Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Alles geregeld en paid for Bienie:thumb_yello:

Komt helemaal goed.

 

Heb net gesprek gehad bij de gemeente over afstuderen en dat ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Ook de medewerker zelf was enthousiast over mijn idee:thumb_yello:

Het is nu allemaal duidelijk wat ze willen en morgen hebben we een afspraak met onze afstudeerbegeleider van school en dan kunnen we met hem deze zaken bespreken.

Het gaat helemaal goedkomen.

Ik heb zelfs voor volgende week al 3 dagen ingepland met mijn afstudeergenootje, om dan te gaan werken aan ons onderzoeksplan en projectopzet!:thumb_yello: Ook zij wil niet alles last minute gaan doen, dus dan gaan we onze "vakantie" er maar aan besteden en voorwerken:thumb_yello:

Ik ben het helemaal ermee eens, dus toppie!!:thumb_yello:

Nu hopen dat het allemaal ook zo gaat lopen als ik nu in gedachte heb:bleh:

 

En nu even uittypen wat net besproken is en dan omkleden enzo...en dan eens rustig naar het werk gaan:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben even douchen!

Maar goeiemiddag!

Hoe was foto's maken?

Tozo!

 

Douche ze!

 

Ja, was wel leuk .. Alleen geen idee of ze wel gelukt zijn :roftl: Straks eens kijken ...

 

Ik moet wel zeggen .. Jägermeister .. niet te drinken :blink: Bah, echt niet mijn ding ... (ja, ik zit aan de drank tegenwoordig :roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Douche ze!

 

Ja, was wel leuk .. Alleen geen idee of ze wel gelukt zijn :roftl: Straks eens kijken ...

 

Ik moet wel zeggen .. Jägermeister .. niet te drinken :blink: Bah, echt niet mijn ding ... (ja, ik zit aan de drank tegenwoordig :roftl:).

 

Zo, weer fris en fruitig!

 

Dat zag je toch wel op je camera of ze gelukt zijn?

 

Jägermeister...lekkerrrr! Weet je wat ook lekker is? Jägermeister mixen met cola!!!:thumb_yello: Echt waar!

Ik merk dat je aan de drank zit, eerst die kriek, nu ineens Jägermeister voor de middag...tsk tsk tsk, gaat slechte kant op met je:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zo, weer fris en fruitig!

 

Dat zag je toch wel op je camera of ze gelukt zijn?

 

Jägermeister...lekkerrrr! Weet je wat ook lekker is? Jägermeister mixen met cola!!!:thumb_yello Echt waar!

Ik merk dat je aan de drank zit, eerst die kriek, nu ineens Jägermeister voor de middag...tsk tsk tsk, gaat slechte kant op met je:roftl

 

:thumb_yello:

 

Ja, maar soms zijn ze dan op de pc toch niet helemaal goed .. Of staat er ineens een achtergrond op die ik helemaal niet gezien had en die niet leuk is en dat soort dingen :roftl:

 

Lekker? :puking:

Sorry, neen, echt niet mijn ding .. Met cola misschien .. maar dan moet het toch veel cola zijn denk ik :roftl:

 

Sssssssssssst .... Gisteren waren het 2 krieken trouwens :bleh:

I blame Jim :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello

 

Ja, maar soms zijn ze dan op de pc toch niet helemaal goed .. Of staat er ineens een achtergrond op die ik helemaal niet gezien had en die niet leuk is en dat soort dingen :roftl:

 

Lekker? :puking:

Sorry, neen, echt niet mijn ding .. Met cola misschien .. maar dan moet het toch veel cola zijn denk ik :roftl:

 

Sssssssssssst .... Gisteren waren het 2 krieken trouwens :bleh:

I blame Jim :mf_rosetinted::roftl:

 

Ah op die fiets.

 

Jaaa lekker! En met cola helemaal, is dan inderdaad meer cola dan Jägermeister ofcourse en met ijsblokjes, maar echt superlekker.

 

Ja inderdaad, TWEEEEEE kriekjes!!!Das meer dan niks!

EN Jägermeister op een totaal niet christelijk tijdstip...niet gezond:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ah op die fiets.

 

Jaaa lekker! En met cola helemaal, is dan inderdaad meer cola dan Jägermeister ofcourse en met ijsblokjes, maar echt superlekker.

 

Ja inderdaad, TWEEEEEE kriekjes!!!Das meer dan niks!

EN Jägermeister op een totaal niet christelijk tijdstip...niet gezond:roftl:

 

Pfff seg :bleh:

En dan ook nog op een dierenzegening hé ... stel je voor .. Eerst God bedanken voor alle dieren e.d. en dan aan de Jägermeister zitten ... En dan zeggen ze dat ik gek ben :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pfff seg :bleh:

En dan ook nog op een dierenzegening hé ... stel je voor .. Eerst God bedanken voor alle dieren e.d. en dan aan de Jägermeister zitten ... En dan zeggen ze dat ik gek ben :roftl:

 

Ja jij doet er vrolijk aan mee:roftl:

 

Heb net wederom een geschil gestart voor een object van ebay. Heb op 23 oktober betaald en verkoper zegt dat hij het gestuurd heeft, gaf me ook zo'n barcode van pakket, heb TNT post gebeld en zij konden zeggen dat pakket niet afgeleverd kon worden, omdat waarschijnlijk het adres er niet goed op stond of niet leesbaar. Ik heb dus nooit wat gehad. Heb wel veel contact gehad met de verkoper hierover en nu is pakket dus weer return afzender gegaan en hij zegt vorige week dat het nog zo'n 15 dagen duurt voor hij het af kan halen.

Heel slim, want dan is de tijd voorbij dat ik een geschil kan starten via Paypal, ik kijk wel uit dus. Heb hem 2 berichtjes gestuurd dat ik mijn geld terug wil, want ik heb niks gehad en daar heeftie niet op geantwoord...tsja alstie denkt dat ik gek ben, magtie denken, maar hij heeft helaas met de verkeerde te maken :naughty:

Dussss heb zojuist een geschil geopend, hele verhaal erin gezet en mijn geld terug geeist. Ebay gaf al een melding dat ik geen feedback gegeven had en of er een probleem is en dat ik moet opletten, want dat de tijd om een geschil te openen bijna voorbij is.

 

Dus :sneaky2: denkt die kerel wel nie!:naughty:

 

Moest ik even kwijt.:naughty:

 

p.s. ik vond het al opvallend, want nog geen week nadat ik betaald had kreeg ik al de vraag of pakket was aangekomen...terwijl hij dus het pakket kan volgen....ik krijg die vraag nooit van een verkoper hahaha.

Link to comment
Share on other sites

Ja jij doet er vrolijk aan mee:roftl:

 

Heb net wederom een geschil gestart voor een object van ebay. Heb op 23 oktober betaald en verkoper zegt dat hij het gestuurd heeft, gaf me ook zo'n barcode van pakket, heb TNT post gebeld en zij konden zeggen dat pakket niet afgeleverd kon worden, omdat waarschijnlijk het adres er niet goed op stond of niet leesbaar. Ik heb dus nooit wat gehad. Heb wel veel contact gehad met de verkoper hierover en nu is pakket dus weer return afzender gegaan en hij zegt vorige week dat het nog zo'n 15 dagen duurt voor hij het af kan halen.

Heel slim, want dan is de tijd voorbij dat ik een geschil kan starten via Paypal, ik kijk wel uit dus. Heb hem 2 berichtjes gestuurd dat ik mijn geld terug wil, want ik heb niks gehad en daar heeftie niet op geantwoord...tsja alstie denkt dat ik gek ben, magtie denken, maar hij heeft helaas met de verkeerde te maken :naughty:

Dussss heb zojuist een geschil geopend, hele verhaal erin gezet en mijn geld terug geeist. Ebay gaf al een melding dat ik geen feedback gegeven had en of er een probleem is en dat ik moet opletten, want dat de tijd om een geschil te openen bijna voorbij is.

 

Dus :sneaky2: denkt die kerel wel nie!:naughty:

 

Moest ik even kwijt.:naughty

 

p.s. ik vond het al opvallend, want nog geen week nadat ik betaald had kreeg ik al de vraag of pakket was aangekomen...terwijl hij dus het pakket kan volgen....ik krijg die vraag nooit van een verkoper hahaha.

 

Ik moest :mf_rosetinted:

Stond al met de borrel in mijn hand voordat ik neen kon zeggen :roftl:

 

Ok, gezellig :boxed:

En gebeurt dat vaker zo...?

Link to comment
Share on other sites

Ik moest mf_rosetinted:

Stond al met de borrel in mijn hand voordat ik neen kon zeggen :roftl:

 

Ok, gezellig :boxed:

En gebeurt dat vaker zo...?

 

Ja je moest...je hebt nog altijd eigen keus:mf_rosetinted:

 

Ik bedoel natuurlijk dat ik op 23 september betaald heb, niet 23 oktober.

Ik heb het 1x eerder gedaan zo'n geschil geopend en toen had ik ineens het item heul snel binnen:blink:

Verder heb ik wel eens refunds gekregen, maar daarvoor heb ik gewoon contact gehad met de verkoper via ebay en dat werkte prima en heel netjes.

Wat er nu gebeurd is weer iets nieuws. Verkoper doet alsof hij begaan is met me, maar ondertussen.... :sneaky2:

Dus die heeft nu pech. Ben benieuwd, want als hij er niets aan doet, kan ik het escaleren aan paypal zelf en die gaan dan uitzoeken hoe en wat.

Volgens ons postkantoor was duidelijk dat het pakket NOOIT bij mij aangekomen is, dus wat dat betreft sta ik als koper safe, want ik heb nooit wat gehad en dus waarom zou ik dan betalen voor verzendkosten (ook nog ZEVEN POND verzendkosten voor een simpele dvd).:thumbdown:

 

Het gebeurd dus niet enorm vaak. Maarja...heul soms...ik zou ze de nek graag omdraaien. Deze kerel dus vooral!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja je moest...je hebt nog altijd eigen keus:mf_rosetinted:

 

Ik bedoel natuurlijk dat ik op 23 september betaald heb, niet 23 oktober.

Ik heb het 1x eerder gedaan zo'n geschil geopend en toen had ik ineens het item heul snel binnen:blink:

Verder heb ik wel eens refunds gekregen, maar daarvoor heb ik gewoon contact gehad met de verkoper via ebay en dat werkte prima en heel netjes.

Wat er nu gebeurd is weer iets nieuws. Verkoper doet alsof hij begaan is met me, maar ondertussen.... :sneaky2:

Dus die heeft nu pech. Ben benieuwd, want als hij er niets aan doet, kan ik het escaleren aan paypal zelf en die gaan dan uitzoeken hoe en wat.

Volgens ons postkantoor was duidelijk dat het pakket NOOIT bij mij aangekomen is, dus wat dat betreft sta ik als koper safe, want ik heb nooit wat gehad en dus waarom zou ik dan betalen voor verzendkosten (ook nog ZEVEN POND verzendkosten voor een simpele dvd).:thumbdown:

 

Het gebeurd dus niet enorm vaak. Maarja...heul soms...ik zou ze de nek graag omdraaien. Deze kerel dus vooral!:naughty

 

Ja seg, is dat nu zo'n ramp ofzo? :roftl:

Ga me dadelijk nog schuldig voelen :bleh:

 

Ow, ok .. Dan maar hopen dat het snel opgelost geraakt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja seg, is dat nu zo'n ramp ofzo? :roftl

Ga me dadelijk nog schuldig voelen :bleh

 

Ow, ok .. Dan maar hopen dat het snel opgelost geraakt wink2:

 

Nou voor jou en je reputatie die je graag wil hebben (onschuldig, lief etc etc etc *blaaaaahhh*), is dit heul onverstandig. Studenten als ik nemen natuurlijk altijd een alcoholische versnapering voor de middag, maar JIJ toch niet:naughty:

Voel je schuldig, enorm schuldig:naughty::roftl:

 

Ja hoop ik ook. Als ik zo die verzendkosten kijk, dan kan ik me voorstellen dat hij me een refund wil geven van het spel (bijna niks) en geen refund van verzenden "want hij heeft het toch verzonden". Het kost namelijk nog geen 2 pond om een dvd deze richting op te zenden, dus dan zou hij als hij dit geintje vaker flikt dus per dvd zo'n 5 pond winst maken en hem nog kunnen verkopen erna ook!

Trapt dit meiske niet in :sneaky2:

 

Zojuist mijn creditcard gecheckt en die is nu afbetaald, op de AvenueQkaartjes na, maar dat komt wel gedeeltelijk zodra ik die refund gehad heb

Qua financietjes gaat het nu weer ok. Ben weer op het goede pad. Vanaf nu rustigaan doen en niets bestellen, of iets kleins wat ik gewoon van normale geld af kan halen:thumb_yello:

Ben benieuwd naar mijn volgende loon, dat is 1 hele maand dan, weet niet hoeveel dat psies gaat worden dan. Spannend:thumb_yello:

 

Heb het koud! Dacht dat ik even ging douchen zodat ik het weer warm kreeg, maar dat was heul erg tijdelijk wat warmte...dorie...

Vanavond weer huiswerk maken als ik terug ben van werk:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Nou voor jou en je reputatie die je graag wil hebben (onschuldig, lief etc etc etc *blaaaaahhh*), is dit heul onverstandig. Studenten als ik nemen natuurlijk altijd een alcoholische versnapering voor de middag, maar JIJ toch niet:naughty:

Voel je schuldig, enorm schuldig:naughty::roftl

 

Ja hoop ik ook. Als ik zo die verzendkosten kijk, dan kan ik me voorstellen dat hij me een refund wil geven van het spel (bijna niks) en geen refund van verzenden "want hij heeft het toch verzonden". Het kost namelijk nog geen 2 pond om een dvd deze richting op te zenden, dus dan zou hij als hij dit geintje vaker flikt dus per dvd zo'n 5 pond winst maken en hem nog kunnen verkopen erna ook!

Trapt dit meiske niet in :sneaky2

 

Zojuist mijn creditcard gecheckt en die is nu afbetaald, op de AvenueQkaartjes na, maar dat komt wel gedeeltelijk zodra ik die refund gehad heb

Qua financietjes gaat het nu weer ok. Ben weer op het goede pad. Vanaf nu rustigaan doen en niets bestellen, of iets kleins wat ik gewoon van normale geld af kan halen:thumb_yello

Ben benieuwd naar mijn volgende loon, dat is 1 hele maand dan, weet niet hoeveel dat psies gaat worden dan. Spannend:thumb_yello

 

Heb het koud! Dacht dat ik even ging douchen zodat ik het weer warm kreeg, maar dat was heul erg tijdelijk wat warmte...dorie...

Vanavond weer huiswerk maken als ik terug ben van werk:thumbdown

 

:crybaby:

Jim heeft een slechte invloed op mijn .. kan er niks anders van maken ... :bleh::roftl:

 

Dat zou leuk zijn :blink:

 

Het is inderdaad niet warm .. Alhoewel ik het eigenlijk de hele dag nog niet koud gehad heb, maar nu ... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:crybaby

Jim heeft een slechte invloed op mijn .. kan er niks anders van maken ... :bleh::roftl:

 

Dat zou leuk zijn :blink:

 

Het is inderdaad niet warm .. Alhoewel ik het eigenlijk de hele dag nog niet koud gehad heb, maar nu ... :thumbdown:

 

Jaja geef Jim maar de schuld :shocked:

 

 

Ik geloof dat ik het gewoon chronisch koud heb...vroeger kon ik echt overal tegen qua kou, maar nu...ben echt watje aan worden!!!

 

Ik wil eigenlijk liefste gewoon slapen. Baal beetje dat ik mijn werk deze week he-le-maal NIET kan verzetten! Alles staat zo ontzettend VOLgepland!!!:thumbdown:

Mjah. Volgende week zou ik vrij hebben, maar dies nu dus volledig ingedeeld.

Ma+wo+do aan afstuderen werken (onderzoeksplan etc etc etc), di naar Amsterdam en vrijdag wokken en stappen.

Pfffff. Dat was dan de vrije week:roftl:

 

Hey ik ga wat doen hier. Tot vanavond laat!

Grtz ikke

Link to comment
Share on other sites

Jaja geef Jim maar de schuld :shocked:

 

 

Ik geloof dat ik het gewoon chronisch koud heb...vroeger kon ik echt overal tegen qua kou, maar nu...ben echt watje aan worden!!!

 

Ik wil eigenlijk liefste gewoon slapen. Baal beetje dat ik mijn werk deze week he-le-maal NIET kan verzetten! Alles staat zo ontzettend VOLgepland!!!:thumbdown:

Mjah. Volgende week zou ik vrij hebben, maar dies nu dus volledig ingedeeld.

Ma+wo+do aan afstuderen werken (onderzoeksplan etc etc etc), di naar Amsterdam en vrijdag wokken en stappen.

Pfffff. Dat was dan de vrije week:roftl:

 

Hey ik ga wat doen hier. Tot vanavond laat!

Grtz ikke

 

Het is toch? Als iedereen Mika de schul geeft mag ik ook wel Jim de schuld geven :sneaky2::bleh:

 

Ouderdom .... (serieus :roftl:)

 

Doe zoals ik .. doe vanalles terwijl je hier zit .. is gezelliger voor mij :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Het is toch? Als iedereen Mika de schul geeft mag ik ook wel Jim de schuld geven :sneaky2::bleh:

 

Ouderdom .... (serieus :roftl:)

 

Doe zoals ik .. doe vanalles terwijl je hier zit .. is gezelliger voor mij :bleh:

 

Nee je mag Jim niet de schuld geven:bleh:

 

Ouderdom:blink: thanx

 

En ik doe ook van alles terwijl ik hier zit, alleen dit gaat nie terwijl ik hier zit. Werken moet namelijk toch ECHT in dat callcenter, anders gaat het niet goed komen.:naughty:

Dus spreek juh vanavond laat!

Link to comment
Share on other sites

Nee je mag Jim niet de schuld geven:bleh:

 

Ouderdom:blink: thanx

 

En ik doe ook van alles terwijl ik hier zit, alleen dit gaat nie terwijl ik hier zit. Werken moet namelijk toch ECHT in dat callcenter, anders gaat het niet goed komen.:naughty:

Dus spreek juh vanavond laat!

 

Waarom niet? :tears:

 

Ja sorry .. ik heb er ook last van hoor, kan ook tegen minder dan "vroeger" :roftl:

 

Jammeur :bleh:

 

Tot straks!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy