Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Voi ei Anna! kauheeta ku Mika ei tullukkaan :s No ehkä ees jotenki selvisit ku Ark oli siellä :) toki Mikaa ei korvaa melkein mikään..

 

Ehkä turvallisinta onki mennä ihan vaan Mikan keikalle, ku on nyt ollu noita ihme peruuntumisia festareilla. Ei vaan oo mahdollisuuksia päästä ala-ikäisyyden johdosta joten turha ees haaveilla :s Onneks en lähtenykkään sinne ihme RixFm keikalle Tukholmaan, ku Mika oli TAAS sairaana sillo. Ei se siellä varmaan ois ku pari laulua heittäny, siis jos ois tullu.

 

Ja sori jos kirjotan vähän epäselvästi. En jaksa miettiä järkevästi : DD

Link to comment
Share on other sites

Keuhkokuume on paha juttu. Voi olla, että Mikalla menee useampi viikko toipuessa. Itse makasin koko tammikuun -07 kyseisessä taudissa. :thumbdown:

 

Voimahaleja ja pikaista paranemista Mikalle! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Keuhkokuume on kyllä paha ja sen pitää antaa parantua kunnolla! Ettei se Readingin piilokeikka olis ollu liikaa jos muutenkin on ollu korvatulehdusta jne. Mikalla on niin kova kysyntä joka paikassa ja varmasti haluais tehdä kaikki luvatut jutut että saattaa oma lepo unohtua :blink:

 

Toivottavasti Mikan tukiorganisaatio pitäis fanit ajan tasalla, mystiset perumiset ilman kerrottua syytä harmittää kovasti kuten tuo Nibe, ei sanottu mitään :tears:

 

Eilen ajettiin Roskilden festivaalialueen läpi ja siellä on tajuton tulva, vesi peitti leirintäalueita ja autot oli nokkaa myöten veden alla! Toivottavasti kukaan ei huku..

Link to comment
Share on other sites

Keuhkokuume on kyllä paha ja sen pitää antaa parantua kunnolla! Ettei se Readingin piilokeikka olis ollu liikaa jos muutenkin on ollu korvatulehdusta jne. Mikalla on niin kova kysyntä joka paikassa ja varmasti haluais tehdä kaikki luvatut jutut että saattaa oma lepo unohtua :blink:

 

Toivottavasti Mikan tukiorganisaatio pitäis fanit ajan tasalla, mystiset perumiset ilman kerrottua syytä harmittää kovasti kuten tuo Nibe, ei sanottu mitään :tears:

 

Eilen ajettiin Roskilden festivaalialueen läpi ja siellä on tajuton tulva, vesi peitti leirintäalueita ja autot oli nokkaa myöten veden alla! Toivottavasti kukaan ei huku..

 

 

Jos sillä on monta keikkaa viikossa ja tulee nukuttua huonosti jne. niin siinä tulee äkkiä kipeeks :s Toivottavasti ei kuitenkaan pitkään joudu sairastamaan. Käy sääliks Mikaa ja faneja.

 

 

Hui : o Ois varmaan ihan karmeeta olla tuolla Roskildessa.

Onneks täällä ei oo tulvia (ainakaan vielä) :D

Link to comment
Share on other sites

Viimesin tietohan on, että Mikalla oli sittenkin vaan korvatulehdus.

Mika kerto, että fanien ei kannata huolehtia, se on ihan okei.

 

Ja joo, näin hienoo kuvaa tv:ssä Roskildesta, kuul! O_o

Link to comment
Share on other sites

Viimesin tietohan on, että Mikalla oli sittenkin vaan korvatulehdus.

Mika kerto, että fanien ei kannata huolehtia, se on ihan okei.

 

Ja joo, näin hienoo kuvaa tv:ssä Roskildesta, kuul! O_o

 

No onneks ei sen pahempaa, huh

Link to comment
Share on other sites

Mistä se keuhkokuumejuttu alunperin lähti liikkeelle? En ole päässyt lukemaan ihan kaikkea. Korvatulehdus on onneksi paljon nopeamin parantuva tauti. Sitä en silti ymmärrä että miksi Mika teki sen Readingin keikan sen jälkeen kun Niben peruutus oli tehty. Esiintykö se siellä jo vähän kipeänä :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Viimesin tietohan on, että Mikalla oli sittenkin vaan korvatulehdus.

Mika kerto, että fanien ei kannata huolehtia, se on ihan okei.

 

Ja joo, näin hienoo kuvaa tv:ssä Roskildesta, kuul! O_o

 

 

Kertoiko? Missä? Löytyykö jostain tuore haastattelu?

Link to comment
Share on other sites

Mistä se keuhkokuumejuttu alunperin lähti liikkeelle? En ole päässyt lukemaan ihan kaikkea. Korvatulehdus on onneksi paljon nopeamin parantuva tauti. Sitä en silti ymmärrä että miksi Mika teki sen Readingin keikan sen jälkeen kun Niben peruutus oli tehty. Esiintykö se siellä jo vähän kipeänä :sneaky2:

 

Minä ainaki luin jostain threadista, jossa kerrottiin siitä Roskilden peruuntumisesta, ja siellä luki että jollekki järjestäjälle oli ilmotettu Mikan olevan keuhkokuumeessa ja jotain sinnepäin. Muistaakseni linkitin sen tänne.

Link to comment
Share on other sites

Oonko mä missannut jotain muutakin? :blink:

 

Tervetuloa takas :)

 

Täällä on ollu "pikku"keskustelut aiheesta "Miksi Mika peruu joitain keikkoja". Mitään virallista tiedotetta ei kai vieläkään ole tullut, mutta lehdissä ja festarien sivuilla on ollut irtonaista infoa, mm. syynä korvatulehdus, keuhkokuume, äänen lähteminen ja päällekäin buukkaus. Ei me tiedetä. Ja siks osaa jengistä kiukuttaa. Sairastumisen todellisuutta on vähän ihmetelty, sillä suuret festarikeikat Irlannissa ja Skotlannissa sekä yks privakeikka kyllä onnistui, mutta Tanskan festarit eivät. Ja mua harmittaa siksi että en tiedä vieläkään miksi just SE KEIKKA MINNE MÄ MENIN peruttiin :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Minä ainaki luin jostain threadista, jossa kerrottiin siitä Roskilden peruuntumisesta, ja siellä luki että jollekki järjestäjälle oli ilmotettu Mikan olevan keuhkokuumeessa ja jotain sinnepäin.

 

Jep, siitä oli tiedonanto 5.7. Roskilden sivuilla. Kas tässä linkki:

 

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=512000f&base=65892774&code=1

 

Tuon perusteella Mika todella olisi ollut sairaana, mutta miten ihmeessä hän olisi voinut toipua parissa päivässä festarikuntoon? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Kertoiko? Missä? Löytyykö jostain tuore haastattelu?

 

Miks mä en oo vastannu tähän? :blink:

Mä luulin et olin.

 

Noo, ehkä oot jo löytäny sen tähän mennessä.

Eh. No tässä on suora lainaus musiikki(juoru)sivulta. :biggrin2:

Tää ilmesty 7. Heinäkuuta.

 

"He has been suffering from a viral ear infection which means he can't sing. He has had to cancel a couple of appearances in Denmark but he is on the mend." But the chart-topper is keen to reassure fans that he will be back on stage soon, saying: "I'm fine. There is no need to worry. I feel okay and it's just routine."

Link to comment
Share on other sites

Oli miten oli, koko sekasotku alkaa hiljalleen romuttaa vaaleanpunaisen illuusioni Mikasta artistina, joka ei aseta eri maiden keikkoja arvojärjestykseen.

Mutta kysymys kuuluukin, päättääkö Mika itse minne menee keikalle ja millon?

Tuskin?

Link to comment
Share on other sites

Mutta kysymys kuuluukin, päättääkö Mika itse minne menee keikalle ja millon?

Tuskin?

 

Tietty sillä on manageri(t).

Mut mä luulen että se pystyy vaikuttamaan. Melko paljonkin.

...tää on vaan mun käsitys. :cool:

Link to comment
Share on other sites

En ole nyt lukenut viimeisimpiä uutisia, mutta HIENO JUTTU OIKEASTI jos Mika ottaa vähän (sairaus)lomaa ja parantelee ja lepäilee itsensä kunnolla kuntoon. Oli sitten syynä Mikan managerit tai Mikan oma into tehdä lupaamansa keikat, ei niihin kannata lähteä puolikuntoisena. Lavalla heiluminen käy urheilusta, joten kunnon tauko on paikallaan :thumb_yello:

 

Tässäpä lupaamiani kuvia Arkin keikalta. Oli ihan jees paikka...:naughty:

post-2007-14298366675_thumb.jpg

post-2007-142983666752_thumb.jpg

post-2007-142983666753_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

One of my targets is learning finnish. I want to understand Uniklubi´s songs and your conversations!! ;)

 

:roftl:

 

Well, maybe we can teach some finnish words to you if you want. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Typerä kysymys ja hävettää edes esittää tämä, mutta mikä Mikan oikea nimi sitten on? Miten on mahdollista, että lähes kaikki nettisivut (ainakin mitä olen lukenut Mikasta) väittävät tämän olevan Michael?

Link to comment
Share on other sites

Typerä kysymys ja hävettää edes esittää tämä, mutta mikä Mikan oikea nimi sitten on? Miten on mahdollista, että lähes kaikki nettisivut (ainakin mitä olen lukenut Mikasta) väittävät tämän olevan Michael?

 

Ei mittää hävetyksiä, tervetuloa :punk:

 

Tuosta nimiasiasta on puhuttu varmaan tuhansia viestejä ja lopputulos lienee, että kukaan ei tiedä mitä Mikalla lukee passissa.

 

Kappaleiden tekijätiedoissa lukee MIKA tai Michael Holbrook Penniman. Se puhuisi sen puolesta, että virallinen nimi olisi Michael eikä monessa paikassa mainittu Mica. Toisaalta jos Michael on halunnut lyhentää nimensä Micaksi, joko huvikseen tai ottaakseen taitelijanimen, se lausutaan väärin monessa päin maailmaa, siitä tulee helposti Mishka ja Maika. Joten jos sen kirjoittaa Mika niin se myös äännetään oikein...

 

Ei auta kuin jatkaa pähkäilyä. Ei kukaan sattuis olemaan lentokentällä töissä ja vois vilkaista henkilöpaperit? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ei mittää hävetyksiä, tervetuloa :punk:

 

Tuosta nimiasiasta on puhuttu varmaan tuhansia viestejä ja lopputulos lienee, että kukaan ei tiedä mitä Mikalla lukee passissa.

 

Kappaleiden tekijätiedoissa lukee MIKA tai Michael Holbrook Penniman. Se puhuisi sen puolesta, että virallinen nimi olisi Michael eikä monessa paikassa mainittu Mica. Toisaalta jos Michael on halunnut lyhentää nimensä Micaksi, joko huvikseen tai ottaakseen taitelijanimen, se lausutaan väärin monessa päin maailmaa, siitä tulee helposti Mishka ja Maika. Joten jos sen kirjoittaa Mika niin se myös äännetään oikein...

 

Ei auta kuin jatkaa pähkäilyä. Ei kukaan sattuis olemaan lentokentällä töissä ja vois vilkaista henkilöpaperit? :naughty:

 

Mä olen aina käsittänyt sen niin, että virallinen nimi on Michael, jonka herra on sitten lyhentänyt itse Micaksi, mutta koska ihmiset ei osaa ääntää niin lopulta siitä tuli Mika :D tjtn sinnepäin XD

 

..:D oisko ees hienoa päästä tarkastamaan Mikan passi lentokentällä! : DD

Link to comment
Share on other sites

Mä olen aina käsittänyt sen niin, että virallinen nimi on Michael, jonka herra on sitten lyhentänyt itse Micaksi, mutta koska ihmiset ei osaa ääntää niin lopulta siitä tuli Mika :D tjtn sinnepäin XD

 

..:D oisko ees hienoa päästä tarkastamaan Mikan passi lentokentällä! : DD

 

Rupeenki passintarkastajaks! Mikan henkilökohtaseks : )

Link to comment
Share on other sites

Michael on alunperin Mikan isän nimi. Mikan isä olisi halunnut antaa pojalleen oman nimensä, mutta Mikan äiti oli ehdottanut Micaa. Eri lähteet antavat erittäin ristiriitaista tietoa siitä, onko Mikan oikea nimi Michael vai Mica. Oma hatara arvioni on se, että vanhemmat päätyivät kompromissiin: Mikan virallinen nimi on Michael (junior), mutta epävirallinen kutsumanimi Mica.

 

Vaikeahan tuosta on loppupeleissä mitään maatamullistavaa sanoa. Mulle Mika tulee aina olemaan Mika. Ihanampaa ja itselleen sopivampaa taiteilijanimeä Michael/Mica tuskin olisi voinut valita. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy