Jump to content

The Dutch Thread, Part 34


Nielo

Recommended Posts

Echt he? :teehee::wub2:

 

Nogal ja:teehee:

 

Ohh die nieuwe is nog beter!! recht in de camera!

 

:wub2:

 

 

 

"Er was een een... Jimmy en hij at graag bloemkool"

 

:mf_rosetinted:

 

 

Ik voelde me echt zo dom. :lmfao:

Helaas ben ik nog blond ook. :roftl:

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was....

 

 

Hahaha, geen nood, ik zeg niks :aah:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was....

 

 

Hahaha, geen nood, ik zeg niks :aah:

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool.

:mf_rosetinted:

 

 

Phew, dank je! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

 

Nogal ja:teehee:

 

Ohh die nieuwe is nog beter!! recht in de camera!

 

:

 

I know :teehee:

 

Ik ging zo al dood tijdens I See You (:blush-anim-cl:) maar toen ik daarna die shots zag stierf ik helemaal :aah:

 

isypic2.jpg

 

(lijkt misschien hetzelfde, maar is een beetje later :bleh: )

Link to comment
Share on other sites

Deze vind ik ook best wel leuk :teehee:

 

isypich.jpg

 

:fangurl:

Helemaal mee eens! :fangurl:

 

Ooh, dat is handig ja, dat je met je P van je HBO kan doorstromen naar de uni. Blijf je dan in Groningen, of wil je naar een andere universiteit?

 

Je haalt je P vast wel! :thumb_yello:

 

Ja, Groningen vind ik een hele fijne stad. Ik woon er ook dichtbij dus ik ken alles eigenlijk al vrij goed en daarbij wil ik niet op kamers, dus zo kan ik blijven reizen :bleh: De universiteit in Groningen bevalt me ook wel (voor zover ik het allemaal gezien heb).

 

Ik hoop het wel :bleh: Tot nu toe gaat alles heel makkelijk en vind ik het niveau ook heel goed te doen, dus hopelijk blijft dat zo :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Helemaal mee eens! :fangurl:

 

 

 

Ja, Groningen vind ik een hele fijne stad. Ik woon er ook dichtbij dus ik ken alles eigenlijk al vrij goed en daarbij wil ik niet op kamers, dus zo kan ik blijven reizen :bleh: De universiteit in Groningen bevalt me ook wel (voor zover ik het allemaal gezien heb).

 

Ik hoop het wel :bleh: Tot nu toe gaat alles heel makkelijk en vind ik het niveau ook heel goed te doen, dus hopelijk blijft dat zo :biggrin2:

 

Handig dat je er dichtbij woont dan ja. ^^

Hopelijk gaat de uni je net zo makkelijk af!

 

Ik Groningen eigenlijk helemaal niet. T is echt een studentenstad toch? Dat hoor ik tenminste meestal van mensen die er studeren.

Link to comment
Share on other sites

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool.

:mf_rosetinted:

 

 

Phew, dank je! :roftl:

 

Wow dit wordt raar :aah:

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool. Op een dag werd hij betrapt....

 

I know :teehee:

 

Ik ging zo al dood tijdens I See You (:blush-anim-cl:) maar toen ik daarna die shots zag stierf ik helemaal :aah:

 

isypic2.jpg

 

(lijkt misschien hetzelfde, maar is een beetje later :bleh: )

 

Super :fangurl: Laat die andere maar zeggen dat hij geen echt oogcontact geeft, wij weten wel beter :shun::aah:

Link to comment
Share on other sites

Wow dit wordt raar :aah:

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool. Op een dag werd hij betrapt....

 

 

 

Super :fangurl: Laat die andere maar zeggen dat hij geen echt oogcontact geeft, wij weten wel beter :shun::aah:

 

Super dat ik dood ging? :blink:

 

:lmfao:

 

Ben toch blij dat er een moment geweest is :blush-anim-cl::teehee: (misschien wel meer, maar ik heb nog héél wat videos te gaan :aah: en ik heb zo het idee dat ik ook heel wat momenten gemist heb, daarom niet altijd oogcontact, omdat ik mijn camera niet kon stilhouden :lmfao: ).

Link to comment
Share on other sites

Handig dat je er dichtbij woont dan ja. ^^

Hopelijk gaat de uni je net zo makkelijk af!

 

Ik Groningen eigenlijk helemaal niet. T is echt een studentenstad toch? Dat hoor ik tenminste meestal van mensen die er studeren.

 

Dat hoop ik ook :bleh: (als het niet zo is maakt het ook niet uit, dan heb ik ook wat meer te doen)

 

Ja, de gemiddelde leeftijd ligt volgens mij ook heel laag :aah: Ik vind het er heel gezellig! De stad is niet heel groot, alles is overzichtelijk en Groningen heeft de beste binnenstad van Nederland :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wow dit wordt raar :aah:

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool. Op een dag werd hij betrapt....

 

Nogal ja. :aah:

Maar dat krijgt ie ervan als ie inderdaad z'n eigen naam opzoekt. En anders hebben wij er nu gewoon lol aan. :roftl:

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool. Op een dag werd hij betrapt en moest hij bij t hoofd van de school komen.

 

 

 

(Moet er logica in zitten trouwens? :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Super dat ik dood ging? :blink:

 

:lmfao:

 

Ben toch blij dat er een moment geweest is :blush-anim-cl::teehee: (misschien wel meer, maar ik heb nog héél wat videos te gaan :aah: en ik heb zo het idee dat ik ook heel wat momenten gemist heb, daarom niet altijd oogcontact, omdat ik mijn camera niet kon stilhouden :lmfao: ).

 

:roftl:

Dat oogcontact is wel echt briljant zeg!

 

Jack is een alien van pluto en ze denken dat ik grapjes erover maak

 

Aah. Ik denk dat ze dat denken omdat over het algemeen aangenomen wordt dat aliens niet bestaan.

 

Dat hoop ik ook :bleh: (als het niet zo is maakt het ook niet uit, dan heb ik ook wat meer te doen)

 

Ja, de gemiddelde leeftijd ligt volgens mij ook heel laag :aah: Ik vind het er heel gezellig! De stad is niet heel groot, alles is overzichtelijk en Groningen heeft de beste binnenstad van Nederland :mf_rosetinted:

 

Dat is waar. (Heb je nu te weinig te doen dan? :naughty:)

 

Ik moet je maar op je woord geloven, want ik ben er volgens mij nog nooit geweest. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:

 

 

 

Aah. Ik denk dat ze dat denken omdat over het algemeen aangenomen wordt dat aliens niet bestaan.

 

 

Ja ik geloof in aliens en ik ben er ook een alien:thumb_yello:

 

Nee nee, geen zorgen. :aah: Ik snap dat t zo klonk, foutje. Maar Jimmy maakt altijd figuurtjes van z'n eten. ^^

 

Okee ik was aan het doordenken :aah::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja ik geloof in aliens en ik ben er ook een alien:thumb_yello:

 

 

 

Okee ik was aan het doordenken :aah::biggrin2:

 

Aah, oké. Vind je t heel erg als ik niet in aliens geloof?

 

 

 

Ja, ik had t misschien iets anders op moeten schrijven. :aah:

Link to comment
Share on other sites

I know :teehee:

 

Ik ging zo al dood tijdens I See You (:blush-anim-cl:) maar toen ik daarna die shots zag stierf ik helemaal :aah:

 

isypic2.jpg

 

(lijkt misschien hetzelfde, maar is een beetje later :bleh: )

Heb je alle video's in de thread van Dusseldorf staan? I see you wil ik graag zien!

 

:roftl:

Dat oogcontact is wel echt briljant zeg!

 

 

 

Aah. Ik denk dat ze dat denken omdat over het algemeen aangenomen wordt dat aliens niet bestaan.

 

 

 

Dat is waar. (Heb je nu te weinig te doen dan? :naughty:)

 

Ik moet je maar op je woord geloven, want ik ben er volgens mij nog nooit geweest. :teehee:

Nee :bleh: Maar ik snap alles al zonder dat ik uitleg nodig heb. Ik vind het ook wel fijn om wat moeite te doen om iets te snappen, nu hoef ik de stof alleen maar te lezen en lijkt alles me wel heel logisch :aah:

 

Dan moet je ooit nog een keertje gaan :biggrin2: Het is niet helemaal geweldig, maar ik vind het wel een leuke stad :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aah, oké. Vind je t heel erg als ik niet in aliens geloof?

 

 

 

Ja, ik had t misschien iets anders op moeten schrijven. :aah:

 

Nee, iedereen mag geloven wat die wil

 

Srry soms als ik wat lees ga ik doordenken en sommige dingen zijn niet voor iedereen bestempt weet je

Link to comment
Share on other sites

Heb je alle video's in de thread van Dusseldorf staan? I see you wil ik graag zien!

 

 

Uhu .. Heb ergens een post met alle videos erin :wink2: Denk niet dat ze al in de beginpost staan (denk ook niet dat ze er ooit gaan komen :roftl:). Moest je het niet kunnen vinden geef je maar een seintje :wink2:

 

I See You is echt :fangurl:

 

Schrok me dood toen het ineens begon toen hij vlak voor me stond :teehee: Volgens mij stond ik daar letterlijk :shocked: En het feit dat hij heel het nummer zowat in de buurt bleef maakte het er echt niet beter op :teehee::aah:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ik ga die foto gewoon heel erg vaak posten denk ik :teehee::naughty:

 

Goed plan. :naughty:

 

Nee :bleh: Maar ik snap alles al zonder dat ik uitleg nodig heb. Ik vind het ook wel fijn om wat moeite te doen om iets te snappen, nu hoef ik de stof alleen maar te lezen en lijkt alles me wel heel logisch :aah:

 

Dan moet je ooit nog een keertje gaan :biggrin2: Het is niet helemaal geweldig, maar ik vind het wel een leuke stad :bleh:

 

Aah, dat werkt wel lekker makkelijk ja. ^^

Dan kun je uni ook vast wel aan, alleen moet je dan idd misschien ietsje meer doen. :naughty:

 

Zal ik doen! Misschien moet ik gewoon eens afspreken met de mensen die ik daar ken.

Link to comment
Share on other sites

Nee, iedereen mag geloven wat die wil

 

Srry soms als ik wat lees ga ik doordenken en sommige dingen zijn niet voor iedereen bestempt weet je

 

Fijn. ^^

 

Iedereen denkt wel eens door denk ik. Ik doe t ook regelmatig. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nogal ja. :aah:

Maar dat krijgt ie ervan als ie inderdaad z'n eigen naam opzoekt. En anders hebben wij er nu gewoon lol aan. :roftl:

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool. Op een dag werd hij betrapt en moest hij bij t hoofd van de school komen.

 

(Moet er logica in zitten trouwens? :naughty:)

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool. Op een dag werd hij betrapt en moest hij bij t hoofd van de school komen.

 

Directeur: "zo jimmy! Wat heb jij nou weer uitgespookt?!"

 

Hmm, ik ga die foto gewoon heel erg vaak posten denk ik :teehee::naughty:

 

Snap ik best :teehee: Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer hetzelfde gevoel heb als in het begin als ie zo voor je staat, maar toch neem ik geen pics ervan, wil ik dan wel gewoon ook helemaal ervaren weet je wel :teehee:

Link to comment
Share on other sites

 

Er was eens een ... Jimmy en hij at graag bloemkool. Maar wat hij nog veel liever deed was vreemde dingen doen met die bloemkool. Op een dag werd hij betrapt en moest hij bij t hoofd van de school komen.

 

Directeur: "zo jimmy! Wat heb jij nou weer uitgespookt?!"

 

 

 

Snap ik best :teehee: Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer hetzelfde gevoel heb als in het begin als ie zo voor je staat, maar toch neem ik geen pics ervan, wil ik dan wel gewoon ook helemaal ervaren weet je wel :teehee:

 

Daarom film ik :aah: Kan ik toch gewoon naar 'm kijken en moet ik niet op mijn schermpje zitten kijken om het juiste moment te kunnen vastleggen (wat toch 9/10 mislukt) .. Ik zoek het moment achteraf wel :teehee::aah:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy