Jump to content

The Dutch Thread, Part 34


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply
Precies. :naughty:

Inderdaad. Het kan ook gewoon een soort never ending story worden, waar we altijd maar aan door blijven schrijven. :roftl:

 

Ik moet er niet aan denken. :aah:

 

Kaatje!

 

Heel goed, vandaag gewerkt van 8 tot 5 en van 1 tot 5 moest ik paas koeken versieren met zo'n 60 jonge kids, heeeel leuk..maar ik ben kapot moe =D en daarna nog 'ns hockeyen en morgen weer om 9u werken, dus ik ga slapen denk ik. met jou ook alles goeD?

 

 

 

:teehee::teehee:

 

Met 60 van die schreeuwerds, jeetje, dat je dat hebt overleefd. :shocked:

 

Hij is jarig :teehee:

 

Gefeliciteerd dan. Heb je hem een cadeautje gestuurd? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik moet er niet aan denken. :aah:

 

 

 

Met 60 van die schreeuwerds, jeetje, dat je dat hebt overleefd. :shocked:

 

 

 

Gefeliciteerd dan. Heb je hem een cadeautje gestuurd? :teehee:

 

Nou 'gefeliciteerd!' vond ik wel genoeg, mn eigen verjaardag vind ik iets spannender dan die van hem :teehee:

 

Verder ook alles goed? :naughty:

:

 

yes, very good. Morgen mn wouter jubileum, [durf ik dit te zeggen..] het word mn 25e keer :fangurl:

Link to comment
Share on other sites

yes, very good. Morgen mn wouter jubileum, [durf ik dit te zeggen..] het word mn 25e keer :fangurl:

 

Wow, indrukwekkend! :biggrin2:

Cool dat je t ook exact bijgehouden hebt. Ik zou op een gegeven moment de tel kwijtraken. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Wow, indrukwekkend! :biggrin2:

Cool dat je t ook exact bijgehouden hebt. Ik zou op een gegeven moment de tel kwijtraken. :teehee:

 

nou, ik moet zeggen dat ik niet 100000% procent zeker ben. En tellen concerten waarvan je ivm kaartjes 1.5u van tevoren krijgen en 2.5uur moeten reizen en zo alleen de laatste 2 nummers zien, of 3u reizen en dan te horen krijgen dat t niet doorgaat maar 'm wel eventjes zien/horen mee of niet... lastig lastig, maar ik vind dat t morgen 25 is :biggrin2:

 

zal ik n taart bakken? :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Nou 'gefeliciteerd!' vond ik wel genoeg, mn eigen verjaardag vind ik iets spannender dan die van hem :teehee:

 

 

 

yes, very good. Morgen mn wouter jubileum, [durf ik dit te zeggen..] het word mn 25e keer :fangurl:

 

Oh ja joh? :mf_rosetinted:

 

Dat je dat hier toe durft te geven. :roftl: Gefeliciteerd. Waar ga je naar toe? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

nou, ik moet zeggen dat ik niet 100000% procent zeker ben. En tellen concerten waarvan je ivm kaartjes 1.5u van tevoren krijgen en 2.5uur moeten reizen en zo alleen de laatste 2 nummers zien, of 3u reizen en dan te horen krijgen dat t niet doorgaat maar 'm wel eventjes zien/horen mee of niet... lastig lastig, maar ik vind dat t morgen 25 is :biggrin2:

 

zal ik n taart bakken? :wub2:

 

Dat is inderdaad lastig tellen! :aah:

(Damn, heb je echt weleens alleen de laatste paar nummers gehoord? :aah:)

 

Jaaa! Doen! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja joh? :mf_rosetinted:

 

Dat je dat hier toe durft te geven. :roftl: Gefeliciteerd. Waar ga je naar toe? :biggrin2:

 

Ja :teehee:

 

In tilburg, schouwburg, daar zag ik 'm 28 november 2008 ook. Rij 5...:teehee: en dat was mn 2e keer wouter en toen dacht ik echt 'holy ****..wat is dit goed' :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Dat is inderdaad lastig tellen! :aah:

(Damn, heb je echt weleens alleen de laatste paar nummers gehoord? :aah:)

 

Jaaa! Doen! :biggrin2:

 

Ja, ik kreeg om 1u kaartjes en om half 3 begon ie ofzoiets. En ik belde jose, die was in de stad in deventer en sprong gelijk in de trein. Mijn moeder bracht me totaan utrecht, trein in...was er geen machinist..dus vertraging. Toen superlang op de pond wachten, t terrein over gerent..en toen wij aankwamen kwam ie net terug t podium op om nog 2 laatste nummers te spelen...superkut, maar die 2 nummers waren wel extra fijn:teehee:

Link to comment
Share on other sites

chocoladekaas?

 

:lmfao:

 

Ja, ik kreeg om 1u kaartjes en om half 3 begon ie ofzoiets. En ik belde jose, die was in de stad in deventer en sprong gelijk in de trein. Mijn moeder bracht me totaan utrecht, trein in...was er geen machinist..dus vertraging. Toen superlang op de pond wachten, t terrein over gerent..en toen wij aankwamen kwam ie net terug t podium op om nog 2 laatste nummers te spelen...superkut, maar die 2 nummers waren wel extra fijn:teehee:

 

Daaamn, dat je überhaupt nog nummers hebt kunnen horen is al bijna een wonder! :aah:

Link to comment
Share on other sites

chocoladekaas?

 

José! :boing:

 

Ja, ik kreeg om 1u kaartjes en om half 3 begon ie ofzoiets. En ik belde jose, die was in de stad in deventer en sprong gelijk in de trein. Mijn moeder bracht me totaan utrecht, trein in...was er geen machinist..dus vertraging. Toen superlang op de pond wachten, t terrein over gerent..en toen wij aankwamen kwam ie net terug t podium op om nog 2 laatste nummers te spelen...superkut, maar die 2 nummers waren wel extra fijn:teehee:

 

Sorry, maar :floor::teehee:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Daaamn, dat je überhaupt nog nummers hebt kunnen horen is al bijna een wonder! :aah:

 

ja echt, maar dat is volgens mij de enige keer dat ik me kan herinneren dat ik met 'm gepraat had, en dat ik gewoon echt zelf praatte ook. Dus t is sowieso n fijne herinnering :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik kreeg om 1u kaartjes en om half 3 begon ie ofzoiets. En ik belde jose, die was in de stad in deventer en sprong gelijk in de trein. Mijn moeder bracht me totaan utrecht, trein in...was er geen machinist..dus vertraging. Toen superlang op de pond wachten, t terrein over gerent..en toen wij aankwamen kwam ie net terug t podium op om nog 2 laatste nummers te spelen...superkut, maar die 2 nummers waren wel extra fijn:teehee:

 

:teehee::teehee::teehee:

 

 

 

waarom lig ik nog niet in bed? ik moet morgen de godgansedag geluid hengelen! :aah:

Link to comment
Share on other sites

ja echt, maar dat is volgens mij de enige keer dat ik me kan herinneren dat ik met 'm gepraat had, en dat ik gewoon echt zelf praatte ook. Dus t is sowieso n fijne herinnering :naughty:

 

Aw, dat maakt t allemaal wel waard dan! :wub2:

 

:teehee::teehee::teehee:

 

 

 

waarom lig ik nog niet in bed? ik moet morgen de godgansedag geluid hengelen! :aah:

 

Duuude. :aah: Jij gaat morgen moet zijn. :naughty:

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

ja echt, maar dat is volgens mij de enige keer dat ik me kan herinneren dat ik met 'm gepraat had, en dat ik gewoon echt zelf praatte ook. Dus t is sowieso n fijne herinnering :naughty:

 

Dat is dan wel weer heel plezierig. :wub2:

 

:teehee::teehee::teehee:

 

 

 

waarom lig ik nog niet in bed? ik moet morgen de godgansedag geluid hengelen! :aah:

 

Wat zal jij moe zijn!

Link to comment
Share on other sites

Nog gefeliciteerd met part 34 trouwens! :aah:

 

Duuude. :aah: Jij gaat morgen moet zijn. :naughty:

 

Alles goed?

 

Ja, alles weer chill! Gister ruzie met een goeoeoede vriend, maar dat is vandaag weer opgelost! :wub2:

 

Wat zal jij moe zijn!

 

jaaa dat wordt spierpijn! :teehee:

 

 

 

maar sorry, ik ga ook meteen slapen, want mn wekker gaat om half 6 :shocked:

Ik wilde me alleen even snel subscriben met chocoladekaas! :teehee:

 

Slaap lekker schatjes! I'll be back! x

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy