Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

alles goed met die dutchies??..:wink2:

 

Met mij prima, met jou?

 

ik ga ervandoor, beetje naar voetbal kijken (niet dat dat me zo interesseert maar deze keer maak ik een uitzondering^^) saluuu!!

 

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen, stel je eens voor... Je moet onderzoek gaan doen naar het gedrag van guppies... Die aquarium visjes weet je wel...

 

Nu heb je 18 aquaria van 20 liter, waarvan 9 aquaria gevuld zijn met 20 guppen, en 9 aquaria met 300 guppen.

 

Nu was het idee om video-opnames te maken, maar de vraag is of er wel zoveel te zien is dan. Zeker met 300 guppen in 20 liter water :blink:

 

Wie heeft er een briljant idee hoe dit aan te pakken?

 

:lmfao:

 

Um, tsja, het klinkt als een heel leuk idee, maar hoe je dat uit moet werken...?

Wil je de camera in het water? Of aan de zijkant van t aquarium? Of aan de bovenkant?

Link to comment
Share on other sites

Mensen, stel je eens voor... Je moet onderzoek gaan doen naar het gedrag van guppies... Die aquarium visjes weet je wel...

 

Nu heb je 18 aquaria van 20 liter, waarvan 9 aquaria gevuld zijn met 20 guppen, en 9 aquaria met 300 guppen.

 

Nu was het idee om video-opnames te maken, maar de vraag is of er wel zoveel te zien is dan. Zeker met 300 guppen in 20 liter water :blink

 

Wie heeft er een briljant idee hoe dit aan te pakken?

 

Neen :mf_rosetinted:

 

Ja, ik mag dan zoveel zeggen als ik doe...maar jij bent hier nog altijd degene die t ook écht doet...:naughty:

 

 

 

Mja...you've got a point...

Mika en ik zijn al strafbaar...

Laat staan met iemand die nog jonger is :naughty:

 

:shocked: Sh*t ..

:roftl:

 

Gelukkig maar dat Mika en jij nooit zullen samenkomen :bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mensen, stel je eens voor... Je moet onderzoek gaan doen naar het gedrag van guppies... Die aquarium visjes weet je wel...

 

Nu heb je 18 aquaria van 20 liter, waarvan 9 aquaria gevuld zijn met 20 guppen, en 9 aquaria met 300 guppen.

 

Nu was het idee om video-opnames te maken, maar de vraag is of er wel zoveel te zien is dan. Zeker met 300 guppen in 20 liter water :blink:

 

Wie heeft er een briljant idee hoe dit aan te pakken?

 

mika184-2.jpg

:mf_rosetinted:

 

Mja...you've got a point...

Mika en ik zijn al strafbaar...

Laat staan met iemand die nog jonger is :naughty:

 

Gat het altijd zo als jij online bent..? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

mika184-2.jpg

:mf_rosetinted:

 

 

Gat het altijd zo als jij online bent..? :naughty:

 

Dat is een goed idee ja :roftl:

 

 

 

Blijkbaar .. denk dat ze gisteren een ommekeer heeft gemaakt :naughty:

Nu krijgen we de echte Linde te zien :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ik voel me ng een beetje down..maar ik kan al trg lachen..:naughty:

n ik heb vndg een knuffel gehad vn hem (jah..die player..:bleh:maar het deed deugd n het heeft wel geholpen..):bleh:

 

Fijn dat je weer kan lachen. :huglove:

 

Van wie? (Sorry, dat heb ik denk ik even gemist. :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

shocked: Sh*t ..

:roftl:

 

Gelukkig maar dat Mika en jij nooit zullen samenkomen :bleh::mf_rosetinted:

 

ach...die tijd komt nog wel...:naughty:

tot die tijd hou ik t wel bij opblaas-mika

 

 

 

Gat het altijd zo als jij online bent..? :

 

Nee, in ieders hoofd gaat t ook zo...

ik ben alleen de enige dit t zegt..

 

 

denk ik :mf_rosetinted:

Dat is een goed idee ja :roft:

 

 

 

Blijkbaar .. denk dat ze gisteren een ommekeer heeft gemaakt :naughy:

Nu krijgen we de echte Linde te zien :mf_rosetined:

 

 

:blush-anim-cl::roftl:

zoals ik al zei...

I'm nog the only one..

Link to comment
Share on other sites

ach...die tijd komt nog wel...:naughty:

tot die tijd hou ik t wel bij opblaas-mika

 

 

 

Nee, in ieders hoofd gaat t ook zo...

ik ben alleen de enige dit t zegt..

 

 

denk ik :mf_rosetinted:

 

:shocked::roftl:

 

In mijn hoofd gaat het toch echt niet zo hoor :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben weg. :mf_rosetinted: Veel.. plezier nog hier.. In elk geval zullen jullie je niet vervelen met Linde in de buurt.. :roftl: (niet vervelend bedoelt hoor :naughty:)

 

:naughty: Byebye ...

Link to comment
Share on other sites

Mja...you've got a point...

Mika en ik zijn al strafbaar...

Laat staan met iemand die nog jonger is :naughty:

 

Strafbaar is strafbaar...:mf_rosetinted:

 

:lmfao:

 

Um, tsja, het klinkt als een heel leuk idee, maar hoe je dat uit moet werken...?

Wil je de camera in het water? Of aan de zijkant van t aquarium? Of aan de bovenkant?

 

Van de zijkant. Korte zijde van aquarium, ongeveer 20x20 cm, 2 aquaria per videocamera...

Link to comment
Share on other sites

Ik ben weg. :mf_rosetinted Veel.. plezier nog hier.. In elk geval zullen jullie je niet vervelen met Linde in de buurt.. :roftl: (niet vervelend bedoelt hoor :naughty)

 

Hehehe, zal wel lukken. :naughty:

 

Byebye! :huglove:

 

:shocked::roftl:

 

In mijn hoofd gaat het toch echt niet zo hoor :mf_rosetinted:

 

Nee, maar op je kamer wel. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Van de zijkant. Korte zijde van aquarium, ongeveer 20x20 cm, 2 aquaria per videocamera...

 

Um, dat is nog best lastig... Zeker als je er 2 per camera gaat doen. Ik weet t niet zeker, maar volgens mij zie je dan niet heel erg veel. Al weet ik natuurlijk niet hoe goed je camera's zijn.

Link to comment
Share on other sites

Strafbaar is strafbaar...:mf_rosetinted:

 

Maar wel anders...

ik en mika zou zijn als een snoepje stelen bij de jamin...

 

iemand die 4 jaar jonger is dan ik en mika zou zijn als het stelen van de gouden koets van de konining...

 

en dat eerste is toch niet zooo'n ramp? dat mag toch gerust 'n keer? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Fijn dat je weer kan lachen. :huglove:

 

Van wie? (Sorry, dat heb ik denk ik even gemist. :blush-anim-cl:)

 

mja..ik had via een vriendin (Lisa..) enkele jongens leren kennen (eiglijk een hele voetbalploeg..)n daar zat een kei knappe gast bij..:bleh:nja..dus ben ik maar een paar keer meegeweest naar de voetbal..blijkt dat hij ook ng is mn achterbuurtje is..:blink:n toen vorige zondag had hij mn netlog gevonden..toen kwam msn..daarna gsm..n die stuurde me keiveel smsjes op een dag..allemaal vn di lieve smsjes..n toen kwam ik een "vriendin" tegen..n di zei dat het een player n al was..:thumbdown:dat hij haar ook gekust had..dus ik da aan Lisa vragen..bleek ng te kloppen ook..dus heb ik besloten om die gwn als vriend te houden..dusja..gistren n vandaag naar de voetbal geweest..het doet ng wel pijn om hem te zien..maar da gaat wel over..n toen we vndg op de voetbal trg vertrokken heb k een afscheidsknuffel vn hem gekregen..n dat deed wel deugd..:blush-anim-cl: maar volgens mij heeft hij ng niet door dat ik weet dat hij een player is n mij als volgend "slachtoffer" probeert te krijgen..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een aardbeientaartje :mf_rosetinted Met slagroom ...

Ik lust verdorie geen slagroom :roftl:

 

Geef die slagroom maar aan mij dan. :bleh:

 

:shocked: Nielo! Ga jij ookal beginnen :blink::roftl:

 

Dat kan je toch onmogelijk verbazen. :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

mja..ik had via een vriendin (Lisa..) enkele jongens leren kennen (eiglijk een hele voetbalploeg..)n daar zat een kei knappe gast bij..:bleh:nja..dus ben ik maar een paar keer meegeweest naar de voetbal..blijkt dat hij ook ng is mn achterbuurtje is..:blink:n toen vorige zondag had hij mn netlog gevonden..toen kwam msn..daarna gsm..n die stuurde me keiveel smsjes op een dag..allemaal vn di lieve smsjes..n toen kwam ik een "vriendin" tegen..n di zei dat het een player n al was..:thumbdown:dat hij haar ook gekust had..dus ik da aan Lisa vragen..bleek ng te kloppen ook..dus heb ik besloten om die gwn als vriend te houden..dusja..gistren n vandaag naar de voetbal geweest..het doet ng wel pijn om hem te zien..maar da gaat wel over..n toen we vndg op de voetbal trg vertrokken heb k een afscheidsknuffel vn hem gekregen..n dat deed wel deugd..:blush-anim-cl: maar volgens mij heeft hij ng niet door dat ik weet dat hij een player is n mij als volgend "slachtoffer" probeert te krijgen..:bleh:

 

Ah, zo. Daar kun je beter niet al te veel mee doen nee...

Maar jij hebt nu t voordeel, omdat hij niet weet dat jij weet dat hij een player is. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Maar wel anders...

ik en mika zou zijn als een snoepje stelen bij de jamin...

 

iemand die 4 jaar jonger is dan ik en mika zou zijn als het stelen van de gouden koets van de konining...

 

en dat eerste is toch niet zooo'n ramp? dat mag toch gerust 'n keer? :mf_rosetinted

 

Zolang ik daar maar niet bij moet zijn :roftl:

 

Geef die slagroom maar aan mij dan. :bleh

 

 

 

Dat kan je toch onmogelijk verbazen. :mf_rosetinted: :roftl

 

Mika lust die ook wel .. :mf_rosetinted:

 

Ja neen .. daar heb je gelijk in :roftl:

 

INDERDAAD!!!

:roftl:

zie je nou wel...

ik heb wel gelijk..

 

seksbeest dat je bent :naughty:

 

:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy