Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Ik weet het ook nog. :blush-anim-cl

 

Avond meisjes, welterusten meisjes (Bienie?). :bye:

 

Kaatje! ^^ Alles goed?

 

Tja, ondertussen zal hij wel over de schok zijn .. het staat immers op dvd .. :roftl:

 

Das waar, maar de vraag is of ie daar niet per ongeluk over heen gekeken heeft. :bleh:

 

Neen, eigenlijk niet :roftl

 

Naja, heb deze nog:

 

SITM32-border.jpg

 

SITM33-border.jpg

 

SITM34-border.jpg

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jammer dat je op de screencaps kan zien dat ie alleen maar naar de voeten van 't joch staart. :mf_rosetinted:

 

Ja nou, ik ben daar best wel blij om moet ik zeggen ... Zou niet graag hebben dat ie naar andere dingen zo staart :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Das waar, maar de vraag is of ie daar niet per ongeluk over heen gekeken heeft. :bleh:

 

Over zoiets kijk je niet heen :roftl:

Het duurt trouwens ook best wel even, dus het is niet dat je met je ogen knippert en het niet gezien hebt ofzo :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, ik ben daar best wel blij om moet ik zeggen ... Zou niet graag hebben dat ie naar andere dingen zo staart :roftl:

 

Nee, liever niet nee. :roftl:

 

Goed, een beetje druk gehad deze week. (Ik heb ook nooit iets nieuws te melden :roftl:)

Hoe is tie? Helemaal klaar voor London? :wink2

 

 

 

P1000640.jpg

 

Als jullie morgen teruglezen: leuke foto meiden!

 

 

Thanx. :mf_rosetinted:

 

Over zoiets kijk je niet heen :roftl:

Het duurt trouwens ook best wel even, dus het is niet dat je met je ogen knippert en het niet gezien hebt ofzo :bleh:

 

Haha, oké, nee dat kan je niet missen dan.

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, ik ben daar best wel blij om moet ik zeggen ... Zou niet graag hebben dat ie naar andere dingen zo staart :roftl:

 

:blink: die laatste is ECHT te erg!!!!:roftl:

 

Als ie zo naar mij zou kijken :das:

 

Kaatje! ^^ Alles goed?

 

 

 

Das waar, maar de vraag is of ie daar niet per ongeluk over heen gekeken heeft. :bleh:

 

 

 

:roftl:

 

Alles prima. Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Goed, een beetje druk gehad deze week. (Ik heb ook nooit iets nieuws te melden :roftl:)

Hoe is tie? Helemaal klaar voor London? :wink2:

 

 

Yup. Nu alleen skatje nog...heb hem sinds vrijdag nie meer online gezien, dus begin enigszins zwaar ongerust te worden, mede doordat zijn gsm uit staat. Heb hem vandaag gemaild, dus hoop dat dit goed gaat komen:shocked:

 

Ik moet nog pakken: tandpasta, borstel, fototoestel, lader daarvan, iPod, lader daarvan, telefoon, lader daarvan, shampoo, knuffel (zonder slaap ik nie), bankpassen, tas, reispapieren (op zich al gepakt, maar dubbelcheck on them!)en 2 truien.

 

Verder alles nog opladen morgen, telefoons, fototoestel en iPod:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Als ie zo naar mij zou kijken :das:

 

 

 

Alles prima. Hoe is het met jou?

 

Prima hoor. ^^ Concert was leuk gisteren. :biggrin2:

 

:blush-anim-cl: 't Is gelukkig al bijna "morgen" :naughty:

 

:naughty:

Laten we voor t gemak zeggen dat ik t pas morgen gezien heb. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Als ie zo naar mij zou kijken :das:

 

Ja, tuurlijk ... maar daar had ik het dus niet over :roftl:

 

 

 

Ik was trouwens net nog eens deze video aan het kijken: http://www.youtube.com/watch?v=l1ayqC4drF4

Was alweer even geleden (ja, echt) maar ligt dat nu aan mij of zakt zijn broek ook af? :roftl: Viel me op vanaf 2: ... (waar ie "heviger" begint te drummen) maar volgens mij was het al de hele tijd .. Ik zie precies nog een stuk(je) boven z'n riem? Of droom ik nu? Ben ik nu helemaal gek ondertussen? :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Yup. Nu alleen skatje nog...heb hem sinds vrijdag nie meer online gezien, dus begin enigszins zwaar ongerust te worden, mede doordat zijn gsm uit staat. Heb hem vandaag gemaild, dus hoop dat dit goed gaat komen:shocked

 

Ik moet nog pakken: tandpasta, borstel, fototoestel, lader daarvan, iPod, lader daarvan, telefoon, lader daarvan, shampoo, knuffel (zonder slaap ik nie), bankpassen, tas, reispapieren (op zich al gepakt, maar dubbelcheck on them!)en 2 truien.

 

Verder alles nog opladen morgen, telefoons, fototoestel en iPod:thumb_yello:

 

Goed voorbereid dus. Misschien is skatje ook druk bezig met z'n voorbereidingen? :das:

 

Prima hoor. ^^ Concert was leuk gisteren. :biggrin2:

 

 

 

:naughty:

Laten we voor t gemak zeggen dat ik t pas morgen gezien heb. :biggrin2:

 

Dank u :bow:

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tuurlijk ... maar daar had ik het dus niet over :roftl

 

 

 

Ik was trouwens net nog eens deze video aan het kijken: http://www.youtube.com/watch?v=l1ayqC4drF4

Was alweer even geleden (ja, echt) maar ligt dat nu aan mij of zakt zijn broek ook af? :roftl: Viel me op vanaf 2: ... (waar ie "heviger" begint te drummen) maar volgens mij was het al de hele tijd .. Ik zie precies nog een stuk(je) boven z'n riem? Of droom ik nu? Ben ik nu helemaal gek ondertussen? :blush-anim-cl::roftl:

 

Moeilijk te zien, maar ik denk dat je gelijk hebt. ^^

 

Goed voorbereid dus. Misschien is skatje ook druk bezig met z'n voorbereidingen? :das:

 

 

 

Dank u :bow:

:naughty:

 

Any time. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tuurlijk ... maar daar had ik het dus niet over :roftl

 

 

 

Ik was trouwens net nog eens deze video aan het kijken: http://www.youtube.com/watch?v=l1ayqC4drF4

Was alweer even geleden (ja, echt) maar ligt dat nu aan mij of zakt zijn broek ook af? :roftl: Viel me op vanaf 2: ... (waar ie "heviger" begint te drummen) maar volgens mij was het al de hele tijd .. Ik zie precies nog een stuk(je) boven z'n riem? Of droom ik nu? Ben ik nu helemaal gek ondertussen? :blush-anim-cl::roftl:

 

Dat is niet Mika, dat is Jim :sneaky2:

En nee, je bent niet gek geworden, volgens mij hangt die broek zowat onder z'n gat. :naughty:

 

Kweejnie, maar begin me nu toch echt aardig zorgen te maken:shocked:

 

Hij heeft het vast heel druk. Het wordt tijd dat je hem in RL ziet, nonverbale communicatie voegt een hoop toe aan het contact. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hij heeft het vast heel druk. Het wordt tijd dat je hem in RL ziet, nonverbale communicatie voegt een hoop toe aan het contact. :thumb_yello:

 

Euh...ja heel druk, laten we het hopen. Heb vandaag 2 mails gestuurd, de ene over dat zijn gsm uit staat en nog wat zooi en nu net de vluchtdetails. Niet onbelangrijk.

 

Ja non verbaal ben ik VOOR :naughty::wub2:

Ik hoop zo dattie op komt dagen. Tis ook echt kerel die er nie bij stil staat dat dames gaan stressen als ze kerellief niet spreken voor de afspraak! :sneaky2: en ik wéét hoe hij is verdorie. Maargoed...:blush-anim-cl:

Eigenlijk zou bed niet slecht zijn, kan ik me ook even geen zorgen maken.

Vind alleen wel raar dattie gsm sinds maandagavond weer niet aan heeft....:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Dat is niet Mika, dat is Jim :sneaky2:

En nee, je bent niet gek geworden, volgens mij hangt die broek zowat onder z'n gat. :naughty:

 

I know :wub2::bleh:

En merci ... :roftl:

 

Blij dat je niet gek aan t worden bent? :biggrin2 :bleh

 

Ja, zoiets :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Euh...ja heel druk, laten we het hopen. Heb vandaag 2 mails gestuurd, de ene over dat zijn gsm uit staat en nog wat zooi en nu net de vluchtdetails. Niet onbelangrijk.

 

Ja non verbaal ben ik VOOR :naughty::wub2:

Ik hoop zo dattie op komt dagen. Tis ook echt kerel die er nie bij stil staat dat dames gaan stressen als ze kerellief niet spreken voor de afspraak! :sneaky2: en ik wéét hoe hij is verdorie. Maargoed...:blush-anim-cl:

Eigenlijk zou bed niet slecht zijn, kan ik me ook even geen zorgen maken.

Vind alleen wel raar dattie gsm sinds maandagavond weer niet aan heeft....:shocked:

 

Echte vent ja, misschien moet je je pas echt druk gaan maken als je hem ontmoet en hij is nog steeds zo. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy