Jump to content

The Dutch Thread (part 12)


c@rin@

Recommended Posts

goedzooo! :biggrin2:

vind je het gek dat je zon punt haalt? ik niet :shocked:

 

Dat moet je niet zeggen! Ik moet er ook hard voor werken hoor.. Okay, misschien minder dan een ander.. Maar ik ben dr ook wel een paar uur mee bezig geweest hoor.. :shocked::wink2::bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat moet je niet zeggen! Ik moet er ook hard voor werken hoor.. Okay, misschien minder dan een ander.. Maar ik ben dr ook wel een paar uur mee bezig geweest hoor.. :shocked::wink2::bleh:

 

zie je je moet er minder voor doen als een ander, tuurlijk moet jij er ook voor werken, maar voor jou ist wel iets makkelijker he :lmfao:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hoezo?

 

Hoi Hoi :biggrin2:

 

Onvoldoende voor: Grieks, wiskunde, natuurkunde, geschiedenis, aardrijkskunde:blink: Nu sta ik 4 onvoldoendes op mn rapport:shocked:

Dan mag ik volgend kwartiel niet meer op de pc. Dan kan ik 7 weken niet meer op MFC, alleen op zaterdag!:tears:

Link to comment
Share on other sites

Onvoldoende voor: Grieks, wiskunde, natuurkunde, geschiedenis, aardrijkskunde:blink: Nu sta ik 4 onvoldoendes op mn rapport:shocked:

Dan mag ik volgend kwartiel niet meer op de pc. Dan kan ik 7 weken niet meer op MFC, alleen op zaterdag!:tears:

 

Dat is erg k*t. Je kan het toch nog wel ophalen?

 

:roftl: Dr gaan vet veel mensen naar de Music Store in mijn 'dorp' vanavond :lol3: Alleen omdat mn vriendje daar nu werkt.. Er zijn sowieso 7 personen die om 20:30 voor de deur van de winkel staan.. Vet grappig :roftl:

 

Is je vriendje zo beroemd :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wat is dat eigenlijk tegenwoordig met photobucket?

Eerst kon ik bij wijze van spreken 500 foto's uploaden en laten zien en nu nog niet eens 5 filmpjes? Maakt dat echt zoveel verschil dan? :boxed:

 

:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Wat is dat eigenlijk tegenwoordig met photobucket?

Eerst kon ik bij wijze van spreken 500 foto's uploaden en laten zien en nu nog niet eens 5 filmpjes? Maakt dat echt zoveel verschil dan? :boxed:

 

:thumbdown:

 

Heb ik ook. Daarom werkte mijn siggy niet meer. Ik had 2 filmpjes en 2 foto's upgeload:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Ingie en Bienie :biggrin2:

 

En met dat Hitkrant verhaal kom je nu aan? MOET HITKRANT KOPEN:shocked:

 

Sorry, kreeg de Hitkrant pas vandaag.

 

Aah, hitkrant .. poster .. weet niet of het de moeite is.. dilemma.. :boxed:

 

Ik heb een abo

Link to comment
Share on other sites

Heb ik ook. Daarom werkte mijn siggy niet meer. Ik had 2 filmpjes en 2 foto's upgeload:shocked:

 

Volgens mij hebben ze dat veranderd ofzo, dat er minder bandbreedte beschikbaar is.. Ik zou het anders echt niet weten..

 

Maar wel stom, want nu kan ik nog niet eens een filmpje in mijn sig plaatsen, en misschien werkt een foto ook wel niet (lang) :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een abo

 

Ik niet .. heb besloten dat ding alleen te kopen als er een poster van Mika instaat.. maar ik weet niet of deze de moeite is.. (moet ik speciaal voor de hitkrant naar een warenhuis en dan maar hopen dat ze die daar hebben want die is hier nergens anders te vinden, tenzij met wat geluk in het ziekenhuis maar om daar nu naartoe te gaan voor de hitkrant is het ook niet vind ik :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

 

Sorry, kreeg de Hitkrant pas vandaag.

 

 

 

Ik heb een abo

 

Ik heb leesmap:thumbdown: Daar zit ie wel in, maar je mag er geen posters enzo uithalen omdat ie nieuw is. Ik moet hem kopen. Maar ik ben blut. Mn ma houdt mn zakgeld in:thumbdown: Misschien als ik heeeeel lief smeek:boxed:

Link to comment
Share on other sites

 

Ik heb leesmap:thumbdown: Daar zit ie wel in, maar je mag er geen posters enzo uithalen omdat ie nieuw is. Ik moet hem kopen. Maar ik ben blut. Mn ma houdt mn zakgeld in:thumbdown: Misschien als ik heeeeel lief smeek:boxed:

 

Je heb nog tot woensdag, dus smeken :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy