Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:woot_jump:

 

Blij om mij te zien? :blink:

 

niet goed..:tears:

met jou??..

 

:huglove: Wat is er dan?

 

Met mij is het beter dan niet goed, maar ook nog steeds niet goed .. of zoiets ..

Link to comment
Share on other sites

Blij om mij te zien? :blink:

 

 

altijd...je weet toch :mf_rosetinted:

 

 

hij s vndg voor 10 dage op vakantie vertrokken..n kmis die nu al keihard..

denk ni dat k da 10 dage ga volhoude..n kzou ni wete wat ik zou doen als het mij te veel word..:tears:

 

:boxed:dat is balen...maar komt wel goed, kijk hoe blij je bent al ie weer terug is.:thumb_yello: is t nou je vriendje? of toch nog gewoon vrienden?

Link to comment
Share on other sites

hij s vndg voor 10 dage op vakantie vertrokken..n kmis die nu al keihard..

denk ni dat k da 10 dage ga volhoude..n kzou ni wete wat ik zou doen als het mij te veel word..:tears:

 

Komt wel goed :wink2:

Gewoon andere dingen doen en niet constant aan hem denken .. 10 dagen is geen eeuwigheid :wink2:

 

altijd...je weet toch :mf_rosetinted:

 

:woot_jump:

 

 

 

 

Waarom? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Komt wel goed :wink2:

Gewoon andere dingen doen en niet constant aan hem denken .. 10 dagen is geen eeuwigheid :wink2:

 

 

 

:woot_jump:

 

 

 

 

Waarom? :blink:

 

jij bent mijn licht in het duister :mf_rosetinted:

mijn appel in de wei

mijn zonnebloem in de middelandse zee

mijn muse in de kou

Link to comment
Share on other sites

jij bent mijn licht in het duister :mf_rosetinted:

mijn appel in de wei

mijn zonnebloem in de middelandse zee

mijn muse in de kou

 

:lmao: Juist ja ...

Link to comment
Share on other sites

:boxed:dat is balen...maar komt wel goed, kijk hoe blij je bent al ie weer terug is.:thumb_yello is t nou je vriendje? of toch nog gewoon vrienden?

jah..n als ie trg komt moet ik werken..:boxed:

n hij is mn vriendje nu ja..k denk dat als ie het niet was da k er ni zoveel verdriet om zou hebben..:thumbdown:

 

Komt wel goed :wink2:

Gewoon andere dingen doen en niet constant aan hem denken .. 10 dagen is geen eeuwigheid :wink2:

I hope so..

ik kan ni anders dan de hele tijd aan hem denken..:thumbdown:

n 10 dage is mss geen eeuwigheid..het lijkt wel zo..:tears:

Link to comment
Share on other sites

jah..n als ie trg komt moet ik werken..:boxed:

n hij is mn vriendje nu ja..k denk dat als ie het niet was da k er ni zoveel verdriet om zou hebben..:thumbdown:

 

 

aww :boxed: Ik snap het wel, maar hoe langer je hem nu niet ziet...des te leuker het word al je hem wel weer ziet :thumb_yello: probeer zoveel mogelijk positief te blijven denken...en smsen...bellen?

Link to comment
Share on other sites

aww :boxed: Ik snap het wel, maar hoe langer je hem nu niet ziet...des te leuker het word al je hem wel weer ziet :thumb_yello: probeer zoveel mogelijk positief te blijven denken...en smsen...bellen?

 

mja..dat s wss wel..n het zal smse worde..duur..maja..

ma weet je..we waren gistren ng op een "feestje" n daar begon zijn broer weer over dat player gedoe..n nu heb ik keiveel schrik om hem kwijt te raken..dat hij me daar gaat bedriegen fzo..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

I hope so..

ik kan ni anders dan de hele tijd aan hem denken..:thumbdown:

n 10 dage is mss geen eeuwigheid..het lijkt wel zo..:tears:

 

Zeker als je de hele tijd aan 'm zit te denken ja ...

Link to comment
Share on other sites

Zeker als je de hele tijd aan 'm zit te denken ja ...

 

k krijg em niet uit mn hoofd..mss als we wat verder in de week zitten..dat ik dan minder aan hem denk..of meer..als ik hem veel harder ga missen..:thumbdown:

 

ik heb net besloten om me die woensdag dat hij trgkomt ziek te melden op mn werk..k zou me dan tog niet meer kunnen concentreren..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

mja..dat s wss wel..n het zal smse worde..duur..maja..

ma weet je..we waren gistren ng op een "feestje" n daar begon zijn broer weer over dat player gedoe..n nu heb ik keiveel schrik om hem kwijt te raken..dat hij me daar gaat bedriegen fzo..:thumbdown:

 

ik zou er niet te veel aan twijfelen, want ik zeg altijd 'twijfel je in een relatie? dan is het het niet waard' .... je moet elkaar vertrouwen, en doe je dat niet genoeg...dan ga je jezelf alleenmaar gek maken met dingen die hij eventueel wel zou kunnen gaan doen..:wink2: hij heeft verkering met je...dus hij geeft om je, als het een fatsoenlijke jongen is houd hij het bij 1 meisje :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

ik zou er niet te veel aan twijfelen, want ik zeg altijd 'twijfel je in een relatie? dan is het het niet waard' .... je moet elkaar vertrouwen, en doe je dat niet genoeg...dan ga je jezelf alleenmaar gek maken met dingen die hij eventueel wel zou kunnen gaan doen..:wink2: hij heeft verkering met je...dus hij geeft om je, als het een fatsoenlijke jongen is houd hij het bij 1 meisje :thumb_yello:

ik hoop dat je gelijk hebt..n k geloof ook wel dat hij het meent..zoals hij gistren reageerde..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy