Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

red.jpg

 

#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#

 

TERVETULOA!

Suomalaisten Mika-fanien oma mesta.

 

(Tulossa suomenkielinen FAQ ja muuta...)

 

Muutkin saa osallistua jos pieni kielimuuri ei häiritse! :wink2:

 

#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#

 

 

 

Thredillä piipahtaneet suomalaiset:

 

 

#*#*#*#*#

Satu, closetchild_, AnnaIndie, Marianne84, Jenni, Strawberry, Anzuzu, qwertyi, annamanna, elvis e, riikk, Saida, SuperCactus, Juad

 

#*#*#*#*#

Link to comment
Share on other sites

Ma liituks, kui ma soomlane oleks:wink2: Aga ma pole:wink2:

 

You know, actually my gradfather is finnish, so that makes me half-finnish too. But I can't speak finnish or anything:bleh:

 

Tervetuloa nicole! :thumb_yello:

Well, we are neighbour countries anyway! So welcome! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

so there is only one person from Finland in this board?:blink:

 

At the moment I must say apparently yes! :doh:

But I met some finnish people here and just waiting them to see the thread! :winksmiley02:

Ok, lets just say finnish are slow or then Im the number one ultimate most passionated Mika fan in the whole country!! :winner_first_h4h:

Link to comment
Share on other sites

At the moment I must say apparently yes! :doh:

But I met some finnish people here and just waiting them to see the thread! :winksmiley02:

Ok, lets just say finnish are slow or then Im the number one ultimate most passionated Mika fan in the whole country!! :winner_first_h4h:

 

yaay! let's say your nr 1! cool:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Moi~

 

So there's two of us now I guess? Whoo, vähän menee lujaa!

 

Lujaa menee... :naughty:

Mites muuten kuulit Mikasta ekan kerran?

Mä olin nähny Grace Kellyn MTV:ltä monta kertaa jo 2006, sitten kun tosissaan huomasin Mikan, menin nettiin ja löysin tän lahjakkaan artistin! :wink2:

Suomi on aina niin jäljessä muun maailman musiikissa, Mika ei oo edes listoilla vielä!

Mä teen listan meistä ku meitä kerran on niin iso joukko! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ekan kerran kuulin Mikan musiikkia varmaan nrj:ltä, soittivat Relax take it easya ja tykkäilin, sitten näin just Mtv:ltä Grace Kelly videon ja olin ihan ":O woot" sitten aloinkin jo odottamaan että ne soittaisivat sen uudelleen, että saisin otettua ylös kuka ja mikä oli artistin nimi, ja tässä sitä ollaan! :roftl:

 

Haha, no Suomi todellakin on!

 

Aw, tee ihmeessä lista! ..Mutta toisaalta on ihan kiva olla uniikki :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Tunnetko muuten ketään muita (kavereita/tuttuja),

jotka olis ylipäätään edes tietoisia Mikasta?

Mä en tunne ketään (paitsi 1 kaveri, jolle ite informoin). :shocked:

 

Niin ja tää mun kaveri ei edes erikoisemmin innostunu Mikan musiikista... (En ymmärrä!)

Link to comment
Share on other sites

Naah :l Mun parhaista kavereista irl kumpaakaan ei paljon vois kiinnostaa, toinen tosin tykkää Relax take it easysta.. mut ei sit sen enempää.

 

Ja hmm, ei mun muutkaan kaverit ole mitään kiinnostusta Mikaa kohtaan osoittaneet, tylsää porukkaa.

Mutta toisaalta, saanpahan aivan rauhassa fanittaa sitä >D *kjehkjeh* lol.

 

..ai joo, kyllä mun äiti ja siskot ihan mielellään kuuntelee Mikaa! :D Kerrankin kukaan ei valita mun kuuntelemasta musiikista. Haha.

Link to comment
Share on other sites

Huomasitteko eilen, Mika on Suomen virallisella albumilistalla sijalla 13. Toisaalta kiva, mitä suositumpi artisti, sen enemmän biisit soi radiossa, videot pyörii telkkarissa (ihan niillä kahdella musakanavalla). Toisaalta, toivottavasti Mikasta ei tule mikään aivan mieletön ilmiö Suomessa, tulee yliannostus :D

Link to comment
Share on other sites

Huomasitteko eilen, Mika on Suomen virallisella albumilistalla sijalla 13. Toisaalta kiva, mitä suositumpi artisti, sen enemmän biisit soi radiossa, videot pyörii telkkarissa (ihan niillä kahdella musakanavalla). Toisaalta, toivottavasti Mikasta ei tule mikään aivan mieletön ilmiö Suomessa, tulee yliannostus :D

 

Aah, Huomasin, huomasin, huomasin!! :roftl:

Heti Justin Timberlaken alla! :mfr_lol:

Toivottavasti nousee siitä nopeesti!

Aika hurja harppaus kuitenki... Suomen top 40 ja heti 13.

Mitäs luulette, näkyyköhän Love Today- musavideo heti Suomen MTV:ssäkin

kun se 2 päivän päästä julkaistaan..?

Link to comment
Share on other sites

tere naabrid :naughty: minä virolainen.. mm finnish me not speak!:roftl:

 

That was very good! :thumb_yello:

Don't worry, I cant speak Estonian! :roftl:

The only frase I learned visiting your Estonian thread was "Ma armastan Mikat" :roftl:

Link to comment
Share on other sites

That was very good! :thumb_yello:

Don't worry, I cant speak Estonian! :roftl:

The only frase I learned visiting your Estonian thread was "Ma armastan Mikat" :roftl:

 

:roftl: that's great! how is "I love" in finnish? And what does "minä rakastan" or stmh like that mean? Because I've understand they mean the same thing (which is I love :D)

Link to comment
Share on other sites

Music TV voisi kyllä näyttää sen, samoin Voice. Pitää tarkkailla niiden uutuusvideo-ohjelmia. Samoin se Ylen Musiikki-tv:n maanantain Tuoreet-ohjelma saattaisi huomioida?

 

Hmm... Musta jotenkin kyllä tuntuu,

että MTV:ltä tulee uudet videot vähän aikasemmin kun voicelta...

Toisaalta en oikeen voi sanoa, kun mulla ei näy Voice, vain MTV! :naughty:

Ylen Musiikki-tv on kyllä varsin varteenotettava vaihtoehto! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: that's great! how is "I love" in finnish? And what does "minä rakastan" or stmh like that mean? Because I've understand they mean the same thing (which is I love :D)

 

Yes, that means exactly "I love"!

But you might want to say "Mä rakastan" and then for example if you love a person called "Mika" It's: "Mä rakastan Mikaa".

But that's very powerful word!

It actually sounds a bit odd to me...

If there's for example a very obsessive fan saying, she loves the artist she loves, she would still might end up sayin only "diggaan Mikaa" or "tykkään Mikasta" or "rakastan Mikan musaa"...

( and i know i should have written she/he...)

Haha! Ok and Im mad! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy