Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

yrk :boxed:

 

Ik alle er lige heldige....

Blev nød til at trøste min mor og lil søs over tlf. i dag over det! Ik lige de nemmeste... Og hun blev nød til at tage til thailand for at få dem fjernet for de ville ik gøre det her. De "ture" ik :blink:

Link to comment
Share on other sites

"Mika kommer själv utse dom 5 bästa videorna, dessa vinnare kommer att få träffa Mika i egen hög person när han kommer till Sverige i höst."

 

Så det blir kanske en turné i Europa i höst?

 

 

 

(Ps. 'Dom' >< Dem heter det, DEM!! Hatar denna nya stavning. Sig, dig, mig! Inte sej, dej, mej. Grr. Ser ju urslarvigt ut! Och man tar det inte seriöst som en vuxen människa har skrivit det. :doh:)

Link to comment
Share on other sites

"Mika kommer själv utse dom 5 bästa videorna, dessa vinnare kommer att få träffa Mika i egen hög person när han kommer till Sverige i höst."

 

Så det blir kanske en turné i Europa i höst?

 

 

 

(Ps. 'Dom' >< Dem heter det, DEM!! Hatar denna nya stavning. Sig, dig, mig! Inte sej, dej, mej. Grr. Ser ju urslarvigt ut! Och man tar det inte seriöst som en vuxen människa har skrivit det. :doh:)

 

Var hittade du det?

 

Ja, jag vet, det slarvas med svenskan! Redan som småbarn försökte jag rätta andra ungar när de sa fel, men det var inte särskilt uppskattat!:argue::bonk:

 

Ska jag starta en tråd om Aftonbladets artikel?

Link to comment
Share on other sites

Var hittade du det?

 

Ja, jag vet, det slarvas med svenskan! Redan som småbarn försökte jag rätta andra ungar när de sa fel, men det var inte särskilt uppskattat!:argue::bonk:

 

Ska jag starta en tråd om Aftonbladets artikel?

 

Sista meningen. :thumb_yello:

http://www.universalmusic.se/artister/mika.aspx

 

Ååh samma här! Blir tokig när jag läser texter eller mail eller vad som med sådan stavning..! Det ser hur illa ut som helst och det är ju helt FEL!! GAH! Och när folk då säger "men det uttalas ju så!" So what?! Om allt ska stavas som det uttalas måste vi göra om hela det svenska språket för fasiken!! :doh: Jälp, jur, jorde. :mf_rosetinted:

 

Ja, gör du det! :thumb_yello: (Men du har kanske redan gjort det vid det här laget? ^^)

Link to comment
Share on other sites

Var hittade du det?

 

Ja, jag vet, det slarvas med svenskan! Redan som småbarn försökte jag rätta andra ungar när de sa fel, men det var inte särskilt uppskattat!:argue::bonk:

 

Ska jag starta en tråd om Aftonbladets artikel?

 

 

Jag kan stolt säga att jag aldrig har stavat mig, dig, sig, dem (osv) som "mej".. Det är ju jättefult om man frågar mig(<--), tyckte jag redan som fyra-åring.. :thumb_yello:

 

 

Ja, det kan du göra. :)

 

 

 

 

För övrigt kidnappar jag Mika på riktigt om han inte återvänder till Sverige igen (så att även jag får se honom igen). Jag har mina kontakter..

Link to comment
Share on other sites

Jag kan stolt säga att jag aldrig har stavat mig, dig, sig, dem (osv) som "mej".. Det är ju jättefult om man frågar mig(<--), tyckte jag redan som fyra-åring.. :thumb_yello:

 

 

Ja, det kan du göra. :)

 

 

 

 

För övrigt kidnappar jag Mika på riktigt om han inte återvänder till Sverige igen (så att även jag får se honom igen). Jag har mina kontakter..

 

Bra!

Äntligen någon som gör något!:biggrin2:

 

Men det måste vara en riktig konsert, helst akustisk förstås, med en champagnefest efteråt där alla från MFC får prata med honom i lugn och ro!:wub2::blush-anim-cl:

 

Och ska vi säga i nån bra lokal halvvägs mellan Stockholm och Borlänge...:roftl:

Link to comment
Share on other sites

[/b]

 

Bra!

Äntligen någon som gör något!:biggrin2:

 

Men det måste vara en riktig konsert, helst akustisk förstås, med en champagnefest efteråt där alla från MFC får prata med honom i lugn och ro!:wub2::blush-anim-cl:

 

Och ska vi säga i nån bra lokal halvvägs mellan Stockholm och Borlänge...:roftl:

 

ooh, det låter som en dröm! Hade varit helt underbart med en akustisk konsert, så magiskt! :wub2:

 

Hmm.. Vad finns det för bra lokaler däremellan? Det enda stället jag kan komma att tänka på är Dalhalla, men den ligger ju knappast mellan Borlänge och huvudstaden.. Fast erkänn att det hade varit underbart med en konsert på ett sådant ställe.

Link to comment
Share on other sites

Lever ni, vikingar?

Den här tråden är läskigt död.. Eller i alla fall döende. :blink:

 

Hur känns det nu när skolorna har börjat (eller jobben för er som har tagit studenten osv)?

Sista året på gymnasiet för mig, kommer nog gråta när jag tar studenten, har ingen större lust att lämna min skola (Soltorgsgymnasiet). :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jag vill inte heller sluta mitt gymnasium, jag går också sista året, på estetiska programmet i Luleå. Förresten så vill jag passa på att säga hej till alla, eftersom jag är ny medlem här! :bye: Vad kan jag mer säga...? Ja, jag började spela in ett bidrag till "We Are Golden"-tävlingen idag, och eftersom det står att vinnaren får träffa honom i sitt hemland så måste det ju betyda att han ska turnera till rätt många ställen och förhoppningsvis hit också! :biggrin2: Jag skulle så gärna ha velat se honom i Malmö, min kompis var där, hon är inte ens ett fan men tyckte ändå att han var jättebra. Så, du som bor i Borlänge, det är ingen bit alls att åka jämfört med från Luleå! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hörni, viktiga nyheter! :biggrin2:

 

Ibland älskar jag Spotify...

http://www.universalmusic.se/artister/mika/mika-meet.aspx

 

Men har ni hört någonting om att han kommer hit? :shocked:

 

Fantastiskt!:thumb_yello:

 

Ska du tävla?

Men det här att han kommer hit den 1 oktober måste vi ta reda på mer om, Stockholm är ju lite närmare än Malmö även för dig!:wink2:

 

Tack för att du postade :wub2: jag hade ingen aning, där fick jag för att jag tror att jag har koll på läget i Mika-land!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jag ringde till Universal Records och lämnade meddelande, frågade när han kommer osv.

Känns **** :sneaky2: att vara den svenska representanten för MFC och inte veta ett dugg...hur får man reda på saker?????????????

Link to comment
Share on other sites

Jag kan försöka leta reda på nånting, vi vikingar ska ju hålla ihop och hjälpa varandra! :wink2:

 

Men ja, Stockholm ligger ju en aningen närmare för min del och om han verkligen kommer tillbaka till Sverige (vilket är bäst för honom. hä hä hä) ska jag se honom, utan tvekan! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Jag kan försöka leta reda på nånting, vi vikingar ska ju hålla ihop och hjälpa varandra! :wink2:

 

Men ja, Stockholm ligger ju en aningen närmare för min del och om han verkligen kommer tillbaka till Sverige (vilket är bäst för honom. hä hä hä) ska jag se honom, utan tvekan! :biggrin2:

 

Vad jag skulle vilja veta är om han tänker göra en show i Stockholm!

Tacksam för all hjälp, två kan göra mer än en!:thumb_yello:

 

Kun noget svenskere kan enter???????????

 

 

 

agree!!!!!!!!!!

 

Hvornår helved har han tænkt sig at tage sin lille søde @ss en tur til Danmark :naughty::tears:

 

:roftl:

Jo sött är det men....ah what the **** I love how empty looking his trousers alway are in the back!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Letar som en galning..! Men Det står ingenstans om att han ens kommer hit.

Konstigt att ingen har uppmärksammat det hela (förutom Spotify)

 

Mycket, mycket konstigt!

 

Och ingen har ringt tillbaka till mig ännu från skivbolaget!:sneaky2:

 

Kanske blir ett sånt där sista minuten-bara-tillkännagivet-på-twitter-gig där folk förväntas släppa allt och bara springa dit!:aah:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy