Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

:roftl:

Nee hoor, maar de laatste tijd (eigenlijk sinds ik op kamers woon :bleh:) ga ik steeds later naar bed en kom ik 's ochtends m'n bed niet uit. (Nou heb ik daar ook problemen mee als ik vroeg naar bed ga, maar t wordt er niet beter op.) Vervolgens is het zo dat als ik bij m'n ouders ben, ik zo moe ben dat ik elke avond vroeg naar bed ga, en dan een gat in de dag slaap. :biggrin2:

 

Haha, dat ken ik wel ja... 'k ben een echt nachtmens... Helaas is de rest van de samenleving daar niet zo op ingesteld :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

now i can reveal my mad plan...this was just a trial!

 

i thought we can print a poster of all (who joins) MFCers pics as 1 year old babies, to celebrate MFC 1st year....what do you think? :blink:

 

of course it's a big project....i can't have time and availabilty...but it could be a oldling project.

this won't involve mika, it's just for us.

 

Ahum: Dames en heren dutchies uw aandacht graag!

Bij de Oldlings is een plan onstaan om het éénjarig bestaan van de MFC te vieren. We (ze:naughty: ) willen graag van iedereen een foto op 1-jarige leeftijd en daar bijvoorbeeld een poster van maken. Ik weet niet precies wie dit gaat doen, en dus ook niet precies waar de foto's heen moeten, maar ik heb gezegd dat ik het in ieder geval zou melden bij m'n mededutchies. Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Share on other sites

Haha, dat ken ik wel ja... 'k ben een echt nachtmens... Helaas is de rest van de samenleving daar niet zo op ingesteld :blink:

 

Vind ik eigenlijk toch wel jammer. 's Nachts is t gewoon veel leuker. :bleh::biggrin2::blink:...

 

 

 

Ahum: Dames en heren dutchies uw aandacht graag!

Bij de Oldlings is een plan onstaan om het éénjarig bestaan van de MFC te vieren. We (ze:naughty: ) willen graag van iedereen een foto op 1-jarige leeftijd en daar bijvoorbeeld een poster van maken. Ik weet niet precies wie dit gaat doen, en dus ook niet precies waar de foto's heen moeten, maar ik heb gezegd dat ik het in ieder geval zou melden bij m'n mededutchies. Wat vinden jullie ervan?

 

Leuk idee! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ahum: Dames en heren dutchies uw aandacht graag!

Bij de Oldlings is een plan onstaan om het éénjarig bestaan van de MFC te vieren. We (ze:naughty: ) willen graag van iedereen een foto op 1-jarige leeftijd en daar bijvoorbeeld een poster van maken. Ik weet niet precies wie dit gaat doen, en dus ook niet precies waar de foto's heen moeten, maar ik heb gezegd dat ik het in ieder geval zou melden bij m'n mededutchies. Wat vinden jullie ervan?

 

poeh poeh Ik weet echt niet op welke foto's in 1 jaar ben hoor :roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

@ carina ik ben ook nog bezig geweest met jdie sig die je wou van die fote maar ik heb nu dit:

mikacarina.png

 

Ik heb alleen geen idee wat ik als text moet schijfen :blink:

 

 

:mf_lustslow:

 

Wow, die is gaaf geworden!! Ik ga ook even over een tekst nadenken...:blink:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: :roftl:

 

Je hebt me die fanfics nog niet gestuurd Babz...!! *wacht*

 

jaa maar je moet me je emailadres geven want ze zijn te groot voor pm. oh wacht dat heb ik al want ik heb je op msn :blush-anim-cl: ik ga ze sturen

 

waarom praten we trouwens eigenlijk altijd engels met elkaar behalve in de dutch thread? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

poeh poeh Ik weet echt niet op welke foto's in 1 jaar ben hoor :roftl: :roftl:

 

Nee, dat bedacht ik me eigenlijk ook net. :bleh:

Ah, m'n ouders hebben vast wel foto's van m'n 1e verjaardag. Denk ik... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ongeveer is ook goed.

 

Ik kijk morgen wel even in de groote oude rookworst doos waar alle oude foto's in zitten :naughty:

 

Ok, dat ging snel... :roftl: Kun je de tekst in mn onderschrift erin zetten? :blush-anim-cl:

 

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

 

okies :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde aandacht!

En ik ben blij (My Booky Wook lag vandaag in de bus. :wub2: )

 

Hi Babet!

 

Dit is vast een hele domme vraag, maar wat is een Booky Wook? :blink: (Het klinkt wel heel schattig. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy