roftl

(tijdens een concert bedoel ik dan :bleh:)

 

Slaap goed :wink2:

 

Nee, alleen het bovenkantje. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee, alleen het bovenkantje. :naughty:

 

Hmmja, dat dacht ik al .. Hij zou het misschien wel eens kunnen proberen, verschillende outfits tijdens 1 concert.. :naughty:

 

Had je deze al gezien? :wub2:

Amsterdam3_08072008.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy