Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mycket, mycket konstigt!

 

Och ingen har ringt tillbaka till mig ännu från skivbolaget!:sneaky2:

 

Kanske blir ett sånt där sista minuten-bara-tillkännagivet-på-twitter-gig där folk förväntas släppa allt och bara springa dit!:aah:

 

Maila dem också, var dryg! Och jag fortsätter leta, det måste ju stå någonstans tycker man.

Link to comment
Share on other sites

Kun noget svenskere kan enter???????????

 

 

 

agree!!!!!!!!!!

 

Hvornår helved har han tænkt sig at tage sin lille søde @ss en tur til Danmark :naughty::tears:

 

Har endevendt nettet for at se om der er noget tilsvarende i Danmark, men jeg kan ikke finde noget :emot-sad:

Link to comment
Share on other sites

Har endevendt nettet for at se om der er noget tilsvarende i Danmark, men jeg kan ikke finde noget :emot-sad:

 

Kan jeg heller ik. Er nået til stadiet med at søge på tog og flybillet pris thingy... meget heldigt det er payday dagen inden

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

Kan jeg heller ik. Er nået til stadiet med at søge på tog og flybillet pris thingy... meget heldigt det er payday dagen inden

 

Det koster en bondegård at komme til Stockholm lige meget hvilken vej du tager. Det er som regel billigst med bus :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Maila dem också, var dryg! Och jag fortsätter leta, det måste ju stå någonstans tycker man.

 

Jag hittar ingen mail adress!

 

Jag ringde till QX, stor gay tidning, dom hade tydligen ett reportage med Mika i förra numret och ska skicka det till mig!:shocked:

 

Bad, bad representant!:blush-anim-cl:

 

Men jag rotar vidare förstås!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Jag hittar ingen mail adress!

 

Jag ringde till QX, stor gay tidning, dom hade tydligen ett reportage med Mika i förra numret och ska skicka det till mig!:shocked:

 

Bad, bad representant!:blush-anim-cl:

 

Men jag rotar vidare förstås!:thumb_yello:

 

Hmm.. Det måste ju finnas en mailadress någonstans.. Tycker jag i alla fall :bleh:

 

Du är inte dålig, inte alls! Det är ju bara Spotify som har uppmärksammat det hela, det står seriöst ingen annan stans, sjukt irriterande.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Det måste ju finnas en mailadress någonstans.. Tycker jag i alla fall :bleh:

 

Du är inte dålig, inte alls! Det är ju bara Spotify som har uppmärksammat det hela, det står seriöst ingen annan stans, sjukt irriterande.

 

Tack!:blush-anim-cl:

 

Killen på QX visste inget heller, dom kontaktar alltid Universal Music sa han!

Link to comment
Share on other sites

Tack!:blush-anim-cl:

 

Killen på QX visste inget heller, dom kontaktar alltid Universal Music sa han!

 

Vad konstigt. Kanske är det bara någonting som Spotify själva har anordnat..? Inte för att det låter så logiskt (no way att Mika skulle dissa oss, right?), men ni måste hålla med om att det är lite konstigt att det inte står någonting om att Mika kommer till Stockholm snart.

Link to comment
Share on other sites

I har vel hørt at det kun er en tv appearance?

 

Yes I saw Mana's post and I'm trying to figure out what TV station it can be?

We don't have that many who are having musical guests, or if I'll be quite honest.... I don't watch much TV, especially not Swedish programmes!:naughty:

 

Gonna lose sleep over this!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Se hit alla vikingar!:thumb_yello:

 

Fick svar idag, showen heter Skavlan och är en samproduktion av svensk och norsk TV.

Inspelninen är i Stockholm, Tv huset, torsdag 1 oktober!

 

Hej!

Det är möjligt att få platser, hur många skulle ni vilja ha? Det kostar ingenting.

Inspelningen sker i Tv-Huset, samling 17.15 i receptionen.

Mika kommer sjunga, han e där som vår musikgäst vilket innebär att han kommer in i slutet av inspelningen med sitt framförande.

 

Nu måste jag snabbt få veta hur många som seriöst kan komma så jag kan säga till honom hur många biljetter vi behöver!:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Se hit alla vikingar!:thumb_yello:

 

Hej!

Det är möjligt att få platser, hur många skulle ni vilja ha? Det kostar ingenting.

Inspelningen sker i Tv-Huset, samling 17.15 i receptionen.

Mika kommer sjunga, han e där som vår musikgäst vilket innebär att han kommer in i slutet av inspelningen med sitt framförande.

 

 

Nu måste jag snabbt få veta hur många som seriöst kan komma så jag kan säga till honom hur många biljetter vi behöver!:biggrin2:

 

Årh hvor godt :yay: Godt arbejde sienna :thumb_yello: Synes det er for langt at tage for en enkelt sang, men det er da for fantastisk for de svenske vikinger :boing::boing:

Link to comment
Share on other sites

Kan være du skulle skrive det på engelsk i den anden tråd, kan være der er folk fra andre lande der er fjollede og fanatiske nok til at ville med :bleh:

 

EDIT: kan jeg så se du allerede har gjort :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Kan være du skulle skrive det på engelsk i den anden tråd, kan være der er folk fra andre lande der er fjollede og fanatiske nok til at ville med :bleh:

 

EDIT: kan jeg så se du allerede har gjort :lmfao:

 

Oh I can't believe he's really coming!:biggrin2:

A pity though that's he’s not there to be interviewed, that Skavlan guy is good and there use to be a little like Parkinson!:naughty:

 

Yes I understand that it's too long for you to only come for a little short song session, it was the same for me with Malmö!

Link to comment
Share on other sites

vil ik koste meget at komme der over med fly.... men jeg kender ik vejen fra lufthavnen til tv-huset... God jeg ville ønske han ville lave et lille xtra gig...

 

Think the airport is the hell away from everything and you need a special ticket for the train to get to the city, so you better put that into your budget as well :boxed:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: seriøs?

 

vil koste mere end 2000 dkkr med tog :blink:

 

Huh? Så er det da billigere at købe en ScanRail billet eller noget :lmfao: Men ja det var seriøst ment, tror det kostede omkring 100 korner hver vej bare for at komme fra lufthavnen til byen. Men det er flere år siden jeg har været der med fly :blink:

Link to comment
Share on other sites

Huh? Så er det da billigere at købe en ScanRail billet eller noget :lmfao: Men ja det var seriøst ment, tror det kostede omkring 100 korner hver vej bare for at komme fra lufthavnen til byen. Men det er flere år siden jeg har været der med fly :blink:

 

hhhhmmmmm... ca. det samme som her fra lufthavnen til hovebanen :roftl:

 

Fatter ik jeg sidder og overvejer at tage der over til kun det :shocked:

Link to comment
Share on other sites

hhhhmmmmm... ca. det samme som her fra lufthavnen til hovebanen :roftl:

 

Fatter ik jeg sidder og overvejer at tage der over til kun det :shocked:

 

Nøh det fatter jeg så heller ikke, du kan endda se det i fjernsynet :dunno:

 

og fra lufthavnen til hovedbanen her er max 42 kroner (mindre med klippekort), der er pænt langt op til 100 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy