Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Mistä sä voit arvata..! :shocked:

No okei, ei mun tarvii kidnapata, me ollaan parhaita kavereita! :naughty:

 

Heh, ja strawberry, muistuu mieleen kuinka tarkkaa ja räjähdysaltista työtä toi vanhempien suostuttelu voi olla...

Turha hätiköidä, aikaa on vielä runsaasti! :)

 

Joo kyllä on omakohtasia kokemuksiakin.. :D Pitää ees yrittää päästä :)

Link to comment
Share on other sites

No voisin mennä tonne Tanskaan, Ruotsiin tai ihan minne vaan!!:D Ei vaan oo ketään yli 18-vuotiasta joka lähtis seuraks:s Mika pitää saada Suomeen koska kuolen jos en pääse näkemään sitä livenä :D oonko vähän epätoivonen tai jotain? :biggrin2:

 

Mä voin lähteä sun kanssa! :D Oon 22-v ja yhtä epätoivoinen. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Festarimatkan suunnittelu etenee:

Mä olen jo neuvotellut itselleni perheen paremman diesel-auton (ilmastointi :thumb_yello: ) ja paikannuslaitteen ja koiranhoitopaikan :naughty:

 

Hyvä hyvä :)

Oon jo miettiny kaikkee pakkaamisesta lähtien vaikka en ees tiiä pääsenkö :roftl: Karkaan jos en pääse. Joku etsintäpartio perässä:naughty:

Kyllä minä sen luvan vielä hankin! :)

Link to comment
Share on other sites

Tuleeko ees hauskaa olemaan tuolla Way out westissä?:D

Oon ihan menossa jo : D Jos pääsis vielä puhumaan Mikan kanssa/saada nimmarin/päästä samaan kuvaan ni oisin ihan onnessani<3

Ja kyllähän tuota Lily Alleniakin kuuntelee :P

Link to comment
Share on other sites

Festarimatkan suunnittelu etenee:

Mä olen jo neuvotellut itselleni perheen paremman diesel-auton (ilmastointi :thumb_yello: ) ja paikannuslaitteen ja koiranhoitopaikan :naughty:

 

Kool!

Hyvä että joku varmistelee ilmastoitua autoa jo nyt... :naughty:

Niin ja paikannuslaite voi olla hyödyllinen!

Mä en sovi yhteen kartan kanssa... :mf_rosetinted:

 

Mutta mä oon tulossa..! Sitä ei tarvi epäillä!

Kuhan saan vähän rahaa, ostan lipun... saiskohan sieltä ryhmäalennusta..?

Link to comment
Share on other sites

ÄÄ! :o

 

Älkää nyt ilman mua täällä jotain festarimatkoja suunnitelko!

..*muminaa* heti ku selän kääntää niin hiiret hyppii pöydillä XD

 

No ei vaan, Mä haluan mukaan kans! :D

JOS saan jostain rahaa revittyä T_T Kun en edes kesätöitä hankkinut :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Mä oon todennäköisesti menossa sinne Festarille jos mahdun mukaan. :)

 

Lontooseen oon kuitenkin menossa 17. heinäkuuta! Babspanky myy mulle vikan ylimääräisen lippunsa. :naughty::punk:

 

Oon muutenkin menossa Lontooseen tänä kesänä isäni kanssa... Ja pikkusiskokin varmaan tulee mukaan. Mä en oo varmaan koskaan puhunu niin nopeasti kuin eilen kun selitin miksi meidän pitää olla Lontoossa juuri tuolloin! :roftl: Posket alkoi ihan punottaa. :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Meillähän on autokunta koossa:

Mä, Satu, closetchild, Marianne ja Strawberry = 5 henkilöä :thumb_yello:

 

Vaikka ei olisi yhtään varmaa että pääsettekö lähtemään, niin aletaan suunnitella jo nyt :) Laitan teille privaviestinä mun mailiosoitteen tässä kohta niin siirretään suunnittelu pois täältä foorumilta kun joudutaan kuitenki käsittelee asioita jotka ei kuulu koko internetille :D

Link to comment
Share on other sites

Meillähän on autokunta koossa:

Mä, Satu, closetchild, Marianne ja Strawberry = 5 henkilöä :thumb_yello:

 

Vaikka ei olisi yhtään varmaa että pääsettekö lähtemään, niin aletaan suunnitella jo nyt :) Laitan teille privaviestinä mun mailiosoitteen tässä kohta niin siirretään suunnittelu pois täältä foorumilta kun joudutaan kuitenki käsittelee asioita jotka ei kuulu koko internetille :D

 

Niin ja Mika mahtuu sitten minun syliin kun tullaan pois sieltä:roftl::D

 

Joo ja kannatta sirtää toi matkasta keskustelu muualle : D

Link to comment
Share on other sites

Sähköposti vois olla jees. Tehdäämpä niin päin että laittakaa mulle privaviestinä teiän sähköpostiosoitteet ja mä sit vastaan mun omasta mailiosoitteesta kaikille niin saadaan rinki pystyyn :)

Link to comment
Share on other sites

Sähköposti vois olla jees. Tehdäämpä niin päin että laittakaa mulle privaviestinä teiän sähköpostiosoitteet ja mä sit vastaan mun omasta mailiosoitteesta kaikille niin saadaan rinki pystyyn :)

 

 

 

Tuliko se minun lähettämä privaviesti? :D

Link to comment
Share on other sites

Auto on viiden hengen (harmi, en omista mitään kakspaikkaista sporttia ;)) joten viis ihmistä mahtuu, mutta matkakamoja ei sitten niin hirveesti :D

 

Haha! Noo ehkä mä sit jätän mun sähköpianon ja jousipatjan kotiin... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Haha! Noo ehkä mä sit jätän mun sähköpianon ja jousipatjan kotiin... :cool:

 

Ei hitto hajosin XD

 

AnnaIndie, laitoin sulle maili osotteen privana :D

Vaikka ei tää mun mukaan tulemiseni nyt ihan 100% Varmaa olekaan :l.

Mutta halu ja yritys on kova :roftl:

 

Hitto kun sais lainaa pankista XD

Link to comment
Share on other sites

Moi. Hei tajusin just et en edes tiedä mihin ollaan sit (JOS PÄÄSEN) menossa XD ?? Siis festari jossa Mika esiintyy.. mitä muuta? :D

Mitämissämillon?

 

Sori jos ootte keskustelleet asiasta jo. Oon kyllä lukenut kaikki sivut mutta voi olla että jotain kohtia on jäänyt välistä :blink:

 

Hitsi itäkeskuksen toptenissä on sellaset isot Mika mainokset *___*

Tiedättehän, kun kauppojen ovissa on ne hälytin tangot? TopTenissä on niiden ympärillä sellaset muovi hommelit Missä on Mikan kuva ja LiCM mainos/kuva jkahahfk :D tekiskö vähän mieli käydä hakemassa? ..Seisois kivasti tossa mun oven vieressä :'D

 

/ylireagoin. Sori :cool:

Link to comment
Share on other sites

Moi. Hei tajusin just et en edes tiedä mihin ollaan sit (JOS PÄÄSEN) menossa XD ?? Siis festari jossa Mika esiintyy.. mitä muuta? :D

Mitämissämillon?

 

Sori jos ootte keskustelleet asiasta jo. Oon kyllä lukenut kaikki sivut mutta voi olla että jotain kohtia on jäänyt välistä :blink:

 

Hitsi itäkeskuksen toptenissä on sellaset isot Mika mainokset *___*

Tiedättehän, kun kauppojen ovissa on ne hälytin tangot? TopTenissä on niiden ympärillä sellaset muovi hommelit Missä on Mikan kuva ja LiCM mainos/kuva jkahahfk :D tekiskö vähän mieli käydä hakemassa? ..Seisois kivasti tossa mun oven vieressä :'D

 

/ylireagoin. Sori :cool:

 

 

Way out west-festivaalit Göteborgissa 11-12 elokuuta :D

 

 

Oi, haluun tollasen ison Mika-mainoksen. Harmi täällä en ainakaan tänään nähny semmosia :S Aina jäljessä kaikesta tää kuopio : 'DD

Hae minullekki semmonen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy