Jump to content

Recommended Posts

meeeh :no:

wat balen!! kan je niet via mfc of ergens anders kaarten krijgen? :no:

 

jaa, ik had een longoperatie..

nee, ik moet toch een jaar over doen, dus ja.. dan maakt het niets meer uit, gezondheid gaat toch voor vind ik!

 

aaai, hoe groot is het werkstuk dan? en waar moet het over gaan?

dan moet je nog hard werken :shocked:

maar blijf rustig, het komt vast optijd af!!

 

 

tot nu toe, helemaal nix

mja, kan/mag jij gaan?

 

daar heb je gelijk in, ik vind dat wij gezondheid veel te vanzelfsprekend vinden, vooral jongeren (ik ook hoor). Ik had een paar weken geleden problemen met ademen (nix ergs) toen begon ik toch wel na te denken van: sh*t, als ademen niet meer lukt, zit je echt wel met problemen, dan lukt niets meer

 

We moeten onze cursus die over opvoeden gaat toepassen op ons eigen leven, met voorbeelden, eigen mening enzo. Zo erg is dat eigenlijk niet, maar je moet toch wel lang nadenken voor je iets weet en na dit werk weet die leerkracht bijna alles over mijn leven. Daar heb ik geen zin in :blink:

En idd, ik probeer te blijven ademen, dan zal het wel lukken zeker :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo, heb net cake gebakken! Ofja, de oven doet nu zijn werk! :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier?

 

Hmm! Lekker! :biggrin2:

 

Hier is t goed hoor? Met jou? Nog naar buiten gegaan vandaag? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

tot nu toe, helemaal nix

mja, kan/mag jij gaan?

 

daar heb je gelijk in, ik vind dat wij gezondheid veel te vanzelfsprekend vinden, vooral jongeren (ik ook hoor). Ik had een paar weken geleden problemen met ademen (nix ergs) toen begon ik toch wel na te denken van: sh*t, als ademen niet meer lukt, zit je echt wel met problemen, dan lukt niets meer

 

We moeten onze cursus die over opvoeden gaat toepassen op ons eigen leven, met voorbeelden, eigen mening enzo. Zo erg is dat eigenlijk niet, maar je moet toch wel lang nadenken voor je iets weet en na dit werk weet die leerkracht bijna alles over mijn leven. Daar heb ik geen zin in :blink:

En idd, ik probeer te blijven ademen, dan zal het wel lukken zeker :mf_rosetinted:

 

 

de kaarten waren ook al weg, en ik heb er niet de conditie voor, zitten zou wel kunnen maar wat heb je daar aan..tja..

laten we hopen dat iemand onverwachts kaartjes kan verkopen aan jou!! :shocked::D

 

ja, dat is waar, veel jongeren denken daar niet aan, haha!

had je een astma aanval ofzo?

pff, ik weet het, ik heb een klaplong gehad en gewoon over 20 keer een longontsteking en dat is niet echt leuk :naughty:

ik mis toch wel de helft van een long dus ademen kost mij wel meer moeite, daarom kan ik ook gewoon echt geen hele dagen naar school, maarja..

 

heb jij een cursus over opvoeden?

huh? zit je nou nog op secundair of vervolg onderwijs?

ach joh, je verzint gewoon wat dingen :roftl:

en als je echt gestresst bent ga je toch gewoon valdispert gebruiken.. (haha)

of doe ontspannings oefeningen.. =]

hahaha!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

de kaarten waren ook al weg, en ik heb er niet de conditie voor, zitten zou wel kunnen maar wat heb je daar aan..tja..

laten we hopen dat iemand onverwachts kaartjes kan verkopen aan jou!! :shocked::D

 

ja, dat is waar, veel jongeren denken daar niet aan, haha!

had je een astma aanval ofzo?

pff, ik weet het, ik heb een klaplong gehad en gewoon over 20 keer een longontsteking en dat is niet echt leuk :naughty:

ik mis toch wel de helft van een long dus ademen kost mij wel meer moeite, daarom kan ik ook gewoon echt geen hele dagen naar school, maarja..

 

heb jij een cursus over opvoeden?

huh? zit je nou nog op secundair of vervolg onderwijs?

ach joh, je verzint gewoon wat dingen :roftl:

en als je echt gestresst bent ga je toch gewoon valdispert gebruiken.. (haha)

of doe ontspannings oefeningen.. =]

hahaha!

 

 

 

We zullen zien :mf_rosetinted:

Het is toch een beetje een troost dat jij ook niet gaat (is niet slecht bedoelt)

 

Nee, het was echt niet erg. Ik had iets aan de spieren rond mijn longen, daardoor was ik heel kortademig en ademhalen deed pijn, als ik te diep inademde, stopte het gewoon. Dat was heel raar.

Het is echt rot dat je zoveel problemen hebt met je longen, ik hoop dat het nu over is voor je

 

Ik zit nog steeds in het secundair, maar in sociale wetenschappen is er nu een hoofdstuk over opvoeden. Best wel interessant eigenlijk

Ik ga gewoon op mijn vriend meppen om me te ontspannen, hij voelt dat toch niet en dat lucht op!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zo, de eerste stap is gezet, lig in bed :mf_rosetinted:

De volgende zal wel over niet zo lange tijd volgen denk ik zo :roftl:

 

Pyjama aan? Tanden gepoetst? :mf_rosetinted:

Moet ik een slaapliedje zingen om je te helpen? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

We zullen zien :mf_rosetinted:

Het is toch een beetje een troost dat jij ook niet gaat (is niet slecht bedoelt)

 

Nee, het was echt niet erg. Ik had iets aan de spieren rond mijn longen, daardoor was ik heel kortademig en ademhalen deed pijn, als ik te diep inademde, stopte het gewoon. Dat was heel raar.

Het is echt rot dat je zoveel problemen hebt met je longen, ik hoop dat het nu over is voor je

 

Ik zit nog steeds in het secundair, maar in sociale wetenschappen is er nu een hoofdstuk over opvoeden. Best wel interessant eigenlijk

Ik ga gewoon op mijn vriend meppen om me te ontspannen, hij voelt dat toch niet en dat lucht op!:roftl:

 

naja, dan ben iig niet de enige die niet gaat .. :original:

 

huh..heeft het een naam dan?

dus ging je natuurlijk heel oppervlakking ademhalen met als gevolg dat je het heel benauwd kreeg.. :boxed:

pff, tis nie leuk maarja..

 

sociale wetenschappen :lmfao: wat een grappig naam haahha

waarom zou hij dat niet voelen :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Pyjama aan? Tanden gepoetst? :mf_rosetinted:

Moet ik een slaapliedje zingen om je te helpen? :roftl:

 

Helemaal klaar :mf_rosetinted:

En zeg dan gewoon meteen dat je me weg wil hebben :roftl:

 

RIJ EEN BITSESSSS!

 

 

:teehee::teehee::teehee

 

Jeeeej voor jou :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik word meteen gestraft! :naughty

 

 

 

Ik weet niks meer te zeggen... :mf_rosetinted::shocked::roftl:

 

LOL. :roftl:

 

Nou, dan zeg je bijvoorbeeld, eh, hm, tsja, nou... :roftl:

 

Zo, de eerste stap is gezet, lig in bed :mf_rosetinted:

De volgende zal wel over niet zo lange tijd volgen denk ik zo :roftl:

 

T is in ieder geval al heel wat! ^^

Link to comment
Share on other sites

naja, dan ben iig niet de enige die niet gaat .. :original:

 

huh..heeft het een naam dan?

dus ging je natuurlijk heel oppervlakking ademhalen met als gevolg dat je het heel benauwd kreeg.. :boxed:

pff, tis nie leuk maarja..

 

sociale wetenschappen :lmfao: wat een grappig naam haahha

waarom zou hij dat niet voelen :lol3:

idd, kunne we elkaar steunen! :mf_rosetinted:

 

Neen, de dokter zei dat het gewoon spierpijn was, dat die spieren rond mijn longen samentrokken of zoiets en dat die kortademigheid daardoor kwam

 

eigenlijk wel ja, maar het vak is wel interessanter dan vorig jaar

Ik ben volgens hem een watje dat niet kan meppen, en hij is redelijk gespierd aan zijn armen en borstkas, daarom mep ik hem daar. Hij krimpt niet in elkaar ofzo als ik sla, dus zal het wel niet hard zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Helemaal klaar :mf_rosetinted:

En zeg dan gewoon meteen dat je me weg wil hebben :roftl:

 

 

 

Jeeeej voor jou :mf_rosetinted:

 

Nee, das niet waar, anders zou ik gewoon zeggen dat mika onder je bed zat ofzo, dan was je gelijk weg :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

eh, hm, tsja, nou... :roftl:

 

 

 

:mf_rosetinted:

haha verdorie, ik kan altijd wel iets verzinnen, maar nu echt niet!? :teehee:

 

Ik wil nu eigenlijk ook een heel slim antwoord geven, maar ik ben bang dat mijn inspiratie ook een beetje op is. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

idd, kunne we elkaar steunen! :mf_rosetinted:

 

Neen, de dokter zei dat het gewoon spierpijn was, dat die spieren rond mijn longen samentrokken of zoiets en dat die kortademigheid daardoor kwam

 

eigenlijk wel ja, maar het vak is wel interessanter dan vorig jaar

Ik ben volgens hem een watje dat niet kan meppen, en hij is redelijk gespierd aan zijn armen en borstkas, daarom mep ik hem daar. Hij krimpt niet in elkaar ofzo als ik sla, dus zal het wel niet hard zijn :roftl:

 

hahaha ja :bleh:

 

ooh, zal wel niet iets heel ernstigs zijn als het niet vaker gebeurt..

 

hahahahah, dan zla hij het wel niet echt voelen :bleh:

girlpower :roftl:

 

 

maare, ik ga nu lekker slapen!

doeii :huglove:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy