Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een paar foto's .. :bleh::roftl:

 

Ik heb net door dat ik de poster in de Joepie gemist heb, best spijtig want ik vind het een enorme grappige en leuke foto :roftl::roftl:

Maarja, mss krijg ik hem nog te pakken :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nieuw Blog!

 

Interessant ..

Heeft ie nu echt geen andere dingen te doen? :blink::roftl:

 

Ik heb net door dat ik de poster in de Joepie gemist heb, best spijtig want ik vind het een enorme grappige en leuke foto :roftl::roftl

Maarja, mss krijg ik hem nog te pakken :mf_rosetinted:

 

Volgens mij kan je de joepie nabestellen? (vraag me alleen niet hoe :bleh:).

 

Maar ik doelde eigenlijk op andere foto's :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Interessant ..

Heeft ie nu echt geen andere dingen te doen? :blink::roftl:

 

 

 

Volgens mij kan je de joepie nabestellen? (vraag me alleen niet hoe :bleh:).

 

Maar ik doelde eigenlijk op andere foto's :naughty::bleh:

 

Jawel, maar hij moet ons toch tevreden houden he:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jawel, maar hij moet ons toch tevreden houden he:naughty:

 

Pff, ik hoor er liever niks van zodat ik in de veronderstelling ben dat ie wat nuttigs aan het doen is, dan dat ik elke dag te lezen krijg wat ie gedaan heeft à la dit ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pffff....geen letter nog op papier uiteraard. Maar het uitzoeken van mn foto's is een tijdrovende -doch inspirerende- klus:naughty:

 

Ik vind dat je genoeg gedaan hebt voor vandaag :mf_rosetinted:

(je hebt toch wel iets gedaan hé? :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Interessant ..

Heeft ie nu echt geen andere dingen te doen?

 

 

 

Volgens mij kan je de joepie nabestellen? (vraag me alleen niet hoe :bleh:).

 

Maar ik doelde eigenlijk op andere foto's :naughty::bleh:

 

Ik vind die tekeningen heel leuk, ik had nog nooit van Alan Aldridge gehoord, ookal tekende hij voor de Beatles :bleh:

 

 

Ik ga eerst proberen om die poster in te pikken bij een vriendin van mij, zij vindt Mika toch niks :roftl:

Ik wil de reactie van mijn vriendje wel eens zien als hij die poster ziet, want normaal hang ik geen zangers/zangeressen/acteurs aan mijn muur, maar ik heb zo'n gevoel dat ik voor deze poster een uitzondering ga maken :roftl:

 

Welke foto's? Ik heb weer veel gemist :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga eerst proberen om die poster in te pikken bij een vriendin van mij, zij vindt Mika toch niks :roftl

Ik wil de reactie van mijn vriendje wel eens zien als hij die poster ziet, want normaal hang ik geen zangers/zangeressen/acteurs aan mijn muur, maar ik heb zo'n gevoel dat ik voor deze poster een uitzondering ga maken :roftl

 

Welke foto's? Ik heb weer veel gemist :blush-anim-cl

 

Geweldig :roftl:

 

Nou .. bv.

 

j15qx1.jpg

 

IMG_3866-border.jpg

 

IMG_3851-border.jpg

 

j6qj6.jpg

 

(niet meteen wat je verwacht had waarschijnlijk :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Geweldig :roftl:

 

Nou .. bv.

 

j15qx1.jpg

 

IMG_3866-border.jpg

 

IMG_3851-border.jpg

 

j6qj6.jpg

 

(niet meteen wat je verwacht had waarschijnlijk :roftl:)

 

Nee, da is waar :roftl:

Maar da wilt niet zeggen dat t slechte foto's zijn. Kvind t leuke foto's.

Zijn dat jouw paarden??

en wie is die gitarist?

Link to comment
Share on other sites

Nee, da is waar :roftl:

Maar da wilt niet zeggen dat t slechte foto's zijn. Kvind t leuke foto's.

Zijn dat jouw paarden??

en wie is die gitarist?

 

Dank je :biggrin2:

Niet mijn paarden neen, maar wel hele leuke paarden :wub2:

En dat is Jim .. die is ook heel leuk :wub2::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat je genoeg gedaan hebt voor vandaag :mf_rosetinted:

(je hebt toch wel iets gedaan hé? :bleh:)

 

Ik heb gewerkt. En bijzonder slecht geslapen waardoor ik nu half zit te slapen hier:naughty:

Vanmorgen begon het meteen weer gezellig; ik ging de zooi opruimen die uitgevuld was, die ging ik in de afhaalkast zetten. Komt meteen de opmerking "Let je wel eventjes GOED op het alfabet Anouk want er staat steeds van alles fout?" Ik had echt zoiets van :shocked:Denken ze nou écht dat ik helemaal simpel ben ofzo?? Ik heb toen geantwoord van "Huh? Alfabet? Wat is dat dan? Owwww, zijn die lettertjes op die kast dáárvoor?" En die boodschap kwam aan want de rest van de dag heb ik amper gezeur gehad :naughty::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb gewerkt. En bijzonder slecht geslapen waardoor ik nu half zit te slapen hier:naughty:

Vanmorgen begon het meteen weer gezellig; ik ging de zooi opruimen die uitgevuld was, die ging ik in de afhaalkast zetten. Komt meteen de opmerking "Let je wel eventjes GOED op het alfabet Anouk want er staat steeds van alles fout?" Ik had echt zoiets van :shocked:Denken ze nou écht dat ik helemaal simpel ben ofzo?? Ik heb toen geantwoord van "Huh? Alfabet? Wat is dat dan? Owwww, zijn die lettertjes op die kast dáárvoor?" En die boodschap kwam aan want de rest van de dag heb ik amper gezeur gehad :naughty::thumb_yello:

 

Dan heb je goed je best gedaan, blijf dan nu maar hier :bleh:

 

Geweldig .. het alfabet .. :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Dank je :biggrin2:

Niet mijn paarden neen, maar wel hele leuke paarden :wub2:

En dat is Jim .. die is ook heel leuk :wub2::naughty:

 

Ik vind die 2 paarden echt wel mooi :wub2:

vooral die witte, die heeft iets :mf_rosetinted:

 

En wie is Jim? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind die 2 paarden echt wel mooi :wub2:

vooral die witte, die heeft iets :mf_rosetinted:

 

En wie is Jim? :roftl:

 

Dat geloof ik best .. dat is een hengst .. die hebben altijd iets :roftl:

(er staan nog meer foto's een aantal pagina's terug mocht je interesse hebben)

 

En Jim is .. de bassist van Air Traffic .. :wub2:

(en dat zal je waarschijnlijk nog niks zeggen :roftl:)

 

192682458446a1ddb57dxk8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik heb gewerkt. En bijzonder slecht geslapen waardoor ik nu half zit te slapen hier:naughty:

Vanmorgen begon het meteen weer gezellig; ik ging de zooi opruimen die uitgevuld was, die ging ik in de afhaalkast zetten. Komt meteen de opmerking "Let je wel eventjes GOED op het alfabet Anouk want er staat steeds van alles fout?" Ik had echt zoiets van :shocked:Denken ze nou écht dat ik helemaal simpel ben ofzo?? Ik heb toen geantwoord van "Huh? Alfabet? Wat is dat dan? Owwww, zijn die lettertjes op die kast dáárvoor?" En die boodschap kwam aan want de rest van de dag heb ik amper gezeur gehad :naughty::thumb_yello:

Goed antwoord :naughty:

Ik zou iets zegge van: nee, doe jij t dan maar, want ik heb nog maar net leren lezen :sneaky2:

 

maar dat is natuurlijk weer wat groffer :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat geloof ik best .. dat is een hengst .. die hebben altijd iets :roftl:

(er staan nog meer foto's een aantal pagina's terug mocht je interesse hebben)

 

En Jim is .. de bassist van Air Traffic .. :wub2:

(en dat zal je waarschijnlijk nog niks zeggen :roftl:)

 

192682458446a1ddb57dxk8.jpg

 

hmmm, ik zal eens even kijken :mf_rosetinted:

 

oooh jawel, maar ik herken vooral de zanger :roftl:

ookal weet ik niet hoe die heet, maar ik weet wel dat ik Air Traffic heel goed vind! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hmmm, ik zal eens even kijken :mf_rosetinted

 

oooh jawel, maar ik herken vooral de zanger :roftl:

ookal weet ik niet hoe die heet, maar ik weet wel dat ik Air Traffic heel goed vind! :mf_rosetinted:

 

Ow, super :roftl:

Naja, ik had de pech, of het geluk, of hoe je het wil bekijken :roftl:, dat ik aan de kant van Jim stond op Werchter ..

Dat heeft me geen goed gedaan :blush-anim-cl::roftl:

En die zanger is toch niet zo meteen mijn ding (zacht uitgedrukt :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Dat geloof ik best .. dat is een hengst .. die hebben altijd iets :roftl:

(er staan nog meer foto's een aantal pagina's terug mocht je interesse hebben)

 

En Jim is .. de bassist van Air Traffic .. :wub2:

(en dat zal je waarschijnlijk nog niks zeggen :roftl:)

 

192682458446a1ddb57dxk8.jpg

 

Oooh, hij heeft ook zulk ''Brits haar''!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oooh, hij heeft ook zulk ''Brits haar''!:naughty:

 

Het schijnt zo ja :roftl:

Ik hou van dat haar :wub2: (nuja, "houden van" is een groot woord natuurlijk :roftl:)

 

12581047cd2.jpg

 

j26ka5.jpg

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dan heb je goed je best gedaan, blijf dan nu maar hier :bleh:

 

Geweldig .. het alfabet .. :lmao:

Dacht je nou echt dat er nog iets van ging komen? In het meest gunstige geval installeer ik Office vanavond nog, anders gaat zelfs dat feest niet door. Heb nu even iets belangrijkers te doen:blush-anim-cl: *als in een foto-album maken*

 

En tja, ze kunnen m krijgen zoals ze hebben willen hoor. Heb geen zin me als een voetveeg te laten behandelen. Met gemiddeld een 8 voor mn HBO-theorie hoef ik me niet als een of andere domme gans te laten behandelen.....

Kreeg toch nog een leuke opmerking te slikken in de koffiepauze; ze hadden het erover hoe druk het tegenwoordig was en dat er echt iemand bij moest komen. Toen kwam een van de fulltimers dus met de opmerking dat het wel errug fijn was dat we P. (die andere leerling) hebben, want die werkt zo ontzettend hard:thumb_yello: Mijn naam werd niet genoemd, maar ach, ik loop de hele dag uit mn neus te eten dus dat snap ik wel. Heb vandaag ook even vermeld dat ik dus wel met verhoging daar stond en ik gisteren vier keer Oramorph in heb moeten nemen, en als extra teken dat ik me niet lekker voelde was mn stem weg. Als mn inspanning niet zomaar gezien wordt dan ZORG ik wel dat ze t gaan zien.....

 

Goed antwoord :naughty

Ik zou iets zegge van: nee, doe jij t dan maar, want ik heb nog maar net leren lezen :sneaky2:

 

maar dat is natuurlijk weer wat groffer :bleh:

Nouja ik zou ook grof kunnen zijn hoor, maar ik heb ze nog nodig he? Moet ook geen ruzie worden, maar zo af en toe een steek onder water moet kunnen want ik ben t zat als een slaafje behandeld te worden....

 

Heel typisch maar vanmiddag werd er zowaar 'Bedankt' gezegd:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ow, super

Naja, ik had de pech, of het geluk, of hoe je het wil bekijken , dat ik aan de kant van Jim stond op Werchter ..

Dat heeft me geen goed gedaan :blush-anim-cl:

En die zanger is toch niet zo meteen mijn ding (zacht uitgedrukt :naughty:)

 

Ik wilde ook naar Werchter, maar ik had geen geld :thumbdown:

Ik wil ook naar Pukkelpop, maar ik heb weer hetzelfde probleem :roftl::roftl:

eigenlijk heb ik nu wel geld, maar ik wil sparen voor een tv en voor een abonnement voor de fitness :mf_rosetinted:

 

Die zanger is ook niet echt mijn ding, maar als je Air Traffic ziet optreden op tv is de helft van de tijd alleen de zanger in beeld:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dacht je nou echt dat er nog iets van ging komen? In het meest gunstige geval installeer ik Office vanavond nog, anders gaat zelfs dat feest niet door. Heb nu even iets belangrijkers te doen:blush-anim-cl: *als in een foto-album maken*

 

En tja, ze kunnen m krijgen zoals ze hebben willen hoor. Heb geen zin me als een voetveeg te laten behandelen. Met gemiddeld een 8 voor mn HBO-theorie hoef ik me niet als een of andere domme gans te laten behandelen.....

Kreeg toch nog een leuke opmerking te slikken in de koffiepauze; ze hadden het erover hoe druk het tegenwoordig was en dat er echt iemand bij moest komen. Toen kwam een van de fulltimers dus met de opmerking dat het wel errug fijn was dat we P. (die andere leerling) hebben, want die werkt zo ontzettend hard:thumb_yello: Mijn naam werd niet genoemd, maar ach, ik loop de hele dag uit mn neus te eten dus dat snap ik wel. Heb vandaag ook even vermeld dat ik dus wel met verhoging daar stond en ik gisteren vier keer Oramorph in heb moeten nemen, en als extra teken dat ik me niet lekker voelde was mn stem weg. Als mn inspanning niet zomaar gezien wordt dan ZORG ik wel dat ze t gaan zien.....

 

 

Nouja ik zou ook grof kunnen zijn hoor, maar ik heb ze nog nodig he? Moet ook geen ruzie worden, maar zo af en toe een steek onder water moet kunnen want ik ben t zat als een slaafje behandeld te worden....

 

Heel typisch maar vanmiddag werd er zowaar 'Bedankt' gezegd:thumb_yello:

 

Wauw, vooruitgang :thumb_yello:

Laat je niet doen hoor :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy