Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Oh deze thread is wel erg sloom met laden nu. Misschien is het toch tijd voor een nieuwe? Als iemand die even wil starten en mij een pm wil sturen zodat ik deze kan sluiten, graag! :)

 

Laten we in de toekomst maar bij elke 5000 posts een nieuw deel maken, goed plan?

 

 

 

Hier deel 21. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe thanks, het was wel weer tijd voor een nieuwe!

 

Zo maar hoe is het hier dan, tijd niet geweest in de Dutchie thread (jullie gaan zo snel, ik kan het allemaal niet meer volgen).

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij gaat t wel prima hier. Met mij wel in ieder geval. :naughty:

 

En de laatste tijd is t trouwens een stuk rustiger, en beter te volgen. :biggrin2:

 

Hoe is t met jou?

Link to comment
Share on other sites

Dat is goed om te horen! (Dat het goed gaat met je).

Met mij ook hoor, alleen druk met tentamens enzo maar die zijn nu gelukkig allemaal klaar!

 

Weet je al of je alles gehaald hebt?

Mijn herkansingen worden allemaal nog nagekeken. :naughty:

Maar ik ben wel blij dat ik nu in ieder geval vrij ben. Ben jij ook helemaal vrij nu?

Link to comment
Share on other sites

Weet je al of je alles gehaald hebt?

Mijn herkansingen worden allemaal nog nagekeken. :naughty:

Maar ik ben wel blij dat ik nu in ieder geval vrij ben. Ben jij ook helemaal vrij nu?

 

Praat me er niet van!!

We hebben dus op dinsdag alle herkansingen ingepland staan maar niemand heeft nog cijfers.

We blijven maar mailen naar die leraren maar ze doen gewoon of we niet bestaan, zo irritant.

Ik zie het al gebeuren dat we maandag te horen krijgen dat we dinsdag even twee verslagen en een boekje van 25 pagina's moeten inleveren en een presentatie moeten houden. :thumbdown:

 

Ik ben half vrij. Nog twee daagjes stage en vanaf 11 juli werken. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Praat me er niet van!!

We hebben dus op dinsdag alle herkansingen ingepland staan maar niemand heeft nog cijfers.

We blijven maar mailen naar die leraren maar ze doen gewoon of we niet bestaan, zo irritant.

Ik zie het al gebeuren dat we maandag te horen krijgen dat we dinsdag even twee verslagen en een boekje van 25 pagina's moeten inleveren en een presentatie moeten houden. :thumbdown:

 

Ik ben half vrij. Nog twee daagjes stage en vanaf 11 juli werken. :mf_rosetinted:

 

Oh, das hopeloos! :doh:

Volgens mij is t ook overal hetzelfde. Overal even slecht geregeld.

 

Ah, je gaat je nuttig maken in de vakantie? :wink2:

Wat voor opleiding doe je eigenlijk?

Link to comment
Share on other sites

Oh, das hopeloos! :doh:

Volgens mij is t ook overal hetzelfde. Overal even slecht geregeld.

 

Ah, je gaat je nuttig maken in de vakantie? :wink2:

Wat voor opleiding doe je eigenlijk?

 

Jah het echt frustrerend. Ik loop ook al 3 maanden achter een ander cijfer aan. :thumbdown:

 

Ik studeer MWD (maatschappelijk werk en dienstverlening) und du?

Link to comment
Share on other sites

Jah het echt frustrerend. Ik loop ook al 3 maanden achter een ander cijfer aan. :thumbdown:

 

Ik studeer MWD (maatschappelijk werk en dienstverlening) und du?

 

Lekker geregeld allemaal dan.

 

Klinkt leuk!

Ik studeer Media & Cultuur (over film, tv en nieuwe media). ^^

Link to comment
Share on other sites

Lekker geregeld allemaal dan.

 

Klinkt leuk!

Ik studeer Media & Cultuur (over film, tv en nieuwe media). ^^

 

Is het ook wel! Dit jaar had ik 2 dagen in de week stage en daar leer je echt een hoop, volgend jaar het hele jaar! :shocked:

 

Media & Cultuur klinkt wel hip, al enig idee wat je later wilt gaan doen met dat diploma?

Link to comment
Share on other sites

Is het ook wel! Dit jaar had ik 2 dagen in de week stage en daar leer je echt een hoop, volgend jaar het hele jaar! :shocked:

 

Media & Cultuur klinkt wel hip, al enig idee wat je later wilt gaan doen met dat diploma?

 

Wow, das in ieder geval lekker veel stage! Kan ik van mijn studie helaas niet zeggen. Er is wel een stage, maar omdat ie niet verplicht is moet je alles zelf regelen en loop je sowieso studievertraging op, omdat je tijdens je stage natuurlijk geen andere vakken in kan plannen. :doh:

 

Geen flauw idee. :roftl:

Komend jaar ga ik de richting film doen en de kans bestaat dus dat ik ooit ergens achter de schermen bij een film of serie ofzo kom te werken. Maar t kan ook de journalistiek of iets dergelijks worden. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh das mooi klote dan! Je leert echt veel meer in de praktijk dan tijdens lessen (vind ik dan).

 

Klinkt trouwens echt leuk wat je doet.

Ik bedenk me net dat iemand die ik ken ook die opleiding doet, hij zit op InHolland.

Link to comment
Share on other sites

Oh das mooi klote dan! Je leert echt veel meer in de praktijk dan tijdens lessen (vind ik dan).

 

Klinkt trouwens echt leuk wat je doet.

Ik bedenk me net dat iemand die ik ken ook die opleiding doet, hij zit op InHolland.

 

Ja precies. Ik hoop maar gewoon dat ik een goeie stageplek kan vinden. ^^

 

T is ook wel heel leuk, maar wel heel theoretisch.

Grappig. ^^

 

Maar ik ga mn bed eens opzoeken. Dat heb ik vanavond weliswaar al een paar keer geroepen, maar nu moet t er toch echt maar van komen. :naughty:

 

Tot snel! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy