Jump to content

The Dutch Thread, Part 34


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply
Nee, maar 2.. Ik heb nu nog een normale lesweek met tijden die totaal niet logisch zijn (vandaag had ik college van half 1 tot half 2 ><) en ben ik al bezig met studeren dus het moet allemaal een beetje tegelijk :aah: Morgen heb ik tentamentraining van verbintenissenrecht, dus dat hele tentamen moet ik ook nog maken :aah:

 

Ik zou het juist wat meer andersom moeten doen :P Ik heb nu echt wat meer ontspanning nodig :aah:

 

Oh, dat soort tijden zijn echt irritant ja, zeker als je ook nog voor tentamens moet leren! Hebben jullie geen college vrije week voor een tentamenweek?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb me wel al voorgesteld in de daarvoor voorziene topic

maar het is een beetje eng om dan andere berichtjes te gaan posten

 

het smaakt trouwens niet zo veel naar kaas, wat mischien wel een goed ding is als je niet graag kaas eet. Zoals ik

Link to comment
Share on other sites

 

Dan krijg ik bijna de neiging om een onzin tekst te gaan schrijven er gewoon heel vaak de naam Jimmy in te zetten.

Jimmy Jimmy Jimmy. :mf_rosetinted:

 

:roftl: ga ervoor!

*zucht*

 

Het ergste vind ik nog dat het normaal gezien vrijdag zover was ... Had echt zo mooi geweest :teehee:

 

Idd :sad:

Toch wel? Hmmm. Ik heb toch nog niet echt de drang om t proberen. :aah:

Waar smaakt t naar?

 

Mijn idee, sommige dingen wil je gewoon niet aan beginnen. Net zoals mensen blijven beweren dat krekels een delicatesse zijn... leuk voor hen :pinkbow:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb me wel al voorgesteld in de daarvoor voorziene topic

maar het is een beetje eng om dan andere berichtjes te gaan posten

 

het smaakt trouwens niet zo veel naar kaas, wat mischien wel een goed ding is als je niet graag kaas eet. Zoals ik

 

Ik lust eigenlijk net wel graag kaas :teehee: Proeft het dan naar chocolade? Chocomousse achtig ofzo?

Link to comment
Share on other sites

Oh, dat soort tijden zijn echt irritant ja, zeker als je ook nog voor tentamens moet leren! Hebben jullie geen college vrije week voor een tentamenweek?

Nee, wel vaak een week waarin maar weinig college gegeven wordt zodat we maar 2x in de week naar school hoeven, maar dit keer is het 4x met rottijden! :aah:

 

Ik heb me wel al voorgesteld in de daarvoor voorziene topic

maar het is een beetje eng om dan andere berichtjes te gaan posten

 

het smaakt trouwens niet zo veel naar kaas, wat mischien wel een goed ding is als je niet graag kaas eet. Zoals ik

Dat klinkt wel beter :bleh: Maar ik ben ook geen grote fan van chocolade :aah: (behalve witte of melk waar nootjes in zitten :wub2:)

Link to comment
Share on other sites

Door Die ouders

Ik heb al jongs van aan achter gekomen dat ze niet me echte ouders zijn maar gewoon een stel uit een boerengat die een ziekte voor me verzon

 

Maar je bent nu volwassen, nemen andere mensen je dan ook nog steeds niet serieus?

En dat het niet je echte ouders zijn heeft er weinig mee te maken denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb me wel al voorgesteld in de daarvoor voorziene topic

maar het is een beetje eng om dan andere berichtjes te gaan posten

 

het smaakt trouwens niet zo veel naar kaas, wat mischien wel een goed ding is als je niet graag kaas eet. Zoals ik

 

Ik lees die topics wel, maar post er bijna nooit in. :teehee:

Ach, dat enge is er snel af hoor. De meeste mensen hier zijn best aardig. :naughty:

 

Hmm, als t niet naar kaas smaakt, dan wil ik t misschien nog wel eens proberen. Al heb ik t hier in de buurt nog nooit gezien.

 

:roftl: ga ervoor!

 

Mijn idee, sommige dingen wil je gewoon niet aan beginnen. Net zoals mensen blijven beweren dat krekels een delicatesse zijn... leuk voor hen :pinkbow:

 

Zal ik doen. Nu nog even een leuk onzin verhaal verzinnen waar ik z'n naam doorheen kan gooien. :naughty:

 

Precies! Ik wil best veel proeven, maar sommige dingen... :aah:

 

Nee, wel vaak een week waarin maar weinig college gegeven wordt zodat we maar 2x in de week naar school hoeven, maar dit keer is het 4x met rottijden! :aah:

 

Damn, dat is echt irritant! Waar/wat studeer je trouwens?

(Oh, ik gok rechten, aangezien je t net over verbindingsrecht had. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb iets gelezen over chocoladekaas :shocked: wat vies

 

Wie eet nou in Godsnaam

 

Vanaf morgen te koop zeker??:wink2:

 

Heey! :biggrin2:

Alles goed?

 

 

 

Echt? :aah::roftl:

Zou ie dan voor de anderstalige threads een online vertaler gebruiken? Want die dingen geven altijd de meest vreemde vertalingen. :roftl:

 

flower cabbage.....:biggrin2:

 

Om even oninteressant te wezen

Ik eet dat wel eens, paschka

dat is echt nog wel lekker hoor!

Jullie zouden het eens moeten proberen en dan pas oordelen :biggrin2:

 

Maar wie ben ik om dat te zeggen

jullie kennen me nl niet :blush-anim-cl:

 

Hoi Anneleen, welkom bij de Dutchies!

 

Ga zo weer even andere threads bekijken. Fijne avond nog als ik jullie niet meer spreek!:bye:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ben ook geen grote fan van chocolade :aah: (behalve witte of melk waar nootjes in zitten :wub2:)

 

jaa dat heb ik ook wel

 

het is eigenlijk een andere smaak dan beide apart, denk ik dan

ik kan het niet meteen met iets vergelijken

Link to comment
Share on other sites

Zal ik doen. Nu nog even een leuk onzin verhaal verzinnen waar ik z'n naam doorheen kan gooien. :naughty:

 

Okeee, we zullen beginnen met:

 

"er was eens.. jimmy"

 

:mf_rosetinted:

 

 

Ik moest echt heel lang nadenken over wat je nou bedoelde, maar ik snap m eindelijk. :roftl:

 

:lmfao::roftl:

Link to comment
Share on other sites

nee echt dat ik zeg dat Jack een alienhond is

Hmm

 

Bedoel je dat ze je niet serieus nemen als je zegt dat Jack een alienhond is? Want ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat je bedoelt met 'alienhond'...

Link to comment
Share on other sites

Ik lees die topics wel, maar post er bijna nooit in. :teehee:

Ach, dat enge is er snel af hoor. De meeste mensen hier zijn best aardig. :naughty:

 

Hmm, als t niet naar kaas smaakt, dan wil ik t misschien nog wel eens proberen. Al heb ik t hier in de buurt nog nooit gezien.

 

 

 

Zal ik doen. Nu nog even een leuk onzin verhaal verzinnen waar ik z'n naam doorheen kan gooien. :naughty:

 

Precies! Ik wil best veel proeven, maar sommige dingen... :aah:

 

 

 

Damn, dat is echt irritant! Waar/wat studeer je trouwens?

(Oh, ik gok rechten, aangezien je t net over verbindingsrecht had. :naughty:)

 

Rechten inderdaad :bleh: Op HBO-niveau in Groningen. Na dit jaar wil ik naar de uni, als ik nog steeds in 1 jaar mijn propedeuse haal :bleh:

Link to comment
Share on other sites

MVI_93695938-border.jpg

 

:wub2:

 

 

 

Okeee, we zullen beginnen met:

 

"er was eens.. jimmy"

 

:mf_rosetinted:

 

 

 

 

:lmfao::roftl:

 

"Er was een een... Jimmy en hij at graag bloemkool"

 

:mf_rosetinted:

 

 

Ik voelde me echt zo dom. :lmfao:

Helaas ben ik nog blond ook. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Rechten inderdaad :bleh: Op HBO-niveau in Groningen. Na dit jaar wil ik naar de uni, als ik nog steeds in 1 jaar mijn propedeuse haal :bleh:

 

Ooh, dat is handig ja, dat je met je P van je HBO kan doorstromen naar de uni. Blijf je dan in Groningen, of wil je naar een andere universiteit?

 

Je haalt je P vast wel! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy