Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morge :mf_rosetinted:

 

Haajjj! Had nog een berichtje gestuurd op je msn, maar je hebt je msn nie aan gehad vanmorgen:bleh: dannnn zie je ut straks wel:thumb_yello:

 

succes en bye bye :thumb_yello:

 

 

 

moggel :thumb_yello:

 

Hooiiiii:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen allemaal.

Ik sloeg vanmorgen de krant open (De Limburger) en zag het volgende berichtje:

 

Chaka Khan wist het in 1994 al. Damn, that white boy can sing! De inmiddels 25-jarige Sam sparro kan inderdaad zingen. Een blanke jongeman met een opvallend donkere soulstem. Sam Sparro levert met zijn gelijknamige debuutalbum (Island records) een plaat die bol staat van funk, soul en disco. De populaire MIKA, die furore maakt met zijn elektropop, heeft er een geduchte concurrent bij....

Link to comment
Share on other sites

Haajjj! Had nog een berichtje gestuurd op je msn, maar je hebt je msn nie aan gehad vanmorgen:bleh: dannnn zie je ut straks wel:thumb_yello:

 

 

 

Hooiiiii:naughty:

 

 

Haha nee, was wat later vanochtend, dus ben ff snel achter de laptop gekropen en had idd mijn msn niet aangezet, hmmm nu ben ik weer nieuwsgierig natuurlijk:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen allemaal.

Ik sloeg vanmorgen de krant open (De Limburger) en zag het volgende berichtje:

 

Chaka Khan wist het in 1994 al. Damn, that white boy can sing! De inmiddels 25-jarige Sam sparro kan inderdaad zingen. Een blanke jongeman met een opvallend donkere soulstem. Sam Sparro levert met zijn gelijknamige debuutalbum (Island records) een plaat die bol staat van funk, soul en disco. De populaire MIKA, die furore maakt met zijn elektropop, heeft er een geduchte concurrent bij....

 

Voor mij is hij geen concurrent voor Mika hoor, het is ook wel een lekker ding, maar ik hou toch meer van de muziek van Mika en van Mika zelf :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is hij geen concurrent voor Mika hoor, het is ook wel een lekker ding, maar ik hou toch meer van de muziek van Mika en van Mika zelf :wub2:

 

Ik vind het ook niet echt concurrenten, je kunt ze niet met elkaar vergelijken. Ik heb Sam Sparro in het voorprogramma van Mika gezien, en hij deed het heel goed, maar ik kan geen vergelijking trekken. Het is maar net van welke muziek je houdt.

Link to comment
Share on other sites

Haha nee, was wat later vanochtend, dus ben ff snel achter de laptop gekropen en had idd mijn msn niet aangezet, hmmm nu ben ik weer nieuwsgierig natuurlijk:bleh:

 

Hahaha. Kan wel PM sturen?

 

Goedemorgen allemaal.

Ik sloeg vanmorgen de krant open (De Limburger) en zag het volgende berichtje:

 

Chaka Khan wist het in 1994 al. Damn, that white boy can sing! De inmiddels 25-jarige Sam sparro kan inderdaad zingen. Een blanke jongeman met een opvallend donkere soulstem. Sam Sparro levert met zijn gelijknamige debuutalbum (Island records) een plaat die bol staat van funk, soul en disco. De populaire MIKA, die furore maakt met zijn elektropop, heeft er een geduchte concurrent bij....

 

Ik vind het ook niet echt concurrenten, je kunt ze niet met elkaar vergelijken. Ik heb Sam Sparro in het voorprogramma van Mika gezien, en hij deed het heel goed, maar ik kan geen vergelijking trekken. Het is maar net van welke muziek je houdt.

 

Dan moet ik even de Limburger halen zometeen. Heb ik ook wat te lezen op het werk.

Ik vind het inderdaad niet bepaald een vergelijking. Sam vond ik ook ECHT supergoed! Maar zal NOOIT de plek in kunnen nemen van Mika!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nog iemand die een limburger wil? Ik haal er dan 2 of 3 (niet meer)...eenmaal andermaal (ik moet zo gaan dus hurry)

 

Er stond helaas geen afbeelding van Mika bij (wel een afbeelding van Sam Sparro's album). Het artikel(tje) staat in stuk B, ver achteraan :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Er stond helaas geen afbeelding van Mika bij (wel een afbeelding van Sam Sparro's album). Het artikel(tje) staat in stuk B, ver achteraan :bleh:

 

Mjah maar ik doe het al voor een artikeltje :bleh:

Ik ben erg...magoew heb nog maar 2 minuten...

Link to comment
Share on other sites

Ok, helaas dan...ik moet gaan!

Ben pas laat weer terug :(

Hoewel ik vast in de pauzes wel hier verschijn hahaha.

Iedereen veel plezier vandaag en tot laters!

 

xxx

 

p.s. ben benieuwd of de postbode al zo lief geweest is wat Mikaspul in mijn brievenbus te doen. Hopelijk komtie niet later op de dag...majah dan heb ik vanavond wat...als er maar Mikaspul in zit!!!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ok, helaas dan...ik moet gaan!

Ben pas laat weer terug :(

Hoewel ik vast in de pauzes wel hier verschijn hahaha.

Iedereen veel plezier vandaag en tot laters!

 

xxx

 

p.s. ben benieuwd of de postbode al zo lief geweest is wat Mikaspul in mijn brievenbus te doen. Hopelijk komtie niet later op de dag...majah dan heb ik vanavond wat...als er maar Mikaspul in zit!!!:bleh:

 

 

Ja ik wil vandaag toch ook wel wat spulletjes binnen hebben moet ook nog alles binnenkrijgen voor jou Mikamail :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen allemaal.

Ik sloeg vanmorgen de krant open (De Limburger) en zag het volgende berichtje:

 

Chaka Khan wist het in 1994 al. Damn, that white boy can sing! De inmiddels 25-jarige Sam sparro kan inderdaad zingen. Een blanke jongeman met een opvallend donkere soulstem. Sam Sparro levert met zijn gelijknamige debuutalbum (Island records) een plaat die bol staat van funk, soul en disco. De populaire MIKA, die furore maakt met zijn elektropop, heeft er een geduchte concurrent bij....

 

ik heb zijn cd wel maar MIKA blijft nummer 1:punk:

Link to comment
Share on other sites

Morgen lekker naar de Arena naar Ajax kijken, mijn enige liefde voordat Mika in mijn leven kwam :wub2:

Daarna lekker in een hotel slapen, neem mijn laptop wel mee, weet dat ik daar kan internetten op de kamer, kan ik 's avond nog ff online komen :bleh:

 

Zal je zien ben ik er morgen niet en een zaterdag een halve dag ofzo niet, komen dan al mijn Mikaspullen met de post :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy