Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Me lähdetään Lontooseen heti joulukuun alussa eli 1. tai viimeistään 2. päivä (riippuen siitä kummalle päivälle saa halvemmat/paremmat lennot). Koska ajattelit varata oman matkasi? Me odotellaan mahdollisia tarjouksia ja edetään sen mukaan. Jos ei löydy sopivia tarjouspaketteja niin otetaan Finskin lennot ja joku sopiva hotelli. Eipä tässä mikään kiire ole, etenkään kun tällä hetkellä ei ole tietoa muistakaan syksyn aikatauluista. :naughty: Mulla on muutenkin ihan sekava mielentila, ollaan nimittäin just muuttamassa uuteen asuntoon ja kamat lojuu muuttolaatikoissa kolmella eri paikkakunnalla. Hallittu kaaos... :biggrin2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja uusimmassa demissä oli Mikasta juliste ja joku paparazzi-kuva. Se juliste oli semmonen jota en ollu ennen nähny : o

 

OMG. Paparazzi kuvan näin mutta en julistetta! D: Pitää kysellä jos niillä tutilla joilla tota lehteä lueskelin olis se tallessa!! *grabby hands* Me wants. :shocked:

 

Vähänkö repesin tolle. :lmfao:

No vähänkö mäkin! XD

Link to comment
Share on other sites

Mites on arki alkanut, onko koulut / työt kutsuneet? Itsehän pääsin vihdoin viikon lomalle, koko kesä meni töissä lukuuottamatta Tanskan reissua. Huolestuttaa edelleen Mikan kunto, on nuita perumisia tullut kuitenkin aika paljon. Onneksi tuossa keikka-aikataulussa on tulossa vähän vapaatakin että Mika on varmasti sitten kunnossa niille joulukuun keikoille :thumb_yello:

 

Nythän sitä olis menossa muuten WOWiin jos siellä olis ollu keikka.. :blink:

 

Ps. sain Big Girl singlet eilen. Tosi onnistunut oli Sweet Dreams versio, sitä Gossipin kanssa tehtyä Standing in the... biisiä en oo vielä kuullut kun LP-soitinta ei oo tällä hetkellä käytössä.

 

Ps2. onko kukaan kuullu niitä iTunesissa myytäviä livebiisejä iTunes-festareilta? Pitäs melkein ostaa... Mikan levyihin menny jo 100 eur..:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Eipä oo koulut täällä alkanu, ens viikon tiistaina kuulemma alkaa mulla :thumbdown:

Ei paljoa huvittais mennä, mutta eiköhän se siitä sitten.

Toivottavasti paranen kohta, ois kiva nauttia tästä loppu lomasta viellä :sneaky2:

 

minullaki alkaa tiistaina :s ei tosiaan jaksais mennä kouluun. viihdyn paljon paremmin täällä :)

 

 

Pitäs ladata jotain noita Mikan kappaleita jotka ei oo LICM:llä, kunhan kerkee ja on rahaa : DDD

Ihanan lämmintä on nyt täällä, pitäskin mennä ulos kohta:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Mä en ole vielä paljon miettinyt millä menen joulukuussa Lontooseen ja missä yövyn. Eiköhän sen ehdi hoitaa vielä ensi kuussakin. :)

 

Unohtui muuten kysyä, kävitkö tsekkaamassa joulukuun keikkapaikat tällä Lontoon reissulla?

 

Nyt vasta tuli mieleen että ainakin Hammersmithissä olis voinu käydä! :shocked::roftl: Menin siitä metrolla ohi. Mä olin ilmeisesti liian keskittynyt senhetkiseen tilanteeseen kun en ajatellut seuraavaa matkaa ollenkaan.

Link to comment
Share on other sites

Nonii joo, nyt alko koulut täälläkin sitten D: YH.

Ei kauheesti huvittais mutta minkäs teet, ja näkeehän siellä sentään kavereita :D Lol, koska olen aika pahasti antisosioloitunut kesän aikana.. ei mikään yllätys kylläkään.

 

..JA miks nyt alko kauhee sade ja ukkos kausi kun mä vihdoin paranin? D: Just näin, se viikko ku oon kipee niin aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja sit ku paranen ni alkaa sataa ja ukkostaa DDD:<

..Joo, jouduin pyöräilemään koulusta kotiin ukkosella.

 

Mutta mutta, mitäs teille kuuluu? :)

Link to comment
Share on other sites

Nonii joo, nyt alko koulut täälläkin sitten D: YH.

Ei kauheesti huvittais mutta minkäs teet, ja näkeehän siellä sentään kavereita :D Lol, koska olen aika pahasti antisosioloitunut kesän aikana.. ei mikään yllätys kylläkään.

 

..JA miks nyt alko kauhee sade ja ukkos kausi kun mä vihdoin paranin? D: Just näin, se viikko ku oon kipee niin aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja sit ku paranen ni alkaa sataa ja ukkostaa DDD:<

..Joo, jouduin pyöräilemään koulusta kotiin ukkosella.

 

Mutta mutta, mitäs teille kuuluu? :)

 

 

 

Viime yönä heräsin ku oli ihan kauhee ukkonen ja salamoi : DD

 

Koulu alko minullaki ja ihan kiva on nähdä kavereita jne. mutta kohta kyllästyn taas : D

 

ja Mika näköjään menossa Ruotsiin,Tanskaan ja Norjaan keikoille -.-

ei varmana tänne eksy vahingossakaan :s

Link to comment
Share on other sites

Mä en saanut unta kun ukkosti ja salamaoi niin paljon.

 

RUOTSIIN? :-DDDDDDDDD Mitä missä millon?

 

Mika is booked in Stockholm 9 november 2007

at Globen, Annexet.

They have already sold tickets!

 

tolleen luki kalenterissa : ) aika "lähellä" ois :D

 

ja minimi ikäraja 13, perfect : DDD

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei suomiosasto, missä kaikki luuraa? :biggrin2:

 

Tämä on varmasti ollut jo tuolla News-osastolla, mutta laitetaampa suomenkielinen versio Stara.fi:stä:

 

Mikan juhlimiselle ei näy loppua

22.08.2007 11:00 · Viihdeuutiset

 

Relax (Take It Easy) -hitillään alkuvuodesta tanssittanut poptähti Mika ottaa parhaillaan kaiken irti menestyksestään. Mies on tuttu näky juhlissa ympäri maailmaa, ja tulee olemaan vielä pitkään.

 

Parhaillaan musiikinteosta taukoa pitävä Mika toipuu parhaillaan korvatulehduksesta, mutta hän ei ole suostunut siitä huolimatta rauhoittamaan juhlimistaan. Tähden taustavoimat pelkäävät myös, että Mika menettää rankan juhlimisen seurauksena hänen omaperäisen lauluäänensä, mutta tähti itse ei ole siitä huolissaan.

 

- Miksi haluaisin elää kuin nunna? No, monet ihmiset tekevät niin, mutta minä en. Olin tarpeeksi onnekas harjoitellakseni pikkupojasta lähtien ja laulunopettajani paranteli usein laulajien ääntä, joten tiedän muutamia kikkoja, jotka auttavat minua säilyttämään lauluääneni, Mika kertoi Daily Star -lehdelle.

Link to comment
Share on other sites

Mika is booked in Stockholm 9 november 2007

at Globen, Annexet.

They have already sold tickets!

 

tolleen luki kalenterissa : ) aika "lähellä" ois :D

 

ja minimi ikäraja 13, perfect : DDD

Soo, tarkottaako toi sitä että ne on jo sold out vai että ne on jo myynnissä? :o

Tsshhhh 300SEK = 31.99€ *angst* JA MÄ INHOAN NOITA RUOTSALAISIA LIPPUJEN MYYNTI SIVUJA AKJAHKASSs

 

Indeed, missä kaikki luuraa? Täällä on hiljaista!

 

Ja aww, Mika likes to paaarty :yay:

Link to comment
Share on other sites

Luin ton stara jutun, tietysti :D

 

Minä ainaki käsitin sen niin että ne liput on myynnissä.No ne on ruotsalaisten sivut ni ei niistä saa selkoo :'DD mutta pääsispä Globeniin =)

 

Täällä on ollu tosi hiljasta viime aikoina : o

Link to comment
Share on other sites

Mulla ainakin on jäänyt viime aikoina tän palstan käyttö vähemmälle. Ollaan oltu koko elokuu evakossa edellisestä kämpästä, ja oon joutunut pelaamaan lainatietokoneilla... Onneksi päästään tämän viikon torstaina uututtaan kiiltelevään kämppään. :thumb_yello: Aktivoidun palstan käytössä taas syksymmällä kunhan saan muuttorumban pois alta. Huomaan kärsiväni jo nyt vieroitusoireista. :roftl:

 

Mites Marianne Lontoon matkasuunnitelmat? Me ollaan etsitty jo aktiivisesti lentoja ja hotelleja. Kun vain osaisi päättää, mille alueelle on järkevintä majoittua. Mieluiten menisin Mikan sohvalle yöksi. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hei suomiosasto, missä kaikki luuraa? :biggrin2:

 

Tämä on varmasti ollut jo tuolla News-osastolla, mutta laitetaampa suomenkielinen versio Stara.fi:stä:

 

 

Kiitos kun postasit tuon, mä en kyllä ole nähnyt enkkuversiota missään. :shocked: Olis mielenkiintoista tietää missä yhteydessä se on nunnista puhunut. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Äääh, mä oon ihan pihalla siitä ruotsi jutusta D: Vielläkö sinne on lippuja jäljellä? :o

 

onn, ainaki vihree väri oli siinä ku viimeks katoin eli saa lippuja kyllä : DDDD

Tää on tää perjantai :) siihe on vielä kymmenen viikkoo aikaa, että hyvin kerkee liput hankkia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy