Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Ik hou het voorlopig bij boeken die in mijn kast(en) liggen in dozen doen en die dozen .. tja .. die eindigen ook wel weer ergens :bleh: Dat is voor nu wel al genoeg ... aangezien die boeken niet netjes samengebonden zijn of in kaften zitten of... en ook niet altijd met zachtheid behandeld zijn en dus beetje overal liggen .. Werk genoeg :thumbdown:

 

Maar ik heb geen zin! :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hou het voorlopig bij boeken die in mijn kast(en) liggen in dozen doen en die dozen .. tja .. die eindigen ook wel weer ergens :bleh: Dat is voor nu wel al genoeg ... aangezien die boeken niet netjes samengebonden zijn of in kaften zitten of... en ook niet altijd met zachtheid behandeld zijn en dus beetje overal liggen .. Werk genoeg :thumbdown:

 

Maar ik heb geen zin! :crybaby:

 

Qua boeken heb ik een nieuwe boekenkast nodig. Zo een met dichte planken. Heb nu een of andere vage plankenkast, waar de boeken dus tussen vallen en ook gewoon niet genoeg plek is. Echt irritant dus.

Met die nieuwe kast zou ik dus ook meer ruimte hebben voor de spullen die me nu irriteren op en om het bureau.

Mjah tijd om nieuwe kast te kopen...

 

En ik ook nog geen zin, ben nog wakker aan het worden. Maar ben nog rustig aan het eten en zolang dat nog niet gedaan is, hoef ik nog niet aan het werk :P

Link to comment
Share on other sites

Ola :mf_rosetinted:

 

jullie zitten hier ook echt 24/7:naughty:

ik ben bezig voor 'school' :mf_rosetinted:

 

Ik zit hier bijna 24/7. Ik heb ook school en werk nog, maar heb deze en volgende week gewoon wat minder school en wat meer thuis, waar ik blij mee ben.

 

O ik heb een mooie boekenkast gevonden

http://www.leenbakker.nl/Productcategorieen.aspx?Productcategorie=4&Startitem=0&Product=49#Productselection

Past goed bij de rest van mijn spullen:thumb_yello:

Denk dat ik me die ga kopen.

 

*edit* of niet, hij is smaller dan die ik nu heb..

Link to comment
Share on other sites

Qua boeken heb ik een nieuwe boekenkast nodig. Zo een met dichte planken. Heb nu een of andere vage plankenkast, waar de boeken dus tussen vallen en ook gewoon niet genoeg plek is. Echt irritant dus.

Met die nieuwe kast zou ik dus ook meer ruimte hebben voor de spullen die me nu irriteren op en om het bureau.

Mjah tijd om nieuwe kast te kopen...

 

En ik ook nog geen zin, ben nog wakker aan het worden. Maar ben nog rustig aan het eten en zolang dat nog niet gedaan is, hoef ik nog niet aan het werk :P

 

Mijn eten is op .. en ik kan het echt niet aan om nog meer te gaan eten :roftl:

 

Ola :mf_rosetinted:

 

jullie zitten hier ook echt 24/7:naughty:

ik ben bezig voor 'school' :mf_rosetinted:

 

Neu, 24/7 is overdreven .. eerder 12/7 ofzo .. ik slaap af en toe nog :bleh: (en dan lang ook .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Mijn eten is op .. en ik kan het echt niet aan om nog meer te gaan eten :roftl:

 

Mijn eten is nu ook op.

Maar nu ik zit te denken over een nieuwe kast, denk ik dat het beter is om eerst die aan te schaffen en DAN alles te gaan opruimen:naughty:

Ik zal mijn bureau op gaan ruimen. En dan de kasten te laten voor wat ze zijn, tot er een nieuwe kast is. Ik kan vrijdag even kast kijken.

 

Heb trouwens ook rugpijn dus ik ga sowieso niet teveel tillen denk ik...

Link to comment
Share on other sites

Ik zit hier bijna 24/7. Ik heb ook school en werk nog, maar heb deze en volgende week gewoon wat minder school en wat meer thuis, waar ik blij mee ben.

 

O ik heb een mooie boekenkast gevonden

http://www.leenbakker.nl/Productcategorieen.aspx?Productcategorie=4&Startitem=0&Product=49#Productselection

Past goed bij de rest van mijn spullen:thumb_o:

Denk dat ik me die ga kopen.

 

*edit* of niet, hij is smaller dan die ik nu heb..

 

Je haalt me echt gruwelijk snel in qua posts...xD :naughty:

en ik ga vanmiddag naar de IKEA, daar hebben ze altijd leuke dingen:thumb_yello:

 

Mijn eten is op .. en ik kan het echt niet aan om nog meer te gaan eten :roftl:

 

 

 

Neu, 24/7 is overdreven .. eerder 12/7 ofzo .. ik slaap af en toe nog :ble (en dan lang ook .. :rol:)

 

oja...want 12/7 is naturlijk volkoooomen normaal:mf_rosetinted: :naughty:

 

geen school? werk?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mijn eten is nu ook op.

Maar nu ik zit te denken over een nieuwe kast, denk ik dat het beter is om eerst die aan te schaffen en DAN alles te gaan opruimen:naughty:

Ik zal mijn bureau op gaan ruimen. En dan de kasten te laten voor wat ze zijn, tot er een nieuwe kast is. Ik kan vrijdag even kast kijken.

 

Heb trouwens ook rugpijn dus ik ga sowieso niet teveel tillen denk ik...

 

Heb jij dat weer goed opgelost :thumb_yello:

Ik vrees dat ik niet aan een goed excuus ga geraken ... :boxed::roftl:

 

Hoi!

http://www.independentfilms.nl/premiere/fotos/?premiere=anubis&po=144

Onderste rij, vijfde foto van rechts:

Mijn meiden en ik op de VIP-premiere van de Anubisfilm Het Pad der Zeven Zonden.

Afgelopen maandagavond in Amsterdam in de Theaterfabriek.

 

Leuk! :thumb_yello:

Was het plezant?

Link to comment
Share on other sites

oja...want 12/7 is naturlijk volkoooomen normaal:mf_rosetinted: :naughty:

 

geen school? werk?:naughty:

 

Neen.. en nu? :mf_rosetinted::bleh:

 

Naja, echt letterlijk 12/7 is het ook niet hé .. zeker niet elke dag .. En het is ook niet omdat ik online ben dat ik ook echt 100% aanwezig ben :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hoi!

http://www.independentfilms.nl/premiere/fotos/?premiere=anubis&po=144

Onderste rij, vijfde foto van rechts:

Mijn meiden en ik op de VIP-premiere van de Anubisfilm Het Pad der Zeven Zonden.

Afgelopen maandagavond in Amsterdam in de Theaterfabriek.

 

OOO was het leuk?!

Ziet er leuk uit iig!!:thumb_yello

 

Je haalt me echt gruwelijk snel in qua posts...xD :naughty

en ik ga vanmiddag naar de IKEA, daar hebben ze altijd leuke dingen:thumb_yello

 

 

 

oja...want 12/7 is naturlijk volkoooomen normaal:mf_rosetinted: :naughty:

 

geen school? werk?:naughty:

 

Nah ik heb net bij Ikea online gekeken en zag een hele goeie kast!

De Flärke. En die dan 2x. Goeiekoop EN goed!!!:thumb_yello: Dus ik wil nu ook naar ikea!

 

Ik heb zojuist geregeld dat ik vanavond niet werk.:naughty: Dus ik hoef vandaag nergens meer heen.

Ik ga vrijdag namelijk weer naar het werk, omdat we teamuitje hebben. EN we hebben op het werk zelf afgesproken. Beetje idioot als ik dus 2x ga rijden deze week. Heb dus nu werk verzet naar vrijdag van 14:30-17:30u Dan ben ik precies op tijd klaar voor het uitje.

Vond het wel een prachtplan en voor de bezetting maakte het niks uit:thumb_yello:

Dussss.

 

Wat zal ik eerst doen? Omkleden en naar stad kijken of ik goedkopere boekenkast kan vinden dan die bij IKEA (want ikea is wel ver voor mij) of ga ik eerst opruimen?

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Denk dat opruimen sowieso geen goed idee is als er een nieuwe kast komt .. (tenzij je het over andere dingen hebt?) .. anders kan je weer opnieuw beginnen als die kast er is :bleh:

 

Ik voel me niet goed :boxed:

Koppijn wordt er niet beter op ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Denk dat opruimen sowieso geen goed idee is als er een nieuwe kast komt .. (tenzij je het over andere dingen hebt?) .. anders kan je weer opnieuw beginnen als die kast er is :bleh:

 

Ik voel me niet goed :boxed:

Koppijn wordt er niet beter op ... :blink:

 

Mjah dat bedoel ik, kan beter idd niet opruimen. Kan wel mijn bureau opruimen en dat ga ik zo ook doen. Heb ook 2 van die dozen naast mijn bureau staan die ik even uit ga zoeken (zitten wat spulletjes in voor Linde's MikaMail :wink2:) en die dozen ga ik daarna naar de logeerkamer verplaatsen. Maakt het hier weer wat minder rommelig.

En die boekenkast doe ik dan volgende week wel. Of morgenavond!!!:thumb_yello: Koopavond. Dan wil papa vast wel met me mee met de fietskar...:thumb_yello:

 

Neem eens een paracetamolletje dan!

Link to comment
Share on other sites

Jaja, zal ik wel nemen .. als het echt nodig is ... (neem niet zo snel dingen :wink2:).

 

Zo, net alles naar de living gebracht .. denk toch dat ik alles heb .. of dat hoop ik toch .. is zo al genoeg rommel :roftl:

 

En ben al moe .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, zal ik wel nemen .. als het echt nodig is ... (neem niet zo snel dingen :wink2:).

 

Zo, net alles naar de living gebracht .. denk toch dat ik alles heb .. of dat hoop ik toch .. is zo al genoeg rommel :roftl:

 

En ben al moe .. :roftl:

 

Was je al wakker dan?

Ik nog niet in ieder geval.

 

Heb net armbandje voor Starrats gemaakt die ze graag wilde hebben en waarvoor ik gisteren speciaal naar het kralenwinkeltje in EHV gegaan ben:bleh:

Dalijk even de kralenzooi laten zien aan beste dinnetje en dan ga ik bureau ECHT opruimen.

Zal foto's maken van spullen die ik weg doe, misschien is iemand er nog in geinteresseerd...never know

 

O trouwens ik heb sinds gisteren contract van 6 maanden bij mijn werk:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Neen, ben nog niet wakker .. Moet niet wakker zijn om dingen te doen hoor .. is alleen wel handig, dan gaat het wat sneller .. :roftl:

 

Proficiat!

Link to comment
Share on other sites

Neen, ben nog niet wakker .. Moet niet wakker zijn om dingen te doen hoor .. is alleen wel handig, dan gaat het wat sneller .. :roftl:

 

Proficiat!

 

Merci merci.

Ben er wel blij mee, dan heb ik wat vastigheid tot vlak voor echte afstuderen. Wel handig:naughty:

 

Ik moet zo echt beginnen:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al volop bezig :mf_rosetinted:

Goed van mij hé :bleh:

 

 

(betekent niet dat het ook echt vooruit gaat ofzo hoor .. maar ben er in ieder geval mee bezig :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al volop bezig :mf_rosetinted:

Goed van mij hé :bleh:

 

 

(betekent niet dat het ook echt vooruit gaat ofzo hoor .. maar ben er in ieder geval mee bezig :roftl:)

 

Ik ben ook bezig. Heb als backup beste dinnetje online, die sommige spullen wil hebben, laat ik via cam zien.

Krijg ik zojuist deze opmerking:

 

Becky zegt (14:18):

moet jij niet naar bed

je ziet er moe uit

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ok, alles begint hier tegen de grond te gaan .. even pauze nodig :bleh:

 

hoe bedoel je?valt alles om?

Ik ben al een heel eind nu.

Heb de kralen op een mooie plek nu. Niet direct in het oog springend.

Had op die plek mijn wetboeken staan uit dienst, dus die zijn gewoon ALLANG niet meer geldig. Die gaan netjes naar de kelder, waar ze horen:thumb_yello:

Scheelt enorm!

Het ziet er nu weer toonbaar uit, alleen het bureaublad ligt nu nog vol zooi, dat ga ik nu opruimen.

Mijn rugpijn wordt alleen wel erger:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Dat ookal ja .. maar vooral de cursussen vallen uit mijn handen, en aangezien dat voor een stuk nog losse bladen zijn is dat niet zo heel erg handig .. :bleh:

 

Ook even pauze nemen dan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy