Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Biekje :boing:

 

Heb me vanmiddag even bezig gehouden met de dvd .. 97 screenshots en heb nog maar 3 nummers (en stukje van SITM) gedaan :roftl:

 

:wub2: er waren ECHT veel click momenten:wub2:

Oooo geweldig...en wanneer can we :drool: ?:naughty:

 

Ik weet nog nie psies wat ik vanavond ga doen, maar ik denk dat ik me met een zak naturelchips en een bakje dipsaus voor de TV ga nestelen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:wub2: er waren ECHT veel click momenten:wub2:

Oooo geweldig...en wanneer can we :drool: ?:naughty

 

Ik weet nog nie psies wat ik vanavond ga doen, maar ik denk dat ik me met een zak naturelchips en een bakje dipsaus voor de TV ga nestelen:naughty

 

Uhu .. :naughty:

Ze zijn nu aan het uploaden maar ik moet dadelijk gaan eten enzo, en ik denk dat ik dan eerst even de douche inspring en dan hopen dat ondertussen iedereen in de mikagasmic is en dan beginnen we eraan :mf_rosetinted: Ik moet zeggen dat ze echt wel goed zijn qua kwaliteit! :shocked:

 

Als ik jou was zou ik me voor de pc nestelen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Uhu .. :naughty:

Ze zijn nu aan het uploaden maar ik moet dadelijk gaan eten enzo, en ik denk dat ik dan eerst even de douche inspring en dan hopen dat ondertussen iedereen in de mikagasmic is en dan beginnen we eraan :mf_rosetinted: Ik moet zeggen dat ze echt wel goed zijn qua kwaliteit! :shocked:

 

Als ik jou was zou ik me voor de pc nestelen :naughty:

 

Maar ik wil even een avondje voor de tv geplant zitten...:shocked:

Kan je me anders een link sturen waar je begint? Dan kijk ik later vanavond even, of tussendoor ofzo?:thumb_yello:

 

Ik ben echt wel heul benieuwd!!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy