Jump to content

The Dutch Tread (part 13)


yooligan

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lichamelijk of geestelijk? Ik heb een nicht die ietsjes ouder is dan mij en die is verstandelijk gehandicapt.

 

beide

schaam je er niet voor?

 

ik heb een mentaal gehandicapt broertje, het is soms heel moeilijk en soms schaam ik me ook wel voor hem :blink:

 

 

maar ik denk dat dat komt omdat we niet zo'n goede band meer hebben :blink:

Link to comment
Share on other sites

doe ik ook, maar helpt niet :thumbdown:

 

Ik zou zeggen ... blijven proberen :wink2:

Maar niet constant erover beginnen en niet blijven zeuren.. Gewoon om de zoveel tijd eens .. en wie weet.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

ik zit in harrys blog! :lmfao:

 

Gaat het over Harry N? :naughty:

 

Ik zou zeggen ... blijven proberen :wink2:

Maar niet constant erover beginnen en niet blijven zeuren.. Gewoon om de zoveel tijd eens .. en wie weet.. :bleh:

 

mss ga ik eens geluk hebben hé, maar ik ben al maanden aan het proberen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Niet echt. Maar ik zie haar ook nietzo vaak, want ze woont aan de andere kant van het land.

 

 

 

HarryN :shocked: Hoe?

 

ik klikte zo ergens op op da profiel en toen kwam ik op zijn blog! :shocked:maar er staat niets in :blink:

Link to comment
Share on other sites

mss ga ik eens geluk hebben hé, maar ik ben al maanden aan het proberen :thumbdown:

 

Troost u, ik ook :wink2:

 

Sorry hoor maar zoiets zeg je toch niet?:blink:

 

Celeste houd je klep over HarryN!:sneaky2:

 

Neen, vind het inderdaad ook een serieuze uitspraak... :boxed:

 

Waarom zou zij erover moeten zwijgen?

Dankzij wie is het allemaal begonnen...? En nu mogen anderen niks zeggen?

Link to comment
Share on other sites

ik kan erg goed voorstellen

ik heb op school gezeten met dat soort en ik werk met hun ik woon in een woonvorm ik weet er alles van en ik schaam er kapot voor

 

 

ik heb een mentaal gehandicapt broertje, het is soms heel moeilijk en soms schaam ik me ook wel voor hem :blink:

 

 

maar ik denk dat dat komt omdat we niet zo'n goede band meer hebben :blink:

Link to comment
Share on other sites

ik kan erg goed voorstellen

ik heb op school gezeten met dat soort en ik werk met hun ik woon in een woonvorm ik weet er alles van en ik schaam er kapot voor

 

Dat soort? :blink:

Misschien bedoel je het niet zo, maar dat komt toch niet goed over hoor...

Link to comment
Share on other sites

Troost u, ik ook :wink2:

 

 

 

Neen, vind het inderdaad ook een serieuze uitspraak... :boxed:

 

Waarom zou zij erover moeten zwijgen?

Dankzij wie is het allemaal begonnen...? En nu mogen anderen niks zeggen?

 

Ik heb dat ding niet aangemaakt en rondgeroepen dat ik allemaal stomme codes wist.:mf_rosetinted: Ik heb de link niet gepost. Ik zei niet dat ik HarryN zat te hacken:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Sorry hoor maar zoiets zeg je toch niet?:blink:

 

Neen, vind het inderdaad ook een serieuze uitspraak... :boxed:

 

Weet je hoe moeilijk het soms kan zijn door een gehandicapte in je gezin?

 

Ik wéét dat mijn jeugd daardoor beinvloed wordt en zo leuk is het ook niet om met mijn broertje samen te leven

 

Hij kan ook wel lief zijn hoor, maar het blijft moeilijk, zo'n uitspraak is idd hard, maar ik begrijp het wel.

Vooral als het een zwaar gehandicapte is, dat is Zéker niet te onderschatten. Er bestaan niet voor niets instellingen voor gehandicapten, de familie die de mensen daarheen brengt kan het gewoon niet meer aan, ze houden van hem/haar en zullen hem/haar ook bezoeken. Maar met hen leven en voor hen zorgen kan ook te zwaar worden.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dat ding niet aangemaakt en rondgeroepen dat ik allemaal stomme codes wist.:mf_rosetinted: Ik heb de link niet gepost. Ik zei niet dat ik HarryN zat te hacken:naughty:

 

We hebben het er gisteren al over gehad..

Had jij dat myspace-ding niet gepost en gezegt dat er ook zo iemand op het forum zat, en had jij niet gezegd in de myspace-thread van "keek eens wat je krijgt.. blablabla" dan was het allemaal niet zover gekomen.

 

Dus ik vind niet dat jij recht hebt om te zeggen tegen anderen dat ze erover moeten zwijgen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

I smell drama! Watskeburt?

 

Och, zij komt ook eens aan ... :naughty::roftl:

 

Weet je hoe moeilijk het soms kan zijn door een gehandicapte in je gezin?

 

Ik wéét dat mijn jeugd daardoor beinvloed wordt en zo leuk is het ook niet om met mijn broertje samen te leven

 

Hij kan ook wel lief zijn hoor, maar het blijft moeilijk, zo'n uitspraak is idd hard, maar ik begrijp het wel.

Vooral als het een zwaar gehandicapte is, dat is Zéker niet te onderschatten. Er bestaan niet voor niets instellingen voor gehandicapten, de familie die de mensen daarheen brengt kan het gewoon niet meer aan, ze houden van hem/haar en zullen hem/haar ook bezoeken. Maar met hen leven en voor hen zorgen kan ook te zwaar worden.

 

Neen, ik ben maar alleen dus ik weet dat niet ... Misschien daardoor ook inderdaad, maar ik vind het toch serieuze dingen om te zeggen. Net alsof die mensen voor hun plezier zo zijn om jou te pesten ofzo.. (zo komt het op mij over).

Link to comment
Share on other sites

ik kan erg goed voorstellen

ik heb op school gezeten met dat soort en ik werk met hun ik woon in een woonvorm ik weet er alles van en ik schaam er kapot voor

 

Hoe bedoel je? :blink:

Zijn ze jou familie of leef je met ze samen?

 

I smell drama! Watskeburt?

 

zeg het woord drama en Ingie is hier in een lichtflits :mf_rosetinted:

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

tsja ik word uit gehandicapte uitgemaakt me ouders willen dat ik op die scholen zit en werk en die woonvorm en ik heb geen normaal leven

 

Weet je hoe moeilijk het soms kan zijn door een gehandicapte in je gezin?

 

Ik wéét dat mijn jeugd daardoor beinvloed wordt en zo leuk is het ook niet om met mijn broertje samen te leven

 

Hij kan ook wel lief zijn hoor, maar het blijft moeilijk, zo'n uitspraak is idd hard, maar ik begrijp het wel.

Vooral als het een zwaar gehandicapte is, dat is Zéker niet te onderschatten. Er bestaan niet voor niets instellingen voor gehandicapten, de familie die de mensen daarheen brengt kan het gewoon niet meer aan, ze houden van hem/haar en zullen hem/haar ook bezoeken. Maar met hen leven en voor hen zorgen kan ook te zwaar worden.

Link to comment
Share on other sites

nee ik woon in woonvorm samen met die mensen ik heb eigen arpartement enzo ik eet wel samen, ik doe ook dagbestelling (werk) ik verdien niet zo mee uitkering he?

 

Hoe bedoel je? :blink:

Zijn ze jou familie of leef je met ze samen?

 

 

 

zeg het woord drama en Ingie is hier in een lichtflits :mf_rosetinted:

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy