Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

Tis moeilijk he? je raakt er helemaal gehecht aan!:naughty:

 

Ja, inderdaad :roftl:

Maar dat is op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat er steeds weer andere leuke dingen bijkomen :boxed::bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, inderdaad :roftl:

Maar dat is op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat er steeds weer andere leuke dingen bijkomen :boxed::bleh:

 

Ja. En mensen maken ook steeds weer zulke mooie siggies enzo. En dan zit je helemaal in zo'n dilemma enzo.

Link to comment
Share on other sites

Ja. En mensen maken ook steeds weer zulke mooie siggies enzo. En dan zit je helemaal in zo'n dilemma enzo.

 

Juist.

 

Maar ik ben wel blij dat je voor mijn filmpjes gekozen hebt, het staat leuk en dan kan ik er ook van genieten zonder dat ik mijn eigen sig moet opgeven :wink2: (moet je natuurlijk wel vaak langskomen hier hé :roftl: )

Link to comment
Share on other sites

tis doood :tears:

 

Ja, tis hier quite empty:blink:

Juist.

 

Maar ik ben wel blij dat je voor mijn filmpjes gekozen hebt, het staat leuk en dan kan ik er ook van genieten zonder dat ik mijn eigen sig moet opgeven :wink2: (moet je natuurlijk wel vaak langskomen hier hé :roftl: )

 

Ben je gek! Natuurlijk kom ik hier vaak. Er is geen thread waar ik vaker kom dan hier:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tis hier quite empty:blink:

 

 

Ben je gek! Natuurlijk kom ik hier vaak. Er is geen thread waar ik vaker kom dan hier:roftl:

 

Tegen de avond aan zal het vast wel drukker worden :original:

 

Dan is het goed :bleh:

Link to comment
Share on other sites

deel 11 alweer!

 

starrats ik kreeg net n half uur geleden pas je smsje van oud&nieuw! stom netwerk haha, maar dankjewel en gelukkig nieuwjaar :wink2:

 

:lmao: :lmao:

dat had ik vorig jaar ook kreeg ik er heel laat 1 van een vriendin :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik had een beetje weinig inspiratie :naughty: dus heb ik maar een header genomen en groter gemaakt

 

Ja nou .. als je dat al maakt met weinig inspiratie .. ik wou dat ik jouw inspiratie (en kunnen) had :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. als je dat al maakt met weinig inspiratie .. ik wou dat ik jouw inspiratie (en kunnen) had :naughty:

:blush-anim-cl:

 

wat een leuke nieuwe sig!! :wub2:

:blush-anim-cl:

 

thanks :biggrin2:

 

ik heb er nog 1:

wie hem jat mag hem hebben :biggrin2:

mikasig2.png

Link to comment
Share on other sites

OMG, die Dutch Thread is tegenwoordig echt nog maar een kwestie van dagen, zeg!

 

Oh eh, hallo luitjes! :blink:

 

Haai :biggrin2:

 

Ach, het nieuwe topic wordt ook een beetje snel geopend hoor (mijn mening :bleh:).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy