Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

Hm, dat is natuurlijk waar ja. Sommige mensen vinden op je 18e uit huis trouwens vroeg, maar dat heb ik nooit zo begrepen. Ik was ook 18 en vond t heerlijk om uit huis te gaan. Ik kan me voorstellen dat jij er ook zeker naar uitkijkt.

Als je 't zo stelt was ik op mn 15de al 't huis uit. Ik heb al veel mensen horen zeggen dat ik volwassener ben en meer verantwoordelijkheid en doorzettingsvermogen heb dan mensen die pakweg 3jaar ouder zijn. Daarbij heeft 't leven bij verschillende pleegouders me ook nog hard gemaakt. Omdat ik bij de meesten eig maar half welkom was. De enige thuis die ik gekent heb was bij mijn echte ouders. Andere gezinnen zou ik niet eens als een thuis willen beschouwen. Ik kijk er dan ook zeer zeker naar uit om op mijn eigen te gaan wonen -al dan niet met lief- zodat ik mijn eigen thuis kan opbouwen. 't klinkt mss raar; maar ik verlang naar de dag dat ik eindelijk eens thuis kan komen...

Edited by Cherish_X
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als je 't zo stelt was ik op mn 15de al 't huis uit. Ik heb al veel mensen horen zeggen dat ik meer verantwoordelijkheid en doorzettingsvermogen heb dan mensen die pakweg 3jaar ouder zijn. Daarbij heeft 't leven bij verschillende pleegouders me ook nog hard gemaakt. Omdat ik bij de meesten eig maar half welkom was. De enige thuis die ik gekent heb was bij mijn echte ouders. Andere gezinnen zou ik niet eens als een thuis willen beschouwen. Ik kijk er dan ook zeer zeker naar uit om op mijn eigen te gaan wonen -al dan niet met lief- zodat ik mijn eigen thuis kan opbouwen. 't klinkt mss raar; maar ik verlang naar de dag dat ik eindelijk eens thuis kan komen...

 

Oh nee, ik kan me heel goed voorstellen dat je weer een echte eigen plek wilt hebben, waar je je kan ontspannen en jezelf kan zijn.

 

Maar dat is sexy juist. :teehee:

 

blub.jpg

 

 

 

De andere zijn ook leuk, maar deze vind ik helemaal te gek. :thumb_yello::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Als je 't zo stelt was ik op mn 15de al 't huis uit. Ik heb al veel mensen horen zeggen dat ik meer verantwoordelijkheid en doorzettingsvermogen heb dan mensen die pakweg 3jaar ouder zijn. Daarbij heeft 't leven bij verschillende pleegouders me ook nog hard gemaakt. Omdat ik bij de meesten eig maar half welkom was. De enige thuis die ik gekent heb was bij mijn echte ouders. Andere gezinnen zou ik niet eens als een thuis willen beschouwen. Ik kijk er dan ook zeer zeker naar uit om op mijn eigen te gaan wonen -al dan niet met lief- zodat ik mijn eigen thuis kan opbouwen. 't klinkt mss raar; maar ik verlang naar de dag dat ik eindelijk eens thuis kan komen...

 

Ik snap wel wat je bedoelt ja. Na zoiets heftigs word je gewoon veel sneller volwassen. Je thuis is toen van je afgenomen en ik kan me voorstellen dat je graag weer een echt thuis hebt. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, Noukje .. Ik neem aan dat je het nieuwe nummer + bijbehorende video wel gehoord/gezien hebt? Wat zeg je ervan? :mf_rosetinted:

 

Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat ik m dus nog NIET gezien heb (zit momenteel nog altijd in een after-U2-gig-dip en ben veel naar beeld en geluid van goede kwaliteit aan t zoeken geweest) . En ook nog maar n paar x gehoord. De eerste keer vond ik t niets, maar nu ik m vaker gehoord heb vind ik m wel leuker worden.

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat ik m dus nog NIET gezien heb (zit momenteel nog altijd in een after-U2-gig-dip en ben veel naar beeld en geluid van goede kwaliteit aan t zoeken geweest) . En ook nog maar n paar x gehoord. De eerste keer vond ik t niets, maar nu ik m vaker gehoord heb vind ik m wel leuker worden.

 

:shocked: Niet ... gezien ...

Anouk! :shocked::boxed:

 

Je weet niet wat je mist :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wat n lieve dieren :wub2: echt jammer dat ik r niet was! Vertel ns allemaal de leuke verhalen :aah:

 

Babs!!! :boing:

 

Echt jammer dat je er niet bij was joh. Volgende keer weer wel he? :biggrin2:

 

 

Hmm... Er waren dieren. Er was junkfood (veel). Er was singstar. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat ik m dus nog NIET gezien heb (zit momenteel nog altijd in een after-U2-gig-dip en ben veel naar beeld en geluid van goede kwaliteit aan t zoeken geweest) . En ook nog maar n paar x gehoord. De eerste keer vond ik t niets, maar nu ik m vaker gehoord heb vind ik m wel leuker worden.

 

Nog niet gezien? :shocked::shocked:

Bienie, post even snel een screencap, dan weet ze wat ze mist.

 

Wat n lieve dieren :wub2: echt jammer dat ik r niet was! Vertel ns allemaal de leuke verhalen :aah:

 

Hoi! :bye:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Niet ... gezien ...

Anouk! :shocked::boxed:

 

Je weet niet wat je mist :roftl:

 

Nouja ik moet ook eerlijk toegeven dat ik momenteel dus meer met U2 bezig ben. Heb niet echt de behoefte om die video te gaan kijken ofzo. Heb m een keer opgestart en toen liep prompt mn internet vast:roftl: Dus dat komt vanzelf wel hoor:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nog niet gezien? :shocked::shocked:

Bienie, post even snel een screencap, dan weet ze wat ze mist.

 

:roftl:

Welke moet ik posten? :teehee:

Wil haar ook niet meteen shockeren natuurlijk .. :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nouja ik moet ook eerlijk toegeven dat ik momenteel dus meer met U2 bezig ben. Heb niet echt de behoefte om die video te gaan kijken ofzo. Heb m een keer opgestart en toen liep prompt mn internet vast:roftl: Dus dat komt vanzelf wel hoor:naughty:

 

:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Oh nee, ik kan me heel goed voorstellen dat je weer een echte eigen plek wilt hebben, waar je je kan ontspannen en jezelf kan zijn.

 

Ik snap wel wat je bedoelt ja. Na zoiets heftigs word je gewoon veel sneller volwassen. Je thuis is toen van je afgenomen en ik kan me voorstellen dat je graag weer een echt thuis hebt. :huglove:

 

Hmm, daarom, ik zit bijna nooit meer "thuis". De pleegouders die ik nu heb geven me 't gevoel dat ze me liever kwijt dan rijk zijn. Ik snap het niet meer, bij mijn vorige had ik 't toch iets of wat naar mijn zin, mede omdat ze een dochter van ong mijn leeftijd hadden... en dan nog plaatsen ze me over. Hier heb ik echt meer n meer t gevoel dat ik gwn een vreemde ben. Ik denk dat ik volgend jaar eens ga beginnen rondkijken zodat ik van 't moment dat ik 18 ben mn krabbel kan zetten en dan is 't wegwezen... Echt, ik wil niks liever dan een thuis...

 

 

 

(ik denk er op 't moment aan om mss een kitten te nemen, een hond is nogal groot als ik op mezelf ga...)

Edited by Cherish_X
Link to comment
Share on other sites

Jose en ik houden niet van naakt. :teehee:

 

penii.jpg

 

coveringup.jpg

 

:roftl::roftl:Geweldig!!

Toffe foto's, was vast erg gezellig!!

 

Nog niet gezien? :shocked::shocked:

Bienie, post even snel een screencap, dan weet ze wat ze mist.

Ik weet t wel. Erg he? Misschien komt t ook omdat vriendlief de afgelopen tijd heel veel bij me geweest is, dan is t ook niet aardig als je kwijlend achter de laptop video's gaat zitten kijken van iemand die nou niet bepaald op m lijkt he:boxed::roftl:

 

 

Hoi! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, daarom, ik zit bijna nooit meer "thuis". De pleegouders die ik nu heb geven me 't gevoel dat ze me liever kwijt dan rijk zijn. Ik snap het niet meer, bij mijn vorige had ik 't toch iets of wat naar mijn zin, mede omdat ze een dochter van ong mijn leeftijd hadden... en dan nog plaatsen ze me over. Hier heb ik echt meer n meer t gevoel dat ik gwn een vreemde ben. Ik denk dat ik volgend jaar eens ga beginnen rondkijken zodra ik van 't moment dat ik 18 ben mn krabbel kan zetten en dan is 't wegwezen... Echt, ik wil niks liever dan een thuis...

 

 

 

(ik denk er op 't moment aan om mss een kitten te nemen, een hond is nogal groot als ik op mezelf ga...)

 

Wat stom dat ze je dan overgeplaatst hebben! Als ze je ook nog zo'n gevoel geven dan is t helemaaaal logisch dat je liever zo snel mogelijk weg bent. Ik hoop voor je dat je meteen iets kan vinden!

 

Ooh ja, een kitten is misschien handiger. En ook erg schattig! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, daarom, ik zit bijna nooit meer "thuis". De pleegouders die ik nu heb geven me 't gevoel dat ze me liever kwijt dan rijk zijn. Ik snap het niet meer, bij mijn vorige had ik 't toch iets of wat naar mijn zin, mede omdat ze een dochter van ong mijn leeftijd hadden... en dan nog plaatsen ze me over. Hier heb ik echt meer n meer t gevoel dat ik gwn een vreemde ben. Ik denk dat ik volgend jaar eens ga beginnen rondkijken zodra ik van 't moment dat ik 18 ben mn krabbel kan zetten en dan is 't wegwezen... Echt, ik wil niks liever dan een thuis...

 

 

 

(ik denk er op 't moment aan om mss een kitten te nemen, een hond is nogal groot als ik op mezelf ga...)

Je kunt inderdaad misschien alvast op zoek gaan ja. Hier duurt het in de grotere steden enorm lang voor je een huisje hebt, maar in jouw geval zou je waarschijnlijk wel urgentie krijgen. Dan krijg je voorrang op iedereen. Zou fijn zijn als je inderdaad meteen op je 18e je eigen plekje hebt meis!

 

En als je een kitten neemt: Neem geen Noorse boskat. Daar word je helemaal gek van kan ik je uit ervaring meedelen :boxed::roftl:maar hij is wel erg lief

Link to comment
Share on other sites

Hmm, daarom, ik zit bijna nooit meer "thuis". De pleegouders die ik nu heb geven me 't gevoel dat ze me liever kwijt dan rijk zijn. Ik snap het niet meer, bij mijn vorige had ik 't toch iets of wat naar mijn zin, mede omdat ze een dochter van ong mijn leeftijd hadden... en dan nog plaatsen ze me over. Hier heb ik echt meer n meer t gevoel dat ik gwn een vreemde ben. Ik denk dat ik volgend jaar eens ga beginnen rondkijken zodra ik van 't moment dat ik 18 ben mn krabbel kan zetten en dan is 't wegwezen... Echt, ik wil niks liever dan een thuis...

 

 

 

(ik denk er op 't moment aan om mss een kitten te nemen, een hond is nogal groot als ik op mezelf ga...)

 

Hoe lang duurt het nog tot je 18 bent?

 

Ik weet t wel. Erg he? Misschien komt t ook omdat vriendlief de afgelopen tijd heel veel bij me geweest is, dan is t ook niet aardig als je kwijlend achter de laptop video's gaat zitten kijken van iemand die nou niet bepaald op m lijkt he

 

Tja, ik wacht ook wel tot vriendje naar bed is hoor. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wat stom dat ze je dan overgeplaatst hebben! Als ze je ook nog zo'n gevoel geven dan is t helemaaaal logisch dat je liever zo snel mogelijk weg bent. Ik hoop voor je dat je meteen iets kan vinden!

 

Ooh ja, een kitten is misschien handiger. En ook erg schattig! :wub2:

 

Je kunt inderdaad misschien alvast op zoek gaan ja. Hier duurt het in de grotere steden enorm lang voor je een huisje hebt, maar in jouw geval zou je waarschijnlijk wel urgentie krijgen. Dan krijg je voorrang op iedereen. Zou fijn zijn als je inderdaad meteen op je 18e je eigen plekje hebt meis!

 

En als je een kitten neemt: Neem geen Noorse boskat. Daar word je helemaal gek van kan ik je uit ervaring meedelen :boxed::roftl:maar hij is wel erg lief

 

Nja, gwn zo vlug mogelijk op zoek gaan naar een kot -en dan niet zo'n mini geval- die prijzen vallen meestal nog mee. N als ik afgestudeert ben een flatje. Dat lijkt me tot nu toe nog het beste. Want als ik een kot vind dat me aanstaat, n dat me toch een beetje een thuis gevoel geeft, dan zal ik al blij zijn. Ookal ga ik volgend jaar nog niet verder studeren... 18=18.:sneaky2:

 

En een vriendin van mij heeft een ontzettend lieve kat, die binnen een paar weekjes kittens krijgt. Ik heb 't gevoel dat ik op de eerste rij ga staan.:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Babs!!! :boing:

 

Echt jammer dat je er niet bij was joh. Volgende keer weer wel he? :biggrin2:

 

 

Hmm... Er waren dieren. Er was junkfood (veel). Er was singstar. :aah:

 

Aah ja echt jammer!! Junkfood, dieren en singstar klinkt echt als n leuk tijdverdrijf :biggrin2: Wat zien jullie er allemaal leuk uit btw :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy