Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ik ben speciaal, ik ben de enige die met m op de foto wilde! :roftl:

 

 

hmm ja, misschien omdat je Wouter niet zo interessant vindt :roftl: (als ik naar die foto kijk kan ik alleen maar naar hem kijken, zo zonde dat ie gay is he :thumbdown:)

 

Hij ook al?! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Bietje boos :boxed

 

P1100404.jpg

 

:naughty

 

Zo vind ik 'm ook leuk. :wub2:

 

:roftl Wie nog meer dan? :bleh:

 

ani-zip.gif

 

Oooh nog wat briljants, Wouter heeft een nummer samen met Giovanca (
), maar zij kon er niet bij zijn, dus ging hij ook haar stem zingen! :floor: Je had m moeten zien! :roftl Toen was het óverduidelijk dat ie van de "andere kant" is! :naughty:

 

Filmpje???

Link to comment
Share on other sites

Hmm neh denk t niet... helaas.. dat is dan weer t nadeel van zo'n kleinschalige gig! :naughty: Had ik maar filmpjes gemaakt...:huh: maar vond t al haast genant om zo recht in zn snuffert te fotograferen! :roftl:

 

Kan ik me goed voorstellen. Ik geloof dat ik 't ook niet meer zou durven. Al ben jij natuurlijk nu wel gewend om vooraan te staan en te filmen. :naughty: Geen vervelende beveiligers die dreigden je camera af te pakken?

Link to comment
Share on other sites

Kan ik me goed voorstellen. Ik geloof dat ik 't ook niet meer zou durven. Al ben jij natuurlijk nu wel gewend om vooraan te staan en te filmen. :naughty: Geen vervelende beveiligers die dreigden je camera af te pakken?

 

Haha ja maar tis toch wel anders als je daar staat als fan dan wanneer je voor je werk bezig bent! :roftl: HEEL anders! Ik raakte haast een beetje van slag toen ie zo laag door zn knieën ging. vlak voor me.. :floor: En nee, geen beveiligers, je kon zeg maar gewoon op t podium zitten enzo tijdens het wachten... geen beveiligers die er tussen stonden, of iets dergelijks! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja maar tis toch wel anders als je daar staat als fan dan wanneer je voor je werk bezig bent! :roftl HEEL anders! Ik raakte haast een beetje van slag toen ie zo laag door zn knieën ging. vlak voor me.. :floor: En nee, geen beveiligers, je kon zeg maar gewoon op t podium zitten enzo tijdens het wachten... geen beveiligers die er tussen stonden, of iets dergelijks! :thumb_yello

 

Gezellig .. Dat moeten we bij Mika niet (meer) verwachten :boxed::roftl:

 

Nooit op jou, want jij bent speshul. (zelfs al heeft Jim dat niet door) :biggrin2:

 

18908049550pxud1copia.jpg

 

Juist ja :roftl: Je bent grappig soms :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad! Helaas! Maar Mika zou niet meer veilig zijn op zo'n podiumpje met al die prettig gestoorde fans! :naughty:

 

Nou, ik weet niet of ik in zo'n geval nog wel over prettig gestoord praat hoor :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja maar tis toch wel anders als je daar staat als fan dan wanneer je voor je werk bezig bent! :roftl HEEL anders! Ik raakte haast een beetje van slag toen ie zo laag door zn knieën ging. vlak voor me.. :floor: En nee, geen beveiligers, je kon zeg maar gewoon op t podium zitten enzo tijdens het wachten... geen beveiligers die er tussen stonden, of iets dergelijks! :thumb_yello

 

Een beetje zoals Bruce? :roftl:

 

Gezellig .. Dat moeten we bij Mika niet (meer) verwachten :boxed: :roftl

 

 

 

Juist ja :roftl: Je bent grappig soms :bleh:

 

Alleen soms? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik weet niet of ik in zo'n geval nog wel over prettig gestoord praat hoor :boxed::roftl:

 

Haha nee okee, ik wou het nog een beetje verzachtend brengen :naughty: Maar helaas zijn er altijd van die mensen bij die zich niet kunnen inhouden, jammer...

 

Een beetje zoals Bruce? :roftl:

 

:floor: Ja, bijna wel :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Serieus? :blink:

 

Haha ja, dat was ook ongeveer mn eerste reactie toen ik dat las! En toen heb ik heel veel verschillende bronnen geraadpleegd, en nu geloof ik t wel... maarja.. :naughty:

 

Hij wordt alweer interessanter :fisch:

 

:floor: Ja, misschien heeft ie een beetje een babyface ofzo.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja, dat was ook ongeveer mn eerste reactie toen ik dat las! En toen heb ik heel veel verschillende bronnen geraadpleegd, en nu geloof ik t wel... maarja.. :naughty:

 

 

 

:floor: Ja, misschien heeft ie een beetje een babyface ofzo.. :naughty:

 

Ja nou .. als Jim er 16 uitziet ziet hij er toch ook wel 20 ofzo uit .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja, dat was ook ongeveer mn eerste reactie toen ik dat las! En toen heb ik heel veel verschillende bronnen geraadpleegd, en nu geloof ik t wel... maarja.. :naughty:

 

 

 

:floor: Ja, misschien heeft ie een beetje een babyface ofzo.. :naughty:

 

Hee hallo! Ik ben eigenlijk niet hier maar bij de Oldlings...hihihi

Wouter Hamel is leuk, inderdaad al 31 en helaas heeft hij een relatie met die voormalige presentor van het jeugdjournaal, eh hoe heet die nou ook alweer....eh Vincent ofzo. (Balen, alle (nou ja bijna alle! leuke jongens zijn homo!:thumbdown:) Maar hij kan mooi zingen:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. als Jim er 16 uitziet ziet hij er toch ook wel 20 ofzo uit .. :roftl:

 

Nou, ik dacht toch minstens 23. :roftl:

 

Hee hallo! Ik ben eigenlijk niet hier maar bij de Oldlings...hihihi

Wouter Hamel is leuk, inderdaad al 31 en helaas heeft hij een relatie met die voormalige presentor van het jeugdjournaal, eh hoe heet die nou ook alweer....eh Vincent ofzo. (Balen, alle (nou ja bijna alle! leuke jongens zijn homo!:thumbdown:) Maar hij kan mooi zingen:blush-anim-cl:

 

Ook hier hallo AMP :bye:

Inderdaad, allemaal homo :annoyed_h4h: Hij zingt wel goed.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy