Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

Als je dat Teardrop best hard draait, is het mogelijk dat je kippenvel krijgt (kreeg ik tenminste)

 

Kippenvel kreeg ik niet echt, maar wel een apart gevoel ja.

(ik krijg alleen kippenvel bij relax aan de piano .. tot nu toe dan :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet dat niet hé.. ik ken je niet .. en je was er gisteren nogal uhm.. moeilijk over? :bleh:

 

Geloof me, ik zou nooit iemand slaan omdat hij of zij iets fantastisch vindt, terwijl ik juist denk dat het ver-schrik-ke-lijk is.. :bleh::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Kippenvel kreeg ik niet echt, maar wel een apart gevoel ja.

(ik krijg alleen kippenvel bij relax aan de piano .. tot nu toe dan :wink2:)

 

Ja, bij mij was het ook niet echt kippenvel. Kweenie.

Bij Relax acoustic krijg ik ook altijd kippenvel:wub2: Vooral bij het gedeelte van: Eeeeeeeeeeeeheeasay:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Geloof me, ik zou nooit iemand slaan omdat hij of zij iets fantastisch vindt, terwijl ik juist denk dat het ver-schrik-ke-lijk is.. :bleh::biggrin2:

 

Ok :thumb_yello:

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, bij mij was het ook niet echt kippenvel. Kweenie.

Bij Relax acoustic krijg ik ook altijd kippenvel:wub2: Vooral bij het gedeelte van: Eeeeeeeeeeeeheeasay:wub2:

 

uhu .. ben er nu naar aan het luisteren .. wordt er altijd stil van ..

(en verdorie, mijn installatie hier op mijn kamer klinkt echt wel goed :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

De oppas hond die wij hier hebben is echt een verwent nest:mf_rosetinted:

 

:roftl: :roftl: :roftl:

 

:roftl: Wat doet hij/zij/het dan?

uhu .. ben er nu naar aan het luisteren .. wordt er altijd stil van ..

(en verdorie, mijn installatie hier op mijn kamer klinkt echt wel goed :naughty:)

 

Ik ga er nu naar luisteren

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad... iedereen is nog steeds welkom hoor, maar niemand wilde/kon ineens :blink:

 

Precies:blink: En waarom wordt er ineens gepraat over een volgende meeting terwijl 1. de eerste niet eens is geweest en 2. de helft er niks van wist:blink:

 

 

En P!atd heeft maar 1 leuk liedje en daaruit is maar 1 zin luek:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Precies:blink: En waarom wordt er ineens gepraat over een volgende meeting terwijl 1. de eerste niet eens is geweest en 2. de helft er niks van wist:blink:

 

 

En P!atd heeft maar 1 leuk liedje en daaruit is maar 1 zin luek:naughty:

 

Relax take it easy, het was een grapje. Celeste (d8 ik) zei: Dan moeten we als we bij part 200 zijn maar weer een meeting houden. Dus toen zei ik: Nou, dan hebben we over een paar maanden dus weer een meeting:roftl:

 

Snappie?

Van P!atd vind ik I write sins not tragedies leuk:cool:

Link to comment
Share on other sites

Mijn moeder had dat eindlied van Jools gedoe ook nog gezien en ze zei dat Mika een stijve hark was en niet kon dansen. Dat ie stijf was!

Ze heeft denk ik nog nooit een live optreden van bijvoorbeeld Big girl of Love Today gezien. Hij schudt beter met zn heupen/kont dan ik:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy