Jump to content

Recommended Posts

Ok ... zo ... dus ... waar gaan we het eens over hebben? :mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

 

Over het feit dat ik geen zin heb om mn presentatie af te maken terwijl dat toch echt wel moet?

 

Nah, das saai.

 

Hmm... over Mika? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, ik zie net .. (sorry Biekje, ik doe het echt niet express :blush-anim-cl::roftl: ) .. AT heeft nog eens de weg naar myspace gevonden .. Ze hebben een "nieuw" nummer op hun player gezet :wink2:

 

Moest er iemand interesse hebben ... Nielo ofzo ..? :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Je weet dat ik altijd op jou vertrouw voor nieuwe gespreksstof toch :mf_rosetinted:?

 

Dat heb ik ik inderdaad nogal gehoord ja :boxed::roftl:

 

Over het feit dat ik geen zin heb om mn presentatie af te maken terwijl dat toch echt wel moet?

 

Nah, das saai.

 

Hmm... over Mika? :bleh:

 

Over Mika? Wat kunnen we dáár nu over vertellen? :blink:

 

 

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Over het feit dat ik geen zin heb om mn presentatie af te maken terwijl dat toch echt wel moet?

 

Nah, das saai.

 

Hmm... over Mika? :bleh:

 

Ben je al een eind op weg of wil het helemaal nog niet vlotten?

 

Oh Mika :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik zie net .. (sorry Biekje, ik doe het echt niet express :blush-anim-cl::roftl: ) .. AT heeft nog eens de weg naar myspace gevonden .. Ze hebben een "nieuw" nummer op hun player gezet :wink2

 

Moest er iemand interesse hebben ... Nielo ofzo ..? :naughtybleh

 

Vind t wel leuk, maar heb nu geen tijd. :bleh:

 

Over Mika? Wat kunnen we dáár nu over vertellen? :blink

 

 

 

:mf_rosetinted

 

Dat weet ik eigenlijk ook niet nee... :bleh:

 

Ben je al een eind op weg of wil het helemaal nog niet vlotten?

 

Oh Mika :wub2

 

Hm, t schiet nog niet heel erg op, ik zit een beetje vast. :naughty:

 

Dus ik denk dat ik maar verstandig ga doen en alle afleiding weg ga halen.

Tot snel! (Mn internet doet t tenslotte nog steeds. Mn hotmail en mn updates niet, maar dat is een verhaal voor een andere keer. :roftl:)

 

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dus ik denk dat ik maar verstandig ga doen en alle afleiding weg ga halen.

Tot snel! (Mn internet doet t tenslotte nog steeds. Mn hotmail en mn updates niet, maar dat is een verhaal voor een andere keer. :roftl:)

 

Byebye! :huglove:

 

Succes met de presentatie!

Tot snel!

Slaap lekker [hoop ik toch voor je :naughty:]

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Vind t wel leuk, maar heb nu geen tijd. :bleh:

 

 

 

Dat weet ik eigenlijk ook niet nee... :bleh:

 

 

 

Hm, t schiet nog niet heel erg op, ik zit een beetje vast. :naughty:

 

Dus ik denk dat ik maar verstandig ga doen en alle afleiding weg ga halen.

Tot snel! (Mn internet doet t tenslotte nog steeds. Mn hotmail en mn updates niet, maar dat is een verhaal voor een andere keer. :roftl:)

 

Byebye! :huglove:

 

succes met je presentatie, nu en morgen! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

 

 

 

 

ben ik weer, moest even iemands huiswerk nakijken! :naughty:

 

Ohjee ........... :boxed:

 

 

 

 

 

 

 

 

@ Nielo: bedoelde ook niet nu meteen hoor .. Gewoon .. je weet wel .. voordat je naar Pukkelpop gaat :mf_rosetinted::roftl:

 

Succes vanavond, vannacht & morgen!

Link to comment
Share on other sites

Ja, begrijp het wel hoor, dat je af en toe wil horen hoe het is (is heel lief trouwens :huglove ). Ook omdat je hier even niet geweest bent enzo, denk niet dat je alles bijgelezen hebt dus dan weet je ook niet of ik nog wat vertelt heb enzo :wink2

 

Laten we zeggen: geen nieuws is "goed" nieuws .. En als er wat gebeurt en ik moet het kwijt dan horen jullie het wel :wink2

 

Heb inderdaad niet bijgelezen:blush-anim-cl:

Ok goede afspraak.:thumb_yello:

 

Toch wel goed dat je nu toch kunt wisselen. En al een baan ook :thumb_yello:

 

 

 

 

Dat lijkt me een prima afspraak.

 

Ja inderdaad, ik had allang aan de bel moeten trekken hoor.

 

Ah, oké. Nou, in ieder geval heeeeel veel sterkte! :huglove:

 

 

 

Oh, dat is idd niet handig nee!

Sommige mensen zijn echt hopeloos. Als je een vraag stelt verwacht je toch antwoord? :doh:

Nu krijg je dus een nieuwe afstudeerbegeleider?

 

Nee niet handig. Ja dat dacht ik dus ook: een vraag stellen, verwacht je antwoord op. We begrepen elkaar gewoon niet, dus...mjah...

Nouja vorige week is het denk ik behandeld bij de examencommissie, dus ben benieuwd wat die ervan denken.Duurt vast ook weer 3 eeuw...

 

Truste meis.

 

Ik was even in gesprek op msn. Ik ga zo filmpje opzetten. Zin in!:thumb_yello:

Dus als ik in ene niks meer zeg, hang ik op de bank:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Wat?? :fisch:

Laten we vooral over Mika praten! :mf_rosetinted:

 

 

 

Goh die Mika is me dr eentje!!

 

Ohja? Is Mika dr eentje? Vertel :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ohja? Is Mika dr eentje? Vertel :mf_rosetinted:

 

ja, zo'n jongeman met mooie krullen! Die binnenkort, om precies te zijn over 15 nachtjes, in Amsterdam komt om op te treden! jeuj! :mf_rosetinted: [omg dat is écht snel :teehee:]

 

dus....

Link to comment
Share on other sites

Hoi Dutchies! Toch even een berichtje van mij:wink2: Ik kom hier al een tijd niet meer want het kost me teveel moeite om alles bij te houden.Dank je voor je hulp Biekje :thumb_yello: Ik zat te twijfelen om het te vertellen want ik wil niet overkomen als een zeurpiet,Maar ik heb het nu zo vaak meegemaakt dat ik mensen niet groet omdat ik ze niet ziet,dus het kan makkelijk zijn dat ik m'n hoofd omdraai of niks zeg,dus ik heb liever dat jullie het weten :wink2:Ik kan nog iets met m'n rechteroog zien uit een bepaalde hoek,dus ik ga m'n best doen :thumb_yello:Het ziet er van de buitenkant niet zo erg meer uit als eerst,maar m'n zicht is nog steeds even slecht.Er is nog steeds kans dat ik m'n gezichtsvermogen helemaal verlies,en m'n rechteroog is nu ook slechter geworden.Ik ben in april geopereerd,een soort van nood operatie,er zijn stukjes bot uit mijn oogkas gehaald omdat m'n oogzenuw klem zat.Zo,hehe,genoeg gezeurd,op naar 2 juni!! Groetjes,Wendy

Link to comment
Share on other sites

ja, zo'n jongeman met mooie krullen! Die binnenkort, om precies te zijn over 15 nachtjes, in Amsterdam komt om op te treden! jeuj! :mf_rosetinted: [omg dat is écht snel :teehee:]

 

dus....

 

:shocked: Veel te snel .. :roftl:

 

Heb je trouwens meegekregen dat C@rin@ een kaartje heeft? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Dutchies! Toch even een berichtje van mij:wink2: Ik kom hier al een tijd niet meer want het kost me teveel moeite om alles bij te houden.Dank je voor je hulp Biekje :thumb_yello: Ik zat te twijfelen om het te vertellen want ik wil niet overkomen als een zeurpiet,Maar ik heb het nu zo vaak meegemaakt dat ik mensen niet groet omdat ik ze niet ziet,dus het kan makkelijk zijn dat ik m'n hoofd omdraai of niks zeg,dus ik heb liever dat jullie het weten :wink2:Ik kan nog iets met m'n rechteroog zien uit een bepaalde hoek,dus ik ga m'n best doen :thumb_yello:Het ziet er van de buitenkant niet zo erg meer uit als eerst,maar m'n zicht is nog steeds even slecht.Er is nog steeds kans dat ik m'n gezichtsvermogen helemaal verlies,en m'n rechteroog is nu ook slechter geworden.Ik ben in april geopereerd,een soort van nood operatie,er zijn stukjes bot uit mijn oogkas gehaald omdat m'n oogzenuw klem zat.Zo,hehe,genoeg gezeurd,op naar 2 juni!! Groetjes,Wendy

 

:bye:

Leuk dat je nog eens langskomt :original:

 

En het komt wel goed op 2 juni, maak je daar maar geen zorgen over :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Dutchies! Toch even een berichtje van mij:wink2: Ik kom hier al een tijd niet meer want het kost me teveel moeite om alles bij te houden.Dank je voor je hulp Biekje :thumb_yello: Ik zat te twijfelen om het te vertellen want ik wil niet overkomen als een zeurpiet,Maar ik heb het nu zo vaak meegemaakt dat ik mensen niet groet omdat ik ze niet ziet,dus het kan makkelijk zijn dat ik m'n hoofd omdraai of niks zeg,dus ik heb liever dat jullie het weten :wink2:Ik kan nog iets met m'n rechteroog zien uit een bepaalde hoek,dus ik ga m'n best doen :thumb_yello:Het ziet er van de buitenkant niet zo erg meer uit als eerst,maar m'n zicht is nog steeds even slecht.Er is nog steeds kans dat ik m'n gezichtsvermogen helemaal verlies,en m'n rechteroog is nu ook slechter geworden.Ik ben in april geopereerd,een soort van nood operatie,er zijn stukjes bot uit mijn oogkas gehaald omdat m'n oogzenuw klem zat.Zo,hehe,genoeg gezeurd,op naar 2 juni!! Groetjes,Wendy

 

:wub2: je bent een schat weet je dat!

Shirtbuddy ;)

*knuf*

Link to comment
Share on other sites

Hoi Dutchies! Toch even een berichtje van mij:wink2: Ik kom hier al een tijd niet meer want het kost me teveel moeite om alles bij te houden.Dank je voor je hulp Biekje :thumb_ello: Ik zat te twijfelen om het te vertellen want ik wil niet overkomen als een zeurpiet,Maar ik heb het nu zo vaak meegemaakt dat ik mensen niet groet omdat ik ze niet ziet,dus het kan makkelijk zijn dat ik m'n hoofd omdraai of niks zeg,dus ik heb liever dat jullie het weten :wink2:Ik kan nog iets met m'n rechteroog zien uit een bepaalde hoek,dus ik ga m'n best doen :thumb_ello:Het ziet er van de buitenkant niet zo erg meer uit als eerst,maar m'n zicht is nog steeds even slecht.Er is nog steeds kans dat ik m'n gezichtsvermogen helemaal verlies,en m'n rechteroog is nu ook slechter geworden.Ik ben in april geopereerd,een soort van nood operatie,er zijn stukjes bot uit mijn oogkas gehaald omdat m'n oogzenuw klem zat.Zo,hehe,genoeg gezeurd,op naar 2 juni!! Groetjes,Wendy

 

Hey Wendy! :huglove:

Wat heftig allemaal zeg!

Ik kijk er naar uit om je te ontmoeten 2 juni! Met zn allen genieten van Mika!! :wub2:

 

:shocked: Veel te snel .. :rftl:

 

Heb je trouwens meegekregen dat C@rin@ een kaartje heeft? :mf_rosetinted:

 

oooh echt?! Wat goed!! :biggrin2: hoe dat zo??

Link to comment
Share on other sites

oooh echt?! Wat goed!! :biggrin2: hoe dat zo??

 

Ja! :biggrin2::boing:

Babs had er nog eentje over en ik zag dat toevallig :mf_rosetinted:

 

 

 

 

(naja, zo toevallig was het niet, zit al elke dag constant in die thread te kijken :blush-anim-cl::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

ja, zo'n jongeman met mooie krullen! Die binnenkort, om precies te zijn over 15 nachtjes, in Amsterdam komt om op te treden! jeuj! :mf_rosetinted: [omg dat is écht snel :teehee:]

 

dus....

 

Oh... mooie krullen :wub2:

 

Hoi Dutchies! Toch even een berichtje van mij:wink2: Ik kom hier al een tijd niet meer want het kost me teveel moeite om alles bij te houden.Dank je voor je hulp Biekje :thumb_yello: Ik zat te twijfelen om het te vertellen want ik wil niet overkomen als een zeurpiet,Maar ik heb het nu zo vaak meegemaakt dat ik mensen niet groet omdat ik ze niet ziet,dus het kan makkelijk zijn dat ik m'n hoofd omdraai of niks zeg,dus ik heb liever dat jullie het weten :wink2:Ik kan nog iets met m'n rechteroog zien uit een bepaalde hoek,dus ik ga m'n best doen :thumb_yello:Het ziet er van de buitenkant niet zo erg meer uit als eerst,maar m'n zicht is nog steeds even slecht.Er is nog steeds kans dat ik m'n gezichtsvermogen helemaal verlies,en m'n rechteroog is nu ook slechter geworden.Ik ben in april geopereerd,een soort van nood operatie,er zijn stukjes bot uit mijn oogkas gehaald omdat m'n oogzenuw klem zat.Zo,hehe,genoeg gezeurd,op naar 2 juni!! Groetjes,Wendy

 

Hoi Wendy. Ik geloof niet dat je een zeurpiet bent, maar het is wel handig om het te vertellen denk ik. Niet dat ik geloof dat we iets vreemds van je zouden denken, maar je kan het maar beter voor zijn.

Ik ontmoet je graag op de 2de!

Link to comment
Share on other sites

Ja! :biggrin2::bong:

Babs had er nog eentje over en ik zag dat toevallig :mf_rosetinted:

 

 

 

 

(naja, zo toevallig was het niet, zit al elke dag constant in die thread te kijken :blush-anim-cl::roftl:)

 

aaaah!! Dat las ik inderdaad!! :thumb_yello:

Heeft ze er niet toevallig nog 1 of 2 over? :fisch: voor Noekie :wub2:

Link to comment
Share on other sites

aaaah!! Dat las ik inderdaad!! :thumb_yello:

Heeft ze er niet toevallig nog 1 of 2 over? :fisch: voor Noekie :wub2:

 

Neen, denk het niet :sad:

 

Maar hoop echt dat zij ook kan (kunnen) komen :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Oh... mooie krullen :wub2:

 

:biggrin2:

 

 

stijl blond mag tegenwoordig ook! :mf_rosetinted:

 

 

2617640383_31acac919a.jpg?v=0

Deze jongeman is echt geen jongeman meer, hij is net 32 geworden! :fisch:

 

 

Neen, denk het niet :ad:

 

Maar hoop echt dat zij ook kan (kunnen) komen :wub2:

 

We kunnen nu onze ogen en oren openhouden voor haar :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy