Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

No tässä sulle ääntä! :punk:

 

10 päivää Tukholman keikkaan! :mf_lustslow:

 

Kyllä! Ja enää 2 päivää perille Düsseldorf! :punk:

 

*haha* My Finnish sucks! *lol* I give up on it! :mf_rosetinted:

Anway, I can't wait for lauantai ja konsertti!

Link to comment
Share on other sites

Kyllä! Ja enää 2 päivää perille Düsseldorf! :punk:

 

*haha* My Finnish sucks! *lol* I give up on it! :mf_rosetinted:

Anway, I can't wait for lauantai ja konsertti!

 

Mariposa, your Finnish is the best. :punk: Are you gonna teach it to Mika? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mariposa, your Finnish is the best. :punk: Are you gonna teach it to Mika? :wink2:

 

 

OMG, me TEACHING Finnish to Mika :shocked:

I have even problems with speaking English when HE's standing in front of me....so I guess YOU have to do that job! :wink2:

x

Link to comment
Share on other sites

OMG, me TEACHING Finnish to Mika :shocked:

I have even problems with speaking English when HE's standing in front of me....so I guess YOU have to do that job! :wink2:

x

 

Well, actually I and Marianne are going to teach Mika the meaning of 'vasta' and what can he do with it. :naughty: Do you know it? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

JOKU OTTAKAA MUT MUKAAN T___T Yyy. Take me with u~

 

Pitäkää sitten super kivaa siellä munkin puolesta!! Ja.. ja.. Kuvia?! Ja raporttia!

Ja viekää terveisiä! 8D; ..Ja.. Öö... D: hmm.

 

Joku vois kertoa Mikalle että Tavastia vois olla aika pro paikka tulla keikkailemaan? : D No?

 

No ei mut pitäkää hauskaa ja nauttikaa! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Well, actually I and Marianne are going to teach Mika the meaning of 'vasta' and what can he do with it. :naughty: Do you know it? :wink2:

Vasta as in saunavasta? XDD Why on eaaarth?

..Actually, as you do that plz to be inviting him to have a nice SaunaPaartayh with us? Sounds good no? XD Like.. ~Finnish Mika Fans Sauna Meeting~ :o

Sounds like avery fin thing to do no? XD (Eikö me jotain saunatonttuja oltu tjtn? Kun niitä nimiä yritettiin keksiä..).

Link to comment
Share on other sites

Kiitos toivotuksista! Hauskaa pidetään koko Suomen kansan edestä... :naughty::punk:

 

Minä ja Marianne yövytään areenan viereisessä Globe-hotellissa, ja mennään paikanpäälle jonottelemaan jossain vaiheessa iltapäivää. :thumb_yello: Eipä tuo keikkapaikka vedä kuin maksimissaan 3000 ihmistä, joten tuskin mitään aivan älytöntä ryysistä tulee... Toivottavasti ens viikolla ei oo pakkasta, muutoin jäädyn siinä mun lyhyessä Punahilkan mekossa. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kyllä! Ja enää 2 päivää perille Düsseldorf! :punk:

 

*haha* My Finnish sucks! *lol* I give up on it! :mf_rosetinted:

Anway, I can't wait for lauantai ja konsertti!

 

 

Naah! It's understandable. :)

 

If you want to say those things correctly they are like this:

 

Kyllä! Ja enää 2 päivää Düsseldorfiin!

 

En voi/malta odottaa lauantaita ja konserttia!

 

:biggrin2: Have fun at the gig! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Hei, oompa ollu taas pari viikkoa poissa foorumilta, joten oon ihan pihalla kaikista Mika-jutuista :blink:

 

Tervetuloa Riikk ja Elvis_e pienen joukkomme jatkoksi :gathering:

 

Katsoin EMAt heti suorana lähetyksenä ja oli tosi hienoa nähdä Mika selvästi energisempänä ja muutenkin jotenkin terveemmän näköisenä miltä se vielä joku aika sitten mediassa näytti. Muutaman viikon keikkatauko taisi tulla todella tarpeeseen :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Katsoin EMAt heti suorana lähetyksenä ja oli tosi hienoa nähdä Mika selvästi energisempänä ja muutenkin jotenkin terveemmän näköisenä miltä se vielä joku aika sitten mediassa näytti. Muutaman viikon keikkatauko taisi tulla todella tarpeeseen :thumb_yello:

 

Itse asiassa Mika oli kipeä EMA:ssa ja on sitä vieläkin. :thumbdown: Mielenkiintoista kuitenkin huomata, että sairastelu ei oo juurikaan vaikuttanut Mikan esiintymisiin. Toivotaan, että pysyy tolpillaan Ruotsiin asti. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

EMA tuli katottuna suorana joo, ihana oli! :D Mutta alko kyllä siinä katsoessa tosiaan ottamaan päähän etten pääse ruotsiin, mutta ei voi mitään!

 

Mika ei tainnut kuitenkaan voittaa mitään kategoriaa? D: ..Ei tullut niin tarkaan katsottua että olisin huomannut...?

Link to comment
Share on other sites

EMA tuli katottuna suorana joo, ihana oli! :D Mutta alko kyllä siinä katsoessa tosiaan ottamaan päähän etten pääse ruotsiin, mutta ei voi mitään!

 

Mika ei tainnut kuitenkaan voittaa mitään kategoriaa? D: ..Ei tullut niin tarkaan katsottua että olisin huomannut...?

 

Avril Lavigne voitti molemmat kategoriat, joissa Mika oli ehdolla. :thumbdown:

 

Mä oon sitä mieltä, että esiintyminen EMA:ssa oli Mikalle parasta julkisuutta, ei jotkut hemmetin pystit. :naughty: Ja kyllähän se ihan kivan potin korjasi kotiin tuolla Monacossa sunnuntaina. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Avril Lavigne voitti molemmat kategoriat, joissa Mika oli ehdolla. :thumbdown:

 

Mä oon sitä mieltä, että esiintyminen EMA:ssa oli Mikalle parasta julkisuutta, ei jotkut hemmetin pystit. :naughty: Ja kyllähän se ihan kivan potin korjasi kotiin tuolla Monacossa sunnuntaina. :thumb_yello:

 

Mitä kaikkee se on voittanu Monacossa? (: en oo ihan mukana näissä nykyään : D

Hyvä Mika oot paras !!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy