Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verder gaat alles prima met ons hoor:wink2:

Trouwens nog een reden om nog niet naar bed te gaan (ouders zijn inmiddels thuis en vonden het vreemd dat ik nogsteeds (ja nogsteeds, maar heb ondertussen wel een douche genomen:thumb_yello: ) achter mn pc zat...) ik moet mn fluimucil nog nemen. Dat moet ik vernevelen, en om daarna t slijm (ieks) uit die snertlongen van me te krijgen moet ik rechtop zitten van de fysiotherapeut. En waar gaat dat beter in dan in mn bureaustoel:biggrin2: Dus helaas, zal nog even moeten blijven:naughty:

 

Lol. Vreemd hoor, dat je er nog steeds achter zit. :naughty:

 

Ieh, dat klinkt ... blegh. Maar t geeft je wel weer een excuus! Mijne beginnen op te raken...

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Oeps... De rookmelder ging net af door die zooi... Gelukkig is t geen doordeweekse werkdag voor mn ouders (pa heeft vakantie en ma werkt parttime, wat een zegen is in dit geval) want anders hadden ze me waarschijnlijk levend gevild....

Niet dat ze t nu erg prettig vonden trouwens maar ach, ik kan ook niet helpen dat die dingen wel op mn medicijnen reageren en niet op de peuken die soms stiekem boven gerookt worden....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Oeps... De rookmelder ging net af door die zooi... Gelukkig is t geen doordeweekse werkdag voor mn ouders (pa heeft vakantie en ma werkt parttime, wat een zegen is in dit geval) want anders hadden ze me waarschijnlijk levend gevild....

Niet dat ze t nu erg prettig vonden trouwens maar ach, ik kan ook niet helpen dat die dingen wel op mn medicijnen reageren en niet op de peuken die soms stiekem boven gerookt worden....:sneaky2:

 

:shocked:

 

De rookmelder reageert op je medicijnen? :blink:

 

Dat moet ff lawaai geweest zijn... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

De rookmelder reageert op je medicijnen? :blink:

 

Dat moet ff lawaai geweest zijn... :naughty:

 

Ja dat kun je wel zeggen ja. Vorig jaar had ik t ook n keer, maar dat was om tien uur 's avonds, dan schrik je toch iets minder moet ik zeggen dan wanneer t om kwart voor twee 's nachts ofzo gebeurt... Geloof ook niet dat t me echt in dank wordt afgenomen.

Hoe is t met je recensie :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat kun je wel zeggen ja. Vorig jaar had ik t ook n keer, maar dat was om tien uur 's avonds, dan schrik je toch iets minder moet ik zeggen dan wanneer t om kwart voor twee 's nachts ofzo gebeurt... Geloof ook niet dat t me echt in dank wordt afgenomen.

Hoe is t met je recensie :wink2:

 

Hopelijk slapen je buren vast. :naughty:

 

Prima. Er staan al wel 3 zinnen op papier. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ga nu toch echt naar bed... moet morgen voor m'n moeder komt nog wel ff m'n kamer schoonmaken en afwassen ed... en ik heb met haar om half 11 op CS afgesproken... :blink:

Dat wordt weer een kort nachtje. :naughty:

 

Spreek je snel weer! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Zozo dat gaat snel!

Hee het klinkt vreemd, maar ik ga mn nest in...

Ga nog wel even een stukje LICMdvd kijken, maar de pc moet nu echt uit, dat arme ding raakt nog overwerkt door mij...

Het vervelende is dat mn vriend er morgenavond is, dus ik hoop maar dat er voor half zes 's avonds heel veel recensies en foto's van vanavond staan, dan heb ik die vast gezien. Denk niet dat vriendlief het erg waardeert als ik de hele avond achter de pc ga hangen, zeker niet als dat MFC betekent... Die arme jongen heeft al haast een M-complex:roftl:

Slaap ze voor later!!

Link to comment
Share on other sites

Zozo dat gaat snel!

Hee het klinkt vreemd, maar ik ga mn nest in...

Ga nog wel even een stukje LICMdvd kijken, maar de pc moet nu echt uit, dat arme ding raakt nog overwerkt door mij...

Het vervelende is dat mn vriend er morgenavond is, dus ik hoop maar dat er voor half zes 's avonds heel veel recensies en foto's van vanavond staan, dan heb ik die vast gezien. Denk niet dat vriendlief het erg waardeert als ik de hele avond achter de pc ga hangen, zeker niet als dat MFC betekent... Die arme jongen heeft al haast een M-complex:roftl:

Slaap ze voor later!!

 

Arme jongen... :naughty:

Hij moet je delen met Mika. :bleh:

 

Truste! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Nou moe, zit ik verslagen te lezen, knalt de site er ineens uit :shocked: Was te druk blijkbaar... Moest ik bijna een uur wachten zeg, een uur lang geen forum :shocked: Geloof dat ik nu al kan zeggen dat ik zwaar verslaafd ben aan deze site:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja heb me hier maandagavond ofzo aangemeld en ben nu al totaal verslingerd aan deze site.

Van t weekend kan ik niet vaak online komen vrees ik, ben bang dat dat afkicken wordt.... En een heleboel om bij te lezen vanaf maandag. Maarja dan zit ik weer alleen dus niemand die me dan stoort :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja heb me hier maandagavond ofzo aangemeld en ben nu al totaal verslingerd aan deze site.

Van t weekend kan ik niet vaak online komen vrees ik, ben bang dat dat afkicken wordt.... En een heleboel om bij te lezen vanaf maandag. Maarja dan zit ik weer alleen dus niemand die me dan stoort :wink2:

 

ja daarom :bleh:

maar deze site is ook verslavend :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Typisch he, dat we daar allemaal last van lijken te hebben. Mijn nachten zijn ineens korter, het eerste wat ik 's ochtends doe is mn pc aanknallen en dan maar kijken wat er nou weer allemaal bijgeschreven is. Dit forum is ook lekker druk, op de andere forums waar ik kom gebeurt nooit wat:thumbdown:

Denk dat ik eens even een paar rattenkooien schoon ga maken, dat kan tenminste terwijl de pc aanstaat, hoef er niet voor naar beneden. En t is een extra motivatie om t zo snel mogelijk te doen :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ben er even vandoor, even wat geld laten rollen in de stad, als ik wat leuks zie in elk geval. En anders is daar altijd nog de nieuwe racoon...

Gat in mn hand...? Hoe kom je erbij!!

Trouwens, heb al een slachtoffer om mee te gaan naar werchter :punk: Dat wordt 2x mika in 5 dagen tijd. Kan slechter, niet??

Link to comment
Share on other sites

Zoooo, weer terug op Nederlandse bodem.. Ik heb even snel de de post van gisteravond doorgescrolt, volgens mij viel het live report wel in de smaak :roftl:

Paar opmerkingen eruit gepikt:

 

Zou de grote sms stilte betekenen dat ie er is?

 

Die grote stilte betekende helaas dat mn foon niet meewerkte. Had geen bereik in de lobby waar we stonden :blink: Bereik was sowieso bagger, soms had ik vollop, dan weer helemaal niks. Ben bang dat je daarom ook ineens niks meer hoorde Bienie tijdens Stuck in the Middle, sorry :blush-anim-cl:

 

Maar beiden ga ik uiteraard niet doen.. ik ga ze fijn met rust laten :bleh:

 

:blink: Dat klinkt een beetje dubieus... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zoooo, weer terug op Nederlandse bodem.. Ik heb even snel de de post van gisteravond doorgescrolt, volgens mij viel het live report wel in de smaak :roftl

Paar opmerkingen eruit gepikt:

 

 

Die grote stilte betekende helaas dat mn foon niet meewerkte. Had geen bereik in de lobby waar we stonden :blink Bereik was sowieso bagger, soms had ik vollop, dan weer helemaal niks. Ben bang dat je daarom ook ineens niks meer hoorde Bienie tijdens Stuck in the Middle, sorry :blush-anim-cl

 

:blink Dat klinkt een beetje dubieus... :naughty

 

Carina! :biggrin2:

Niet dat je er nu bent maar toch even reageren :naughty:

 

Dankzij jou was het hier erg leuk in de thread (vond ik toch) dus: bedankt! (voor de hoeveelste keer is dat al? :roftl:)

 

Oh ok, dan lag het dus niet aan mij :naughty:

SITM was trouwens geweldig! :wub2: Nuja, in het begin dan toch, even later werd het een beetje erg raar, en toen erg stil... :roftl:

 

Dubieus? Explain?

 

Ben blij dat je weer terug bent! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy