Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Is er nog een dutchie wakker en de gig in portugal aant kijken? :teehee:

 

Hoi Droopsy. :bye: Ik ben nog wakker en ben net ingelogd op facebook. Als ik het eerder had geweten had ik hem opgenomen, maar dit is ook fantastisch. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Droopsy. :bye: Ik ben nog wakker en ben net ingelogd op facebook. Als ik het eerder had geweten had ik hem opgenomen, maar dit is ook fantastisch. :wub2:

 

Echt he! Alleen wat zonde van de kwaliteit! Het is nogal heel pixelig hier, maar ik ben toch meer aan het luisteren dan kijken :wub2:

Link to comment
Share on other sites

imma ziet er weer zo mooi uit :wub2:

Ze laten david best vaak zien he! Of ben ik dat nou?? hehe, cameraman(vrouw?) heeft er zeker een boon voor :naughty:

 

't Is inderdaad erg pixelig, maar 't is beter dan niets.

 

Het is een hele mooie vrouw. En ik zie David inderdaad vaak voorbij komen. 'k Zie persoonlijk liever Jimmy. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

't Is inderdaad erg pixelig, maar 't is beter dan niets.

 

Het is een hele mooie vrouw. En ik zie David inderdaad vaak voorbij komen. 'k Zie persoonlijk liever Jimmy. :naughty:

 

Ik ook, maar dat gebeurt niet blijkbaar :roftl: Alhoewel, nu met die make up is er toch niet veel te zien :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Eh, ja... :teehee:

 

Sorry dat ik alweer van het onderwerp "David" was afgedwaald. :naughty:

 

Ik zat bij jimmy nu haha XD

 

Wie horen we zo duidelijk in de backing zingen? :blink:

 

Ik hoor imma het felst, maar ik vermoed dat je bedoelt van de jongens? ik vermoed david.... J's stem is veel lager, en martin , wel ik denk dat hij niet echt zingt :mf_rosetinted:

David zingt vrij vals vind ik :roftl:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik zat bij jimmy nu haha XD

 

 

 

Ik hoor imma het felst, maar ik vermoed dat je bedoelt van de jongens? ik vermoed david.... J's stem is veel lager, en martin , wel ik denk dat hij niet echt zingt :mf_rosetinted:

David zingt vrij vals vind ik :roftl:

 

Oh, DIE! :roftl:

 

Ja inderdaad. Ik dacht ook aan David, maar ik twijfelde. 'k Heb mooier gehoord. :aah: Martin zingt meestal hoger denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Oh, DIE! :roftl:

 

Ja inderdaad. Ik dacht ook aan David, maar ik twijfelde. 'k Heb mooier gehoord. :aah:

 

Hahahaha :roftl: een gig waar ik was, was het echt vreselijk! Ik weet zo meteen niet welke, maar ik kon het bijna niet aanhoren echt waar :roftl:

Link to comment
Share on other sites

 

Zong hij nou net hey boy? :blink: Heeft hij dat nog al gedaan? :aah: (ik kijk geen vids meer)

 

Inderdaad. Hij heeft het in ieder geval in één van de afgelopen gigs ook gedaan. Tenminste, dat last ik in de reports. Ik probeer de vids te bewaren voor de Grote Drooglegging aka het opnemen van het derde album. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad. Hij heeft het in ieder geval in één van de afgelopen gigs ook gedaan. Tenminste, dat last ik in de reports. Ik probeer de vids te bewaren voor de Grote Drooglegging aka het opnemen van het derde album. :aah:

 

Same here! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy