Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

huisarrest..ook slim..wat heeft hij daarvoor gedaan?..

erg dat je hem niet zo vaak ziet..maar je moet idd je vriendinnen niet verwaarlozen..

een verkeersboete :thumbdown:

 

In de 7 weken da we samen zijn heb ik hem maar 4 keer alleen gezien :sneaky2:

 

Ik zag hier laatst in de stad wat zakjes met een Wietteken liggen:naughty:

Echt smerig. Ik zie ook vaak condooms liggen:boxed: Ik weet niet wat ik smeriger moet vinden:naughty: Maar drugs hebben ze overal. Je hoort niet voor niks dat die sterren altijd aan de drugs zijn en Jan Smit enzo niet

 

Ik heb al wel eens een spuit zien liggen, en ook condooms natuurlijk: Ik was eens aan het wandelen met mijn neefje, op een gegeven moment: 'Kijk Sky, een ballon!!' *wilt hem oprapen*

ik: "Blijf daar maar vanaf! Dat is een hele vieze ballon, als we thuis zijn krijg je een veel mooiere van mij :bleh:

Toen we thuis kwamen was hij uitgebreid tegen zijn moeder aant vertellen dat hij een ballon had zien ligge, maar dat hij die niet mocht oprapen. Om de een of andere reden wist zijn moeder direct wat er precies op de grond lag :bleh:

Link to comment
Share on other sites

volgens mij gewoon across the universe hoor... ik ben oook geen kenner :lmao:

 

Ik dus ook niet :bleh:

 

wil me nergens mee bemoeien of zo, maar het is wel gewoon "I've Just Seen A Face" :wink2:

 

Ja, ik heb het net gevonden :mf_rosetinted:

Ik vind dat echt een leuk nummer :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Sorry!

 

maakt niet uit ! =)

oei..hoe komt het dat je al de hele dag frans hebt gehoord?..:bleh:

nou, ik zat in een internationale trein naar den haag, en die trein kwam uit belgië, en er zaten voor mij mensen frans te praten, en ook bij elk station gingen ze frans praten... toen op het station bij mij waren ze al frans aant praten, maar ik vind dat zo irritant om te horen! ;D

Moet je zeker doen! Ik moet Yellow Submarine ook nog kijken. En A Hard Day's Night. En The Magical Mystery Tour. Voor een band hebben ze wel veel films gemaakt zeg! :roftl:

 

ja ja I will! yellow submarine is wel heeel mooi geanimeerd =)

maar de beatles zijn ook wel heeeel bekend he :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

een verkeersboete :thumbdown:

 

In de 7 weken da we samen zijn heb ik hem maar 4 keer alleen gezien :sneaky2:

 

Ik heb al wel eens een spuit zien liggen, en ook condooms natuurlijk: Ik was eens aan het wandelen met mijn neefje, op een gegeven moment: 'Kijk Sky, een ballon!!' *wilt hem oprapen*

ik: "Blijf daar maar vanaf! Dat is een hele vieze ballon, als we thuis zijn krijg je een veel mooiere van mij :bleh:

Toen we thuis kwamen was hij uitgebreid tegen zijn moeder aant vertellen dat hij een ballon had zien ligge, maar dat hij die niet mocht oprapen. Om de een of andere reden wist zijn moeder direct wat er precies op de grond lag :bleh:

 

Mijn broertje deed dat vroeger ook altijd. Ook als er een dood beest lag.

Kijk Linde, slapend vogeltje, zoietas riep ie dan. Nu gaat ie altijd met stokjes zitten porren in dode beesten en condooms. Komt ie thuis, vertelt ie heel trots: Ik zag net een condoom liggen! Maar ik heb hem niet opgeraapt. Wij: Goedzo! Hij: Ik ging er mee spelen, met een stokje:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Niet heel goed?

 

Mwuah.. niet echt :bleh: Maar ik leef nog, dus het valt allemaal wel mee :wink2:

 

Ik dus ook niet :bleh:

 

 

 

Ja, ik heb het net gevonden :mf_rosetinted:

Ik vind dat echt een leuk nummer :mf_rosetinted:

 

Ik ook!! Wordt er helemaal vrolijk van :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Mijn broertje deed dat vroeger ook altijd. Ook als er een dood beest lag.

Kijk Linde, slapend vogeltje, zoietas riep ie dan. Nu gaat ie altijd met stokjes zitten porren in dode beesten en condooms. Komt ie thuis, vertelt ie heel trots: Ik zag net een condoom liggen! Maar ik heb hem niet opgeraapt. Wij: Goedzo! Hij: Ik ging er mee spelen, met een stokje:naughty:

 

Kijk maar uit als hij een tiener is, als hij nu al met condooms aan het spelen is, dat beloofd voor later :roftl:

Link to comment
Share on other sites

een verkeersboete :thumbdown:

 

In de 7 weken da we samen zijn heb ik hem maar 4 keer alleen gezien

 

 

 

Ik heb al wel eens een spuit zien liggen, en ook condooms natuurlijk: Ik was eens aan het wandelen met mijn neefje, op een gegeven moment: 'Kijk Sky, een ballon!!' *wilt hem oprapen*

ik: "Blijf daar maar vanaf! Dat is een hele vieze ballon, als we thuis zijn krijg je een veel mooiere van mij :bleh:

Toen we thuis kwamen was hij uitgebreid tegen zijn moeder aant vertellen dat hij een ballon had zien ligge, maar dat hij die niet mocht oprapen. Om de een of andere reden wist zijn moeder direct wat er precies op de grond lag :bleh:

:shocked:..dat is erg..:blink:

:roftl:..dat meen je niet..lol..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

wil me nergens mee bemoeien of zo, maar het is wel gewoon "I've Just Seen A Face" :wink2:

weet ik dat ook weer ! =)

haha dankje xd

Hoooi. :biggrin2:

haaaaaaaai! (=

BOE:mf_rosetinted:

 

waaaaaaaaaaaaaaaaawh :shocked:

*schrikt*

zo, die tram ging wel snel ;S

alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Hoooi. :biggrin2:

 

B

OE:mf_rosetinted

 

Hello. *zwaait*

 

Mwuah.. niet echt :bleh: Maar ik leef nog, dus het valt allemaal wel mee :wink2:

 

:huglove:

Hopelijk voel je je toch snel wat beter.

 

ja ja I will! yellow submarine is wel heeel mooi geanimeerd =)

maar de beatles zijn ook wel heeeel bekend he :mf_rosetinted:

 

Ja, maar niet alle bands maken films. :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

verveel me :mf_rosetinted:

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ik ben denk ik langs jou woonplaats geweest :shocked:

 

 

 

Ja, maar niet alle bands maken films. :mf_rosetinted::bleh:

 

ik hoop dat mika over een aantal jaar een film gaat maken! :shocked:

 

*ziet het al helemaal voor zich dat er een mika film in de winkel ligt*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy