Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Haha die scene komt me erg bekend voor, alleen dan met de tv, als ik 's nachts nog dvd lig te kijken ofzo. Als ik dan de kamerdeur van mn ouders hoor dan zet ik mn tv snel uit. Het probleem is alleen dat mn pa nogal eens wakker wordt van t geflikker van mn tv scherm, dus echt geloofwaardig is t dan ook niet als ik net doe of ik slaap. Met de afstandsbedieningen nog in mn hand...:blink:

 

:roftl: Briljant.

 

Ja. Eigenlijk zou hij het goed moeten maken. Hij weet inderdaad niet hoe erg dit voor ons is. Schande eigenlijk he:roftl:

 

Hehehe... you read my thoughts... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga nog effe wat thee zetten, het ziet er niet echt naar uit dat ik binnen nu en een uurtje slaap ofzo (goh??) dus dan moet ik nog maar effe wat drinken pakken. Kan ik gelijk die stomme badkamerventilator uitzetten. Als ik terugkom is er vast nieuws :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nee. :mf_rosetinted:

We zijn alleen... geïnteresseerd. :naughty:

 

Dat klinkt inderdaad beter :naughty:

 

Weet je dat ik trouwens de hele tijd in mijn hoofd zit met de gedachte dat iedereen daar staat te wachten (en te zingen blijkbaar) en dan Mika in de douche en zich "mooi maken" :naughty: .. Volgens mij weet ie niet wat hem gaat overkomen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga nog effe wat thee zetten, het ziet er niet echt naar uit dat ik binnen nu en een uurtje slaap ofzo (goh??) dus dan moet ik nog maar effe wat drinken pakken. Kan ik gelijk die stomme badkamerventilator uitzetten. Als ik terugkom is er vast nieuws :thumb_yello:

 

Goed plan! *zet waterkoker aan*

 

Dat klinkt inderdaad beter :naughty:

 

Weet je dat ik trouwens de hele tijd in mijn hoofd zit met de gedachte dat iedereen daar staat te wachten (en te zingen blijkbaar) en dan Mika in de douche en zich "mooi maken" :naughty: .. Volgens mij weet ie niet wat hem gaat overkomen :roftl:

 

Precies. ^^

 

Ja, daar zit ik ook de hele tijd aan te denken. :naughty:

Niet alleen zingen en wachten, ook drinken... Arme Mika. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed plan! *zet waterkoker aan*

 

 

 

Precies. ^^

 

Ja, daar zit ik ook de hele tijd aan te denken. :naughty:

Niet alleen zingen en wachten, ook drinken... Arme Mika. :roftl:

 

Arme Mika ... Zullen we hem niet even gaan redden? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, dat net niet ... :bleh:

 

Jammer. Dan moeten we t hem maar telepathisch duidelijk maken. :naughty:

 

Beam me up scotty :bleh:

 

Beam us up Starrats? :biggrin2:

 

 

 

Zou de grote sms stilte betekenen dat ie er is?

Link to comment
Share on other sites

Beam me up scotty :bleh:

 

Het zou wel mogen ja :roftl:

 

Ik moet niet meer langs gaan in de review-thread.. nu zit ik in mijn hoofd met Mika in een handdoek ... Niet goed.. echt niet..

 

 

 

:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jammer. Dan moeten we t hem maar telepathisch duidelijk maken. :naughty:

 

 

 

Beam us up Starrats? :biggrin2:

 

 

 

Zou de grote sms stilte betekenen dat ie er is?

 

Jep .. zal daar even werk van maken .. :wink2::naughty:

 

 

Weet het niet .. waarschijnlijk .. het zou wel mogen ondertussen .. Zolang hoeft ie toch niet in de douche te staan? :roftl:

 

Goh .. en ik zou echt moeten gaan slapen.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Het zou wel mogen ja :roftl:

 

Ik moet niet meer langs gaan in de review-thread.. nu zit ik in mijn hoofd met Mika in een handdoek ... Niet goed.. echt niet..

 

 

 

:naughty::roftl:

 

I know! :roftl:

Dit wordt nog wat als iemand niet snel iets laat horen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jeetje zeg, als je op zulk belangrijk nieuws wacht, duurt het ineens uuuuren voor het water kookt...Heb voor de zekerheid ook nog maar effe warme chocomel gemaakt. Lang leve het 'ik heb extra eiwitten nodig-dieet':thumb_yello:

 

Haha, idd.

Dat klinkt als een prettig dieet. :naughty:

 

Jep .. zal daar even werk van maken .. :wink2::naughty:

 

 

Weet het niet .. waarschijnlijk .. het zou wel mogen ondertussen .. Zolang hoeft ie toch niet in de douche te staan? :roftl:

 

Goh .. en ik zou echt moeten gaan slapen.. :boxed:

 

Ja, zo lang duurt dat niet...

 

Ik eigenlijk ook. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar hebben ze daar geen tijd voor nieuws .. dus hij zal er wel zijn :wink2:

 

Hoelang zou het eigenlijk duren? Zou het een meet & greet zijn.. dus iedereen even praten, handtekening, foto? Of zou het echt een party zijn?

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar hebben ze daar geen tijd voor nieuws .. dus hij zal er wel zijn :wink2:

 

Hoelang zou het eigenlijk duren? Zou het een meet & greet zijn.. dus iedereen even praten, handtekening, foto? Of zou het echt een party zijn?

 

Ja, dat denk ik ook. :biggrin2:

 

Een echte meet & greet zou wel lang duren met 150 fans... Maar wie weet...

 

Tja...slapen. Wat was dat ook alweer?:boxed::blink:

 

Geen idee. T verbaast me dat m'n ouders de wallen onder m'n ogen nog niet hebben opgemerkt. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, het waren er veel .. was ik al vergeten :roftl:

 

Niet slapen is niet goed voor je geheugen. :naughty: Daar kan ik over meepraten. :bleh:

 

Ja, t zijn er echt heel veel. En ze zijn nu vast bijna allemaal dronken en hun stem kwijt van al t zingen en schreeuwen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy