Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Mulla näkyi äät väärin kun saavuin tälle sivulle, mutta ne korjautui saman tien. Pitää tarkkailla tilannetta, ylläpitäjät ei välttämättä huomaa mitään kun eihän juuri kukaan muu käytä näytä jänniä kirjaimia :)

 

Viimeistään viikonloppuna meen ostaan langat. Minkähän kokoinen käsi Mikalla on.?

Link to comment
Share on other sites

Viimeistään viikonloppuna meen ostaan langat. Minkähän kokoinen käsi Mikalla on.?

 

Vertaa pianonkoskettimiin! :wink2:

 

Mä en yksinkertaisesti ehdi vielä aloittaa mitään kutomishommia...

Mikakalenteri on täynnä..! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Vertaa pianonkoskettimiin! :wink2:

 

 

 

Hyvä idea, piano löytyy kotoa :) Yritin muuten tapailla Love Todayta yks päivä (siis soitan tosi huonosti :naughty: ) ja kyllä Mikalla on uskomattoman laaja ääniala :)

 

Mikakalenteri on täynnä..! :naughty:

 

Mikakalenteri! Miksei mulla ole Mikakalenteria?!! Ehkä siksi että ainoa kalenterini on täynnä töitä ja koiravauvan hoitoa ainakin toukokuun loppuun. Ei passais valittaa mutta olis kyllä kiva seurata näitä Mikajuttujakin. Sain sentään postista haettua tällä viikolla Love Today remixes, Relax remixes ja Grace Kelly remixes -levyt :)

Link to comment
Share on other sites

Heh, en sentään omista mitään ylimääräistä kalenteria Mikalle,

tarkoitin vaan että on paljon Mikaan liittyvää tekemistä...

(mun laskuissa sitä ei voi koskaan olla liikaa) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Long time no see! :o

 

Oli ihan kamala viikko, ei edes huvittanut tulla tänne jutskailemaan.

Mutjoo, parempaan päin mennään ;D

 

Perjantaina oli 100 lehdessä LiCM mainos, ihan koko sivun kokonen ja Mikan kuvalla viellä!

 

"Uusi supertähti on syttynyt!

M I K A

Mikan laaja ääniskaala ja retrosoundinen diskokomppi ei jätä kylmäksi!

 

23-vuotias musiikillinen monitaituri yhdistää iloisesti popin monet genret,

teatraalisen rock kukkoilun ja pianomiehen herkän tulkinnan nokkeliin henkilökohtaisiin sanoituksiinsa.

 

Tsekkaa mitä Mika kertoo biiseistään itse: www.universalmusic.fi/minisaitti_mika "

 

:----D

Link to comment
Share on other sites

Vertaa pianonkoskettimiin! :wink2:

 

Mä en yksinkertaisesti ehdi vielä aloittaa mitään kutomishommia...

Mikakalenteri on täynnä..! :naughty:

 

Joko ehdit ostaa langat? :D

 

Hitsi mua ärsyttää kun msn sivuilla on Mikan keikka pätkiä nähtävänä mut ne lataa ihan sika hitaasti ja tökkii kokoajan D:

Link to comment
Share on other sites

Joko ehdit ostaa langat? :D

 

Hitsi mua ärsyttää kun msn sivuilla on Mikan keikka pätkiä nähtävänä mut ne lataa ihan sika hitaasti ja tökkii kokoajan D:

 

Mun koneella kans pätkii vähintään minuutin välein... -.-

Link to comment
Share on other sites

Mä en ole enää yhtään kärryillä mitä täällä foorumissa puhutaan :o

Langatkin ostamatta...

 

Lähetin sentään eilen Voicelle palautetta kun ne taas puhui Miikasta :D

XD Höpötellään vaan omiamme ;D Hypää ihmeesä takasin kärryille <3

Jos et viellä ostanut niitä niin mulla olis sellanen juttu että vihreä väri ois aika jees kans :D

 

Aww, muistaakseni joskus NRJllä puhuivat kanssa Miikasta.. En kyllä ole varma kun en ole viime aikoina kuunnellut radiota..?

Link to comment
Share on other sites

Eää D: Ihme juttu, foorumi lataa TOSI hitaasti ja jotku sivut pitää päivittää pariin kertaan enne ku ne aukeaa :l hm.

 

Nojoo, mutta mitäs teille kuuluu? ^__^ Miten meni vappu?

Itse istuin kotona vahtimassa siskoja :l Noo, ens vuonna keksin sitten jotain kivaa.

Link to comment
Share on other sites

Mulla meni koko vapunvietto ohi, istuin kotona pikkukoiran ja tietokoneen kans :D Kävin kyllä kaverin illanistujaisissa ja söin vappuruokaa :naughty:

 

Eilen ostin ekaa kertaa elämässäni netistä biisejä! Tykkään ostella levyjä niin ei ole tullut edes katseltua mutta nyt selailin mitäs Mikan biisejä multa puuttuu niin latasin CDONilta akustiset versiot Relaxista, GC:stä ja Stuck in the Middlestä! Erityisesti Relax on ihan eri biisi akustisena :wub2: se on mun suosikki muutenkin koko levyltä :rolleyes: Mutta sepä yleensä on hyvien melodioiden ja sanoitusten merkki että kappale toimii vaikka minkälaisena sovituksena :thumb_yello:

 

Langat edelleen kaupassa. Vihreä-pinkki-musta vois olla aika hyvä kans!

Link to comment
Share on other sites

Mutta sepä yleensä on hyvien melodioiden ja sanoitusten merkki että kappale toimii vaikka minkälaisena sovituksena :thumb_yello:

 

Amen! :naughty:

 

Mulla vappu meni ihan naamiaisasussa munkkeja syödessä (simaa en juo, yäk)...

Link to comment
Share on other sites

Jee, vihreä-pinkki-musta sopii hyvin!

 

Mulla meni vappu niin kuin tavallisetkin päivät... Mikaa piirtäessä ja uusia haastatteluita katsellessa. :naughty: Ja ehdin kyllä vähän siivotakin - niin että nyt on sitten Mikan albumi paraatipaikalla hyllyssä! :D

Link to comment
Share on other sites

Amen! :naughty:

 

Mulla vappu meni ihan naamiaisasussa munkkeja syödessä (simaa en juo, yäk)...

 

Tod ;D

 

Aww, ens vappuna kyl pitää tehdä kans munkkeja ja pukeutua ja hankkia satoa ilmapalloja :biggrin2:

Mietin tässä, et vähänkö ois makeeta, jos löytäis jostain pimmeesä kiiltävää valkosta kangasta ja tekis siitä Hattivatti puvun! XD Haha.

 

Meidän sima epäonnistu D:

Link to comment
Share on other sites

Jee, vihreä-pinkki-musta sopii hyvin!

 

Mulla meni vappu niin kuin tavallisetkin päivät... Mikaa piirtäessä ja uusia haastatteluita katsellessa. :naughty: Ja ehdin kyllä vähän siivotakin - niin että nyt on sitten Mikan albumi paraatipaikalla hyllyssä! :D

 

Mua harmittaa kun mun inspiraatio ja motivaatio katosi ihan kokonaan viime kesänä, enkä oo oikeestaan piirtänyt sen jälkeen paljon mitn. Ja sit jos nyt tekis mieli niin hyvä ku kynäkään pysyy kädessä -____- huoh.

 

Mullakin on Life in Cartoon Motion paraati paikalla ;)

Link to comment
Share on other sites

Tod ;D

 

Aww, ens vappuna kyl pitää tehdä kans munkkeja ja pukeutua ja hankkia satoa ilmapalloja :biggrin2:

Mietin tässä, et vähänkö ois makeeta, jos löytäis jostain pimmeesä kiiltävää valkosta kangasta ja tekis siitä Hattivatti puvun! XD Haha.

 

Meidän sima epäonnistu D:

 

Ihana toi hattivattipuku-idea! x)

Hattivatit on parhaita!

Mikään ei voi olla jännempää kun heilua kasassa odottamassa salamaniskua...

Link to comment
Share on other sites

Buah, hattivatit :D

 

Mä en oo piirtänyt varmaan 10 vuoteen käsin, tietokoneella kyllä :) Harmi kun ei oo muka aikaa. Jospa kesällä sais tehtyä ittelle jonku Mika-taustakuvan ;)

 

Sain eilen postissa Love Todayn CD-singlen ja 7" vinyylin ja siinä vinyylissä on taas älyttömän hienot kannet :) Sen sijaan se uusi biisi The Only Lonely One... en tykänny yhtään, se kuulosti ihan joltain lainabiisikaraokelta eikä Mikalta. Piti oikein tarkistaa että se oli sen oma biisi kun kuulosti niin joltain muulta :o Harmi :(

 

(nyt on pakko mennä kattomaan mitä toi koiranpoikanen hommaa kun ihan hirveä riehuminen ja ärinä päällä tuolla nurkan takana :D )

Link to comment
Share on other sites

Mä tykkään The Only Lonely One:ista. Se on just sen tyylistä mitä Royal Symphony Band vois tehdä jos se olis oikeesti olemassa. :naughty:

 

Siitä Love Today Switch Remixistä en kyllä tykkää... Vois kuvitella että sen tekemiseen ei olis tarvittu Mikaa lainkaan, mikä voi hyvinkin olla totuus. :blink: Muutenkaan en oo kauhean ihastunu remixeihin.

 

Ai niin, sinkulla on vielä akustinen versio Billy Brownista. Siitä mä tykkään melkein enemmän kuin albumiversiosta. :D Mikaa naurattaa siinä "välisoitossa", jossa se lauleskelee jotain puu-puu-puu-puu-duuta! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Moi!!

 

Unfortunatelly, I don't speak Finnish, but I only wanted to tell you that I LOVE your beautiful language!!! :mf_lustslow:

For a while (actually for 5 or 6 years, still a bit :blush-anim-cl: ) I was very SUOMI addicted.....Which means that I started to read as much as possible about your country, went there on holidays :thumb_yello:, registered on a Finnish forum (ii2), listened to Finnish music....Still have to say that Finnish bands are GREAT!!! They rock! :punk:

 

Anyway, it's cool that your country also seems to be taken by the MIKAmania :biggrin2:

 

suukkoja mariposa x

 

Suomalainen voittaa aina

Link to comment
Share on other sites

Moi!!

 

 

Anyway, it's cool that your country also seems to be taken by the MIKAmania :biggrin2:

 

Thanks for visiting Mariposa!

I'm sorry to tell you that MIKAmania isn't so big in Finland as it is in other European countries :blink: But as you know, Finnish people love to listen dark and gloomy music. We have thousands of heavy metal bands :punk: and maybe Mika has too much happiness and colours :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Alan tottua the Only Lonely Oneen (meinaa aina tulla Only the Lonely mutta sehän on taas ihan eri biisi ;) ) mutta ne saksalaiset numerot alussa kuulostaa ihan hirveeltä :D (niin, on tää enemmän Mikabiisi kuin Erase... )

 

 

Remixit on yleensä ollu ihan turhia, niitä vaan kerääntyy levyhyllyyn kun pitää varalta ostaa kaikki mikä _saattaisi_ olla hyvää :) Miksihän joka kappaleesta pitää vääntää joku klubi-disko-dance-versio. Akustiset tai livet tai muuten erilaiset versiot on paljon kiinnostavampia :)

Link to comment
Share on other sites

You can post on here, Mariposa, even though you don't speak Finnish. :)

 

By the way, did you know that Mika is actually a Finnish name? Yeah, we have lots of Mikas around here. :D

 

Heipsis kaikki suomalaiset! Kai te luette Hesaria? Uusimmassa Nyt-liitteessä on juttu Mikasta! :thumb_yello: Vaikutti vieläpä aika asialliselta - mitä nyt Mikan oikean nimen väitettiin olevan Michael. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy