Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tis al een paar dage gelede! en ondertusse is der al een part 17,TOF!:punk:

 

Jaja, gisteren ging het ineens snel :roftl:

 

hee..

haha lekker slim kzat nog op die vorige ietsje..

maar goed., :)

zijn jullie trouwes ook zo gek van mika dat je je ook zo als mika probeert te kleden ? ik namelijk wel .. best dom eigenlijk maar hij heeft zulke vette kleren :glasses2:

 

Neen, zo gek ben ik niet van Mika .. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

hee..

haha lekker slim kzat nog op die vorige ietsje..

maar goed., :)

zijn jullie trouwes ook zo gek van mika dat je je ook zo als mika probeert te kleden ? ik namelijk wel .. best dom eigenlijk maar hij heeft zulke vette kleren :glasses2:

 

Niet echt, maar ik draag wel gekleurde skinny jeans en soms bretels. En ik heb zwarte all stars, en een tamagotchi die ik allang had, en wat kettingen en armbanden enzo, maar die had ik ook al. En ik draag wel veel druk beprinte t-shirts. Maar echt expres me als Mika kleden, nee. En ja, zn kleren zijn geweldig:wub2:

Link to comment
Share on other sites

oké jaa ik heb ook wel van die leuke kettingen en veel witte shirts met print en bretels :D :D die vind ik zoo vett en gekleurde skinny

maar bijvoorbeeld de clip big girls .. heb ik ook witte broek rood vest en witte bretels en heb zelf een blousje met kraagje voor onder dat rooie vest (heeft mika ook): blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Starrats!

 

Was jouw dag ook zo geweldig (:boxed:) als die van mij?

 

ja echt geweldig :thumb_yello: (tot 2 uur vanochtend :roftl: )

 

Ik kwam rond 13:30 thuis, ging wat eten, startrek kijken, afwassen, was opvouwen, mijn nieuwe sims uitbreiding instaleren, ging 15 minuten spelen :shocked: en ging iets voor 5en naar bed :roftl: ik viel gewoon in slaap achter de computer, en ben net uit bed gekomen :naughty: vandaag dat Moggel:roftl:

Link to comment
Share on other sites

ja echt geweldig :thumb_yello (tot 2 uur vanochtend :roftl )

 

Ik kwam rond 13:30 thuis, ging wat eten, startrek kijken, afwassen, was opvouwen, mijn nieuwe sims uitbreiding instaleren, ging 15 minuten spelen :shocked: en ging iets voor 5en naar bed :roftl: ik viel gewoon in slaap achter de computer, en ben net uit bed gekomen :naughty: vandaag dat Moggel:roftl:

 

Ah, zo doe jij dat .. :naughty:

 

Ik stond er om 7u langs en was om 17u weer thuis, heb gegeten en nu zit ik hier .. Maar oh, wat een rotdag was het :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik heb vast iets gemist maree..

hoe was het gister??? het lijkt me echt supervett naar londe.. :wub2::mf_lustslow:

 

Je kan in de vorige thread een stukje teruglezen, dan krijg je al een redelijk idee hoe het daar was (en hoe wij het beleefd hebben :roftl:) :wink2:

 

Maar voor zover ik het kan weten is het daar echt super geweest!

En ik heb een klein stukje ervan meegemaakt.. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Het enige wat ik vandaag heb gedaan is: met de hond gewandeld, naar de stad geweest om te kijken naar een nieuwe zomerjas, en gecomputerd (en gegeten naturlijk:naughty: )

 

Nounou, dat was een actieve dag .. :naughty:

Maandag weer school? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Kan ik me voorstellen :mf_rosetinted:

 

Maar voor mij is goed zo.. ben blij dat het achter de rug is (:bleh:).

En nu op naar juli .. :naughty:

 

:mf_rosetinted: ja

 

JULIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :punk:

 

Ik denk dat ik alvast opzoek ga naar een grote doos :roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nounou, dat was een actieve dag .. :naughty:

Maandag weer school? :bleh:

 

Jups. Terug naar het ''zware'' leven:thumbdown: Dinsdag moet ik bij mijn faalangst cursus een presentatie houden over iets en ik weet nog niet wat...mijn moeder zegt dat ik het over Mika moet doen, maar dat duurt te lang en ik denk niet dat mensen op school daar blij mee zijn. :naughty:

@ Starrats: Cool!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy