Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er ved at blive totalt tosset :freak: Har brugt morgenen på at surfe rundt på diverse smarte musik og tv sider som jeg normalt aldrig ville bevæge mig ind på, men jeg kan ikke finde noget af interesse overhovedet :emot-sad: Vil bare føle mig så umådeligt dum hvis jeg pludselig ser at Mika har været med i et eller andet i Danmark og vi aldrig fandt ud af det bare fordi jeg er et kvaj :aah:

Link to comment
Share on other sites

Er ved at blive totalt tosset :freak: Har brugt morgenen på at surfe rundt på diverse smarte musik og tv sider som jeg normalt aldrig ville bevæge mig ind på, men jeg kan ikke finde noget af interesse overhovedet :emot-sad: Vil bare føle mig så umådeligt dum hvis jeg pludselig ser at Mika har været med i et eller andet i Danmark og vi aldrig fandt ud af det bare fordi jeg er et kvaj :aah:

 

I øjeblikket laver jeg næsten dagligt sådan en søgning. Jeg har brug for noget Mika-relateret.

Link to comment
Share on other sites

I øjeblikket laver jeg næsten dagligt sådan en søgning. Jeg har brug for noget Mika-relateret.

 

Nå men så burde vi vel finde ud af det hvis der er noget... og det er der så ikke... øv bøv :emot-sad:

Link to comment
Share on other sites

Tror det bliver engang næste år...februar/marts :dunno:

 

Ja, ville give god mening. Januar/februar er dog at foretrække. Og så håber jeg IKKE at han vælger KB Hallen - men tror til gengæld heller ikke, at han kan fylde den. Bare det bliver en hverdag.

Link to comment
Share on other sites

Ja, ville give god mening. Januar/februar er dog at foretrække. Og så håber jeg IKKE at han vælger KB Hallen - men tror til gengæld heller ikke, at han kan fylde den. Bare det bliver en hverdag.

 

Nej føj da... men okay vi ville så i det mindste ikke skulle kæmpe om pladserne foran :freak:

Link to comment
Share on other sites

Er ved at blive totalt tosset :freak: Har brugt morgenen på at surfe rundt på diverse smarte musik og tv sider som jeg normalt aldrig ville bevæge mig ind på, men jeg kan ikke finde noget af interesse overhovedet :emot-sad: Vil bare føle mig så umådeligt dum hvis jeg pludselig ser at Mika har været med i et eller andet i Danmark og vi aldrig fandt ud af det bare fordi jeg er et kvaj :aah:

 

så vi 2....

Link to comment
Share on other sites

har inte varit inne på mfc på vääldigt länge, men nu loggade jag in, tänkte det var på tiden att jag gjorde det :wink2:

Äntligen kan man lyssna på The boy who knew too much på spotify :biggrin2:

 

Oh fantastiskt! Spotify är bra!:thumb_yello:

 

Vet du att Mika kommer till Stockholm för en TV inspelning den 1 oktober?

Var bor du? Kan du komma? Gratis inträde!

Link to comment
Share on other sites

Oh fantastiskt! Spotify är bra!:thumb_yello:

 

Vet du att Mika kommer till Stockholm för en TV inspelning den 1 oktober?

Var bor du? Kan du komma? Gratis inträde!

 

Ooh nej det visste jag inte. Jag bor nere i Skåne, har ingen möjlighet att komma. Tyvärr tyvärr =/ Ska du gå? Vilket program är det?

Han ska inte göra nån konsert i Sverige då, när han ändå är här, om du vet?

 

I somras spelade han på malmöfestivalen, men fick dumt nog inte reda på det förräns tre dagar efter när jag läste om det i tidningen. Så dumt, hade inte läst Nånstans om att han skulle spela där..:boxed: Har velat se honom hur länge som helst!

Link to comment
Share on other sites

Ooh nej det visste jag inte. Jag bor nere i Skåne, har ingen möjlighet att komma. Tyvärr tyvärr =/ Ska du gå? Vilket program är det?

Han ska inte göra nån konsert i Sverige då, när han ändå är här, om du vet?

 

I somras spelade han på malmöfestivalen, men fick dumt nog inte reda på det förräns tre dagar efter när jag läste om det i tidningen. Så dumt, hade inte läst Nånstans om att han skulle spela där..:boxed: Har velat se honom hur länge som helst!

 

Skavlan, pratshow på TV1, han kommer för att sjunga!:thumb_yello:

 

Det ser ut som om det bara blir tre av oss, en från Norge och en som bor i Stockholm men har glömt sitt användarnamn, och så jag!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Skavlan, pratshow på TV1, han kommer för att sjunga!:thumb_yello:

 

Det ser ut som om det bara blir tre av oss, en från Norge och en som bor i Stockholm men har glömt sitt användarnamn, och så jag!:naughty:

 

Okej, ni får ha det bäst :biggrin2:

måste se det på tv sen, vet du när det kommer?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy