Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

On 2/6/2021 at 4:05 PM, x_adoring_mika_x said:

Dankje! Nee, jammer genoeg nog niet, ik zou het wel heel graag willen!:no:💕 Online heb ik wel al veel concerten gezien haha. Vandaag heb ik wel mijn eerste Mika lp gehad:wub2: 

 

Ohh dat is echt leuk! Uit welk land kom jij?😊

Aah jammer, hopelijk kan dat dan snel weer! 

 

Ik herken dat wel, heb ook super veel concerten online al gezien haha. Er is ook veel te ontdekken online :)

Ik kom uit Nederland 😊

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, holdingyourdrink said:

Yay weer wat berichten hier! 🎉 was het jullie gelukt het Versailles concert te zien? 

Nee, ik heb hem nog niet kunnen zien, helaas. Weet jij waar en hoe ik dat zou kunnen zien??? :angelnot:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alieke said:

Aah jammer, hopelijk kan dat dan snel weer! 

 

Ik herken dat wel, heb ook super veel concerten online al gezien haha. Er is ook veel te ontdekken online :)

Ik kom uit Nederland 😊

 

Ja, het is jammer. Daar heb je wel gelijk in :)

Ohh leuk 😊

 

Is er bij jou nu ook zoveel sneeuw haha?❄️ Bij mij ligt er wel veel😅

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Oooh het Versailles concert was weer geweldig 😍 Echt fantastisch hoe veelzijdig mika is. Met zo'n concert en in zo'n ambiance komt hij ook zo goed tot zijn recht. Zoooo fijn 😊

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hallo hallo lieve Nederlandse Mika fans, ik weet niet hoe actief deze thread nog is, maar laat mij proberen er nieuw leven in te blazen met een klein idee wat ik en andere Nederlandse fans bedacht hebben:

 

Zoals we nu weten released Mika op 1 december zijn nieuwe album, hij zal daar ongetwijfeld veel promo voor gaan maken in Frankrijk, maar hoe leuk zou het zijn als hij dat ook bij ons kan doen? 

 

En nog leuker: hoe zou het zijn als het duo Mika + Paul de Leeuw eindelijk weer bijelkaar komt? 🤩

 

Het zit namelijk zo: op 5 december is zoals elk jaar weer een uitzending van Sint en de Leeuw, en ik dacht... waarom vragen we Paul niet of Mika daar te gast kan zijn? Hij heeft tenslotte ook al eens in de kerstuitzendingen gezeten, dus Sinterklaas zou net zo goed kunnen 😁

 

Paul heeft aangegeven dat je suggesties voor de show kan mailen naar de redactie van het programma, dat heb ik dus gedaan. 

 

Nu wil ik aan jullie vragen of jullie óók kunnen mailen naar sintendeleeuw@bnnvara.nl met dezelfde vraag: nodig Mika uit op 5 december! Hoe meer mensen dit doen, hoe groter de kans dat ze dit daadwerkelijk zullen overwegen, lijkt mij. 

 

Ik sluit ff een screenshotje bij van de mail die ik verzonden heb, uiteraard kan iedereen het zelf verwoorden zoals ie wil, maar dan hebben jullie een idee. Ik heb niet al te veel nadruk gelegd op het promo aspect, uiteindelijk gaat het er natuurlijk gewoon om (voor mij iig) dat we dit iconische duo weer eens samen op onze tv zien 🥰

 

Hopelijk zijn er meer mensen enthousiast over dit idee 🙏 en zo niet, doe dan maar alsof ik niks gezegd heb 😅🙈

Screenshot_20231017-220859_Gmail.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Jaela said:

Nu wil ik aan jullie vragen of jullie óók kunnen mailen naar sintendeleeuw@bnnvara.nl met dezelfde vraag: nodig Mika uit op 5 december!

 

Leuk idee! Ik ga ook mailen. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hoi hoi, gaan er nog Nederlanders naar Londen of Dublin (of zelfs Manchester, stel iemand ziet dit nu) en zou er dan evt iemand bereid zijn om voor mij zo'n mooie Club Apocalypso pet te kopen? Ze waren in Amsterdam al uitverkocht voordat ik ubh aan de beurt was in de rij voor de merch, en op Mika's website bestellen kan wel natuurlijk, maar shipping is duur en volgens mij zijn ze ook langzaam met het verwerken van orders, dus op deze manier zou sneller en goedkoper zijn... 

 

Als iemand wil, stuur maar ff een PM, dan kan ik je m'n tel nr geven voor de Tikkie/betaalverzoek, en m'n adres en zo :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy